Gå til innhold

Norsk GuildWars Klan/Guild


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Heeee" :hmm: Bestilte pre-order fra denne tyske siden men har aldri skjønt om det faktisk er på vei eller ikke gjetta meg liksom til hva jeg skulle trykke på!! Har null peiling på tysk! hehe Men Hvor lang tid tar det før det kommer? ca?

:blush:

Lenke til kommentar
"Heeee" :hmm: Bestilte pre-order fra denne tyske siden men har aldri skjønt om det faktisk er på vei eller ikke gjetta meg liksom til hva jeg skulle trykke på!! Har null peiling på tysk! hehe Men Hvor lang tid tar det før det kommer? ca?

:blush:

Har du betalt?

 

Du skulle få mail med "Bestell-Nr:XXX / DATO" som tittel, hvor det bekreftes hva du har bestillt.

Så kan du betale med paypal eller overføre penger til kontoen som står oppført i slutten av mailen.

 

En nøkkel kommer da så fort de får bekreftet overførselen. Hvor lang tid en pakke tar, aner jeg ikke...

Lenke til kommentar

Sinnsykt bra side ! :)

 

Men er rom for noen små forbedringer, etter mitt syn. (Selv det beste kan gjøres bedre :))

 

Forsiden er fantastisk bra laget, og er ikke mye som kan gjøres bedre der, kanskje lage de linkene på venstresiden litt ryddigere, men langt fra noen nødvendighet.

 

Forum - Ikke mye å si om det, helt greit og fint :)

 

Downloads - Under Construction :)

 

Gallery - Helt greit og oversiktig oppsett, men jeg mener at du kan fjerne den tekstene som er under bildet, da den bare er i veien, etter min mening :)

 

GovNews - Helt greit, der kan vi etterhvert når vi har fått litt mer orden på guildet skrive når nye medlemmer har joinet osv.

 

Members - Fin oversikt. Når flere members blir registrert der så bør du sortere Lederen øverst, så Webansvarlig, så alle Nestledere, så alle Members eller noe. Jeg synes også at du burde skrive professionen etter nicket, f.eks :

 

GuardiaN

 

Gw Nicks :

Alhana Whisperwind (E/Mo)

???? ?????? (W/R)

(Osv. når vi har laget flere characters)

 

BTW. du har også en skrivefeil på webansvarlig :p

 

Home - Har allerede snakket om det :)

 

På Om Oss, Kontakt Oss osv. er det en del skrivefeil, men de luker du vel ut etterhvert :) Og forresten, på Om Oss så skrev du dette :

 

"Vi har planer om skikkelig taktisk PvP, Vel å merke PvP kamper foregår i Gladiator Arenas så det kan bli vilt." <-- PvP foregår andre plasser også, i GuildHallen (eller, er der man challenger) og i Tombs of the Primeval Kings.

 

Må bare si at det var en virkelig god side og ville bare komme med noen forslag til forbedringer :)

 

EDIT : Og den derre News overskrifta kan du flytte litt til venstre :)

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar

Siden det ikke er jeg som har skrevet alt, på sidene.. er det vanskelig å påta meg så mye skyld her!

 

Kan ikke du sende meg .txt med endringene rundt PvP og den delen.. nå husker jeg ikke hvem som skrev det.. men om du gidder!?

 

Skal prøve å rette opp skrivefeil etterhvert.. har ikke akkurat satt det i høysetet til nå!

 

Ellers, takk for tilbakemeldingene, skal prøve å forbedre ting & tang!

Lenke til kommentar

Jeg vil konkurrere, men det kan vi ta en avstemning om og snakke med NH osv :)

 

Ville bare si at jeg har fått tak i betakey av en person på et GWforum, så da overlever jeg neste helg også :p (Evig takk til han)

 

Nå må bare pre-order komme til Norge før April-eventen.

 

BTW: Kanskje jeg kan skaffe flere keys fra han, siden det virker som om han hadde mange, men kan ikke love noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...