Gå til innhold

Norsk GuildWars Klan/Guild


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg kunne ikke unngå å se at diskusjonen svirret rundt en mulig sammenslåing/konkurranse mellom NoHo (Northern Horizon) og GoV (Guardians of Valhalla), eller vica versa siden GoV tilfeldigvis er _litt_ større.

 

Litt informasjon om NoHo:

Guilden består for øyeblikket av 3 personer, men dette er pga vi er i startfasen, og at guilden slettes ved retail uansett. I fremtiden går vi mer inn for å rekruttere medlemmer.

 

Disse 3 medkemmene er alle norske, og heter:

Tar Palantir Wa/Mo - Styrt av meg (Inziladun) - har bestilt Guild Wars

Lomion Sirfalas Ra/N - Styrt av Lomion - har bestilt Guild Wars

Nemui Neko Mo/W - Styrt av Nemui Neko - har bestilt Guild Wars

 

Vi er alle tre brødre, og denne betatesten befant vi oss maksimum 2 metre i fra hverandre, så dette innebærer at det var utrolig bra kommunikasjon mellom oss. Vi har også et par medlemmer på prosjektlista, som f.eks Kenshin No Taida som denne betaen spilte som E/Ra. Vel og merke så er de på prosjektlista usikre da de bare har spillet beta og ikke kjøpt spillet enda.

 

 

Disse 3 små medlemmene vi har i guilden, klarte igår (med litt hjelp av 3 andre midlertidlige partymembers) å komme til Lions Arch der vi, etter iherdig trading for å få fatt i 1700 gull, kjøpte guild-hall på en frozen island. Dette må vi si oss meget fornøyde med, selv om alt slettes til retail.

 

 

Så, om dere fremdeles er interessert i en sammenslåing, så hadde det vært greit om dere sa fra, og at vi holdt etterfølgene diskusjon på ett lett oversiktlig sted, som f.eks Gamer.no eller andre forum. Evt deres forum. Jeg føler at MSN og IRC dessverre litt for uryddig å diskutere dette på :)

Lenke til kommentar

 

Disse 3 små medlemmene vi har i guilden, klarte igår (med litt hjelp av 3 andre midlertidlige partymembers) å komme til Lions Arch der vi, etter iherdig trading for å få fatt i 1700 gull, kjøpte guild-hall på en frozen island. Dette må vi si oss meget fornøyde med, selv om alt slettes til retail.

Synes ikke at det er spesielt imponerende å klare å komme til Lion's Arch!

Tok jo egentlig ikke mer enn rundt 15min i exploring mode!

Alle maste om det og folk tok seg betalt for å vise vei! Gruppa jeg var med i fant frem uten større problemer..

Samle sammen 1700g er jo bra det.. men når dere er 3stk så jo ikke det en umulighet heller!

 

Det kan vel være vi er interessert.. Får nesten se hva Cell_v14 sier, han som bestemmer.. Men det er absolutt interessant å få noen som samarbeider såpass tett inn i systemet!

Hvor gamle er dere forresten?

Vi nærmer oss vel 30 medlemmer så om vi går sammen så kan det fort være at dere blir de siste medlemmene..

Lenke til kommentar

Har ikke fått noen Forum beskjed (abbonerer) :thumbdown:

Men dette ser hyrst interesant ut så sammenslåing ser ypperst ut...men navnkrangel kan vi ta etterpå :tease:

Men jeg mener at de spydde ut verdiene med 10 gange var møkk, likte at det var forskjell fra andre mmorpg (gull hadde verdi for engangs skyld) men 1700 gull er ikke så altformye, alle har vel hatt 3 murstein i gjennomsnitt (sånn samlet opp etterhvert)

men no er det pizza, dere får ha en god påske

 

PS: The ring 2 kom ut 18 mars også :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...