Gå til innhold

sountracks til half-life2

Anbefalte innlegg

Skrevet

morn jeg leiter etter noen soundtracks til hl2 som jeg syns er så jævlig råe! :blush:

noen som veit hvor jeg kan få tak i de?? har prøvd limwire uten resultat! :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp hørt gjennom en god del av MP3 sangene fra spillet, mye fint der ja. Hvordan? Enkelt.

Last ned GCFscape (Nemesis tools). Åpne file "sourcesounds" i GCFscape, og let. Music folderen har mye morsomt der, det er veldig mye fin musikk i Half-Life 2 ;)

Skrevet
når jeg kjøpte gull-pakken fra valve fikk jeg med en musikk cd med all musikken fra spillet. Totalt 43 spor i topp kvalitet, det var knall altså :)

Ja du får også ein cd med musikk i gold edition. :D

Skrevet
Har nettopp hørt gjennom en god del av MP3 sangene fra spillet, mye fint der ja. Hvordan? Enkelt.

Last ned GCFscape (Nemesis tools). Åpne file "sourcesounds" i GCFscape, og let. Music folderen har mye morsomt der, det er veldig mye fin musikk i Half-Life 2 ;)

okey høres veldig bra ut men kunne du gi meg en link til hvor jeg kan laste ned GCfscape eller??? ja jeg synns de sangen i half-life2 er døds bra jeg å hehe digger dem hver gang jeg hører dem! :yes:

Skrevet

Last ned GCFscape (Nemesis tools). Åpne file "sourcesounds" i GCFscape, og let. Music folderen har mye morsomt der, det er veldig mye fin musikk i Half-Life 2  ;)

okey høres veldig bra ut men kunne du gi meg en link til hvor jeg kan laste ned GCfscape eller??? ja jeg synns de sangen i half-life2 er døds bra jeg å hehe digger dem hver gang jeg hører dem! :yes:

Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å bruke google... Her er mitt Første søk........... :nei:

Skrevet (endret)

jeg får ikk lastet dem ned fra den siden! skjer ikk en dritt når jeg trykker på den linken som jeg skal laste ned fra :thumbdown:

noen som veit hva som er feil? :ermm:

Endret av Freak627

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...