Freak627 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 morn jeg leiter etter noen soundtracks til hl2 som jeg syns er så jævlig råe! noen som veit hvor jeg kan få tak i de?? har prøvd limwire uten resultat!
Elendil Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Jo. Ute etter tittel eller kor du kan laste ned?
Bear^ Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Har nettopp hørt gjennom en god del av MP3 sangene fra spillet, mye fint der ja. Hvordan? Enkelt. Last ned GCFscape (Nemesis tools). Åpne file "sourcesounds" i GCFscape, og let. Music folderen har mye morsomt der, det er veldig mye fin musikk i Half-Life 2
nerd-light Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 når jeg kjøpte gull-pakken fra valve fikk jeg med en musikk cd med all musikken fra spillet. Totalt 43 spor i topp kvalitet, det var knall altså
Elendil Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 når jeg kjøpte gull-pakken fra valve fikk jeg med en musikk cd med all musikken fra spillet. Totalt 43 spor i topp kvalitet, det var knall altså Ja du får også ein cd med musikk i gold edition.
Freak627 Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Har nettopp hørt gjennom en god del av MP3 sangene fra spillet, mye fint der ja. Hvordan? Enkelt. Last ned GCFscape (Nemesis tools). Åpne file "sourcesounds" i GCFscape, og let. Music folderen har mye morsomt der, det er veldig mye fin musikk i Half-Life 2 okey høres veldig bra ut men kunne du gi meg en link til hvor jeg kan laste ned GCfscape eller??? ja jeg synns de sangen i half-life2 er døds bra jeg å hehe digger dem hver gang jeg hører dem!
Glipp Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Har nettopp hørt gjennom en god del av MP3 sangene fra spillet, mye fint der ja. Hvordan? Enkelt. Last ned GCFscape (Nemesis tools). Åpne file "sourcesounds" i GCFscape, og let. Music folderen har mye morsomt der, det er veldig mye fin musikk i Half-Life 2 okey høres veldig bra ut men kunne du gi meg en link til hvor jeg kan laste ned GCfscape eller??? ja jeg synns de sangen i half-life2 er døds bra jeg å hehe digger dem hver gang jeg hører dem! Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å bruke google... Her er mitt Første søk...........
Edvino Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Jeg får feilmelding når jeg kjører det... Programmet ble ikke riktig initialisert (0xc0000135). klikk ok osv
Bear^ Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Mener å huske at det kjører på .net framework fra Microsoft, så du må nok laste ned det før du kan kjøre GCFscape.
Freak627 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 (endret) jeg får ikk lastet dem ned fra den siden! skjer ikk en dritt når jeg trykker på den linken som jeg skal laste ned fra noen som veit hva som er feil? Endret 20. januar 2005 av Freak627
000111222 Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Kunne søkt på forumet og, eg har laga post om dette før. BTW: Creditsmusikken er kuuul :!:
Freak627 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 woohoo jeg klarte det fy f**** så lette jeg var nå takker med alt jeg har for raske svar!!! digger den sangen ved togstasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå