Gå til innhold

TES: Enda flere screens fra The Elder Scrolls IV!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feilåpostet, the Elderscrolls har egen kategori under mest populære spill, så nå vet du det.

On-Topic: Så ikke screens jeg ikke allerede hadde sett. Det eneste jeg ikke hadde sett før var de folkene som var tegnet, og det kan ikke akkurat betegnes som screenshots. Han enemannen så til og med ut som en Gondor-soldat, da han hadde et hvitt tre på rustningen sin.

Skrevet
The elder scrolls 4!!?

O_O

Når ble det kjent at det skulle komme et nytt ES spill?

:S

Hmm... Er ikke helt sikker, men det begynner å bli en hel del måneder nå ja.

Velkommen etter! :)

Skrevet

Intervju med Todd Howard, Executive producer her!

Nokon som veit kortid det kjem ut? Veit dei ikkje har lansert dato enndå, men har lest på eit forum at det ventes rundt juletider eller tidlig 2006 for pc. Kjem jo som sagt på neste generasjon konsoll, håper pc-versjonen blir lansert først.

Skrevet
Nokon som veit kortid det kjem ut? Veit dei ikkje har lansert dato enndå, men har lest på eit forum at det ventes rundt juletider eller tidlig 2006 for pc. Kjem jo som sagt på neste generasjon konsoll, håper pc-versjonen blir lansert først.

Det eneste som er sagt er, som du selv sa, sent i 2005/ tidlig i 2006.

Skrevet

Åååhhh, jeg gleder meg så syykt til dette spillet. Synd at det fyker mange penger ut av kontoen siden jeg sikkert kommer til å trenge nytt skjermkort også.. Men hva har man ikke studielån til..? :D

• 4 uker senere...
Skrevet

Yes, endelig litt nytt stoff fra Bethesda. Jeg må nok kjøpe ny pc for å spille herligheten, men hva gjør det :)? Det ser ut som at de gamle rasene fra morrowind vil være med, men håper på noen nye også.

Skrevet (endret)

Ja, er redd minimumskravene kommer til å overgå min kapasitet :(

Det er jammen meg dyrt å være "gamer"

Her er minimunskravene:

What will be the system requirements for Oblivion?

Bethesda has refused to divulge any information on this subject, but by taking one look at those screenshots one thing is clear: you will need a hell of a good PC to play this game at it's maximum settings.

Ja, det var jo hyggelig å høre :!:

Snakker vi om 2 6800 Ultra ? :cry:

Endret av ulv
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...