Gå til innhold

Splinter Cell Pandora Tomorrow 99,- Elkjøp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For 99 kr er dette ett kupp!! Singleplayer delen er elendig på grunn av alt for få oppdrag!

 

Seks brett tilsammen for å være nøyaktig! Bare to vanskelighetsgrader der det vanskeligeste er altfor enkelt!!

 

Men multiplayer delen er en verdig konkurrent til alle spill!

 

Anbefalt å kjøpe for di som vil ha et bra og lovlig multiplayer spill for en billig penge!! :thumbup:

Lenke til kommentar
hvordan er multiplayer-delen ? skyt og drep hverandre eller co operative?

Opprinnelig er det basert på to lag!! Spioner og purk!! Spionene er noen slags terrorister mens purken er det motsatte som skal stoppe spionene.

 

Generelt er det Team Death Match, Cooperative, Search And Destroy og mye annet som jeg ikke husker navnet på. (Fins ikke botter)(AI)

 

Veldig bra baner, mesteparten nattebaner der du ikke kommer langt visst du ikke sniker i mørke!

:thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
For 99 kr er dette ett kupp!! Singleplayer delen er elendig på grunn av alt for få oppdrag!

 

Seks brett tilsammen for å være nøyaktig! Bare to vanskelighetsgrader der det vanskeligeste er altfor enkelt!!

 

Men multiplayer delen er en verdig konkurrent til alle spill!

 

Anbefalt å kjøpe for di som vil ha et bra og lovlig multiplayer spill for en billig penge!! :thumbup:

Singleplayer delen er elendig på grunn av alt for få oppdrag!

 

 

Hva slags latterlig utsagn er det? Hva med omtale spillet utifra de sp-delene som faktisk foreligger?

Lenke til kommentar

Kjøpte det idag jeg! :w00t:

 

 

[off-topic]

..kjøpte FarCry for 249,- kroner og IceWind Dale II for 149,- kroner også.. ;)

Er IceWindDaleII bra? ..liker BaldursGate, men kommer jeg til å bli veldig skuffet?

 

[off-topic2]

..kjøpte MaxPayne2:TheFallOfMaxPayne på Narvesen for ikke så altfor lenge siden også.. Bare 99,- kroner! Ved OsloS (multimedia-Narvesen der..)

 

[on-topic]

Knall spill!! Liker det jeg! :D

Lenke til kommentar
[iC,11/01/2005 : 08:37] For en SYK pris! :ohmy:

 

Jeg skal kjøre til Elkjøp i dag og kjøpe det, PRONTO! (Har det brent fra før, men det er jo ikke helt det samme :blush: )

det tenkte jeg på og.. stas å ha det originalt spes når det er SÅ billig bare noen mndr etter at det kom :yes:

Det blir nok ikke noe kjøp nå meg i den nærmeste tid, nei.

 

Og det er ikke fordi jeg ikke har nok kæsh, fordi jeg må spare, fordi jeg er gjerrig eller fordi jeg ikke får lov.

 

Nei, det er fordi at den FORBANNA lokale ELKJIP sjappa her IKKE HAR EN DRITT!

 

Billig Is-Tid til 49 spenn, Pandora Tomorrw til 99 spenn, osv osv. Men har "Ertsaas & Weie" (eller "Ertsaas & Wente" som folka i nærheten bruker å kalle den) noen av disse titlene? NEI!

 

De får ALDRI inn en tittel til da den skal komme!

 

HL2, MoH:PA, DOOM3, LOTR-filmene, osv osv. De får dem inn ca 2-3 uker senere!

 

Og vet dere hva grunnen deres er, for at de ikke har spillene/filmene?!

 

"Nei, vi er utsolgt"!!!

 

VRØVL!!!!! :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...