Gå til innhold

Norsk GuildWars Klan/Guild


Anbefalte innlegg

Ja må beklage at jeg ikke har vært aktiv i forumet men skole arbeid å inpåslitenede lærere dreger tiden rask. Jeg må gratulere SuperPjokkeN som nytt medlem i guildet også genesis siden det ser ut som han er med, dette ser ut til å bli stort. no er vi omtrent 18 stk

 

Somsakt så har jeg planlagt noe alla TEAM-SPEAK opplegg noen dager før Betaen starter, hvor vi får diskutert hva vi skal gjøre, hvordan få guildet bedre, taktikk, tidligere erfaring med guildwars ovs ovs alt som kan gjøre guildet bedre sånn at det passer for alle.

 

Når det gjelder beta-key så kan det være vanskelig å skaffe det siden jeg hørte rykter om at dette er en closed-beta. Men dette er bare et rykte somsakt så kan hende fileplanet fikser key'er som sistgang.

 

Alle de som har beta-key kan gjerne sende meg email så jeg får updated å gjort klar hvor mange som har key. Dere skjønner dette hjelper de som ikke har, jo flere som hjelper til å skaffe key til de som ikke har jo bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg forstår. Eg har innmari lyst til å komme inn på musikk, dans og drama linja 1 time i fra her eg bur. Eg må minst ha 4.5 i snitt. og eg har 3.7 eller 4.0 i snitt...har ikkje lov til å bruke pcn i veka på grunn av det... derfor har eg bestemt meg for å studere 3 timer hver dag. :w00t: jaja..skal opp i 5mere og 6ere...blir ikkje lett...

PS:pappa har bursdag då betaen blir sluppet ut =P

Lenke til kommentar

Men, du sa vel noe lignende Cell_v14 før i denne tråden, før neste helg må vi nesten samlest på mIRC, og få oss en teamspeak/ventrilo kanal, slik at vi får samordnet/orden på guildet før betaweekenden og release ? :thumbup:

 

EDIT : Dere i guildet som ikke har key (gjerne de som har også) bli med i disse konkurransene (iallfall noen) http://www.guildwars.com/community/fansite-contests.html

 

Da får dere sjansen til å vinne en betakey eller to, jeg er med i konkurransene slik at jeg kan gi vekk til medlemmer, men sjansene for å få mange keys er større hvis mange er med!

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar
Men, du sa vel noe lignende Cell_v14 før i denne tråden, før neste helg må vi nesten samlest på mIRC, og få oss en teamspeak/ventrilo kanal, slik at vi får samordnet/orden på guildet før betaweekenden og release ?

Yes, bare 1 uke igjen, må få avtalt tid på mandagen å høre hvor mange som kan komme til den bestemte tiden.

 

genesis spurte meg et par spørsmål, kan gjerne stappe de inn her:

 

i WoW hadde det hatt null betydning, men i GW er det vel begrensninger per oppdrag på hvor mange som kan være med =0

Vel i begynnelsen er det 4, så 6, så kommer vel 8 tilslutt, men er ikke sikker på akkurat det siden jeg aldri kom så langt.

 

Har du en området du legger ut mailene på`?

er nettområdet med passord gjerne?

Vel vi skulle hatt en webside men den har jeg ikke hørt om på lenge, kan altids skrape sammen et forum, men en egen hjemmeside ville vært et must. Skal høre med en kar som har erfaring...men husker det skulle ha vært en hjemmesiden som SKULLE ha vært ferdig.

 

Hvor skal limiten på antall folk i guilden gå?`

Dette er ikke bestemt enda, men begynner det å bli sånn opp mot 40-60 så kan det bli problematisk.

Lenke til kommentar
Vel vi skulle hatt en webside men den har jeg ikke hørt om på lenge, kan altids skrape sammen et forum, men en egen hjemmeside ville vært et must. Skal høre med en kar som har erfaring...men husker det skulle ha vært en hjemmesiden som SKULLE ha vært ferdig.

 

Ja...werty holdt/holder på å lage en side, men han skulle få en fyr til å lage forum på den, men ser visst ut til at det ikke blir noe av...

Lenke til kommentar

Hallo igjen.. Har vært inactive en stund her. Har dessverre ikke hatt tid til å se hva som skjer her.

 

Har vært opptatt bla. med å spille Anarchy Online og å teste Matrix Online Beta :whistle:

 

Hehe. Ja, når vi allerede er inne på det, gjør som Cell sier å kræsj WoW serverene :p Vi ville fått litt flere Guild medlemer da. Hehe. Inkludert Aleks.. som dessverre ikke kommer til å teste Guild Wars (sansynligvis).

 

Vel, nå skal jeg fortsette litt med MXO betaen. Blir sansynligvis å spille AO til Guild Wars betaen kommer igjen. :D Ses folkens

 

-Syrax jacking into the Matrix-

Lenke til kommentar

Da har jeg forhåndsbestilt, og Kaxe skal få min friendskey. Det dumme er at den keyen som Mr. Garibaldi ga meg, var forsåvidt unødvendig, siden jeg da får en key jeg kan bruke til alle betaweekendene, :p Menmen, det blir da en mer i guildet med en key :)

 

Og forresten, de som ikke har key : www.gamezone.no (der går det an å forhåndsbestille)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...