Gå til innhold

Apple lanserer mini-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Also totalt med 512 mb minne, trådløst, dvd-r, 80 gb så ender prisen på 9000,- + at jeg da skal ha en lcd, en som matcher.. men Mac sine er jo grusom dyre..

Ikke kjøp ekstra RAM hos Apple. De er septakulært dyre på ekstra RAM. Kjøp den med minst mulig RAM og sett inn en ekstra brikke fra komplett eller no.

Lenke til kommentar
Må nesten ha Mac tastatur med power og eject knapper. Og gjerne med USB tilkobling (hvorfor har ingen tenkt på det til PC?).

Tenker du på å bruke tastaturet som en USB-Hub eller er det noe annet? En får nok av tastatur med USB hub funksjonalitet til PC da.

 

Helsike, man får faktisk skjermer en kan bruke til USB-huber (sånn som den jeg har, Benq FP783)

 

Men uansett er dette en maskin jeg kunne ha tenkt meg...

Lenke til kommentar
Må nesten ha Mac tastatur med power og eject knapper. Og gjerne med USB tilkobling (hvorfor har ingen tenkt på det til PC?).

Tenker du på å bruke tastaturet som en USB-Hub eller er det noe annet? En får nok av tastatur med USB hub funksjonalitet til PC da.

 

Helsike, man får faktisk skjermer en kan bruke til USB-huber (sånn som den jeg har, Benq FP783)

OK. Jeg har aldri sett PC-tastatur med USB hub.

Er jo praktisk for å koble til en minneplugg eller mus.

Lenke til kommentar
OK. Jeg har aldri sett PC-tastatur med USB hub.

Er jo praktisk for å koble til en minneplugg eller mus.

Nei, det er ikke noe av det vanligste. Ihvertfall ikke ennå. En del USB tastatur har denne muligheten, men de fleste av oss har vel fremdeles et eller annet PS2 tastatur vil jeg tro.

 

Og ja, det er definitivt praktisk for å koble til ting ikke trekker så mye strøm. I alle fall om en har en bærbar maskin. Disse kommer liksomn bare med et par USB porter i mange tilfeller.

Lenke til kommentar
Also totalt med 512 mb minne, trådløst, dvd-r, 80 gb så ender prisen på 9000,- + at jeg da skal ha en lcd, en som matcher.. men Mac sine er jo grusom dyre..

Ikke kjøp ekstra RAM hos Apple. De er septakulært dyre på ekstra RAM. Kjøp den med minst mulig RAM og sett inn en ekstra brikke fra komplett eller no.

Du skal egentlig ikke åpne en mini, det er med andre ord ikke meningen at man skal installere ram selv. Det er mulig å gjøre det, men ikke enkelt.

Lenke til kommentar

Så hvor vanskelig er det så å sette i større HDD og mer RAM for egenhånd i en mini?

Det er i alle fall avgjørende for min del. Kunne godt tenkt meg en, men oppgraderingsprisene til Apple er jo helt ville!

 

Har noen en kvalifisert kommentar til dette, evt noen som har kjøpt en?!

 

På forhånd takk! :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...