Gå til innhold

Norsk GuildWars Klan/Guild


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Kjøpte selv en betakey der, så har litt erfaring med dem.

 

Først, ja du kan laste ned hele spillet fra netttet, helt lovlig. Let etter en WPE (World-preview event fil som lar deg laste det ned).

 

Beta key er for å kunne spille under beta weekend nå den 18-20 februar. Uten den kommer du ikke inn.

Release key er for når spillet er sluppet til butikkene.

 

Du vil nok ikke få tilsendt begge nøklene samtidig, da release key ikke er tilgjengelig enda afaik. Den vil du derimot motta når spillet slippes offisiellt.

 

Hvis du kun kjøper en beta key vil du trenge å kjøpe en ny key til selve spillet. Ellers vil du ikke kunne spille.

 

Håper det svarte på spørsmålene dine :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:no: Jeg som hadde håpet på å vinne MMORPG.com contesten, jaja :) Satse på at jeg vinner på www.gwunderground.com eller en av de 12 preorder kitene fra mmorpg :thumbup:

 

EDIT : Eh, Mr.Garibaldi, hvis du har en friendskey til overs og ingen RL venner av deg vil ha den, kunne jeg kanskje litt sånn på en måte få den? :blush:

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar
Mr. Garibaldi har vært så UUUTROLIG grei å gi meg sin friends key :) Da blir det ownage i betaweekend :) *kysse skoene til Garibaldi :p*

Hehe, bare hyggelig.

Siden de jeg kjenner som ville være int. er bortreist den helgen, gikk den til første som ba om den...

 

Så blir det spennende å se hvordan guildet vil klare seg....

 

[EDIT]

Og for de som vil kjøpe en nøkkel selv, kan gjøre det her til den nette sum av 15€, eller 124,- NOK. Dere får den da tilsendt pr email :)

[/EDIT]

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar

Jeg er helt sikker. Jeg har fått en bekreftelse fra plassen.

 

Hvordan skulle dette bli trekkt fra?

 

eks. du møter opp på obs og sier at du har betalt 124kr for betaen og de sier ok, og tar betalt 124kr mindre?

 

 

124kr for det lille av beta som er igjen, blir i drøyeste laget. Selv for GW ;)

Endret av genesis
Lenke til kommentar
hmmm....virker litt skummelt...men kan jo prøve bare du hjelper meg litt med å lære.

Tja, det er ikke så veldig vanskelig.

 

 

Velg hvilken pakke du ønsker å kjøpe,

Pre-order og full versjon 59€

Pre-oder pakke 19€

Pre-order key 15€

 

Trykk på "jetzt kaufen" på den pakken du har valgt, trykk så på "warenkorb" og så "kasse".

 

Du kan så velge mellom å lage en kunde konto, eller bruke en gjestekonto (gjestekonto tar ikke vare på dataene dine).

 

På betalinsgmetode velger du "Scheck/Vorkasse". Da kan du velge mellom å betale med paypal eller via bank.

 

Når dette er gjort skulle du motta en mail med en tittel: "Bestell-Nr:XXX/ <dato>" fra "Bestellbestätigung".

Der vil det stå hva du har kjøpt og hvor mye du skal betale.

Der står også all informasjon du trenger for å overføre penger til deres bank (print ut alt under "Bankverbindungen" og ta med til banken din).

Evt. kan du betale via paypal til adressen "[email protected]", husk på å oppgi bestillingsnr som subject og navn og epost i kommentarfeltet.

 

Så skulle det bare være å lene seg tilbake og vente på at posten leverer pakken (evt. at nøklene kommer pr epost)

Lenke til kommentar

Du bør vel heller PMe MSNen til Cell_v14 da han er guildleader, men jeg kan alltids formidle den videre :)

 

EDIT : Det var vel å sende den til Cell_v14 at du kanskje mente da du sa "deg" :p Tenkte liksom bare at siden jeg viste deg til denne siden, så kanskje du sendte til meg, menmen, move along, move along... :yes:

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...