Gå til innhold

"Moderatorene er så dumme"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er alt for strenge , du også yummy din "hestkuk"

pluss minst ett par stk til...

Ja dere mister en masse brukere på den måten.

Desuten er dere alt for opptatt av rydding og vasking"

ja for meg ser dere ut som en gjeng "nevrotiske" vaksekoner som har fått støv på hjernen.

 

Det får da være måte på , vi er menn og gutter og ikke en gjeng med små ladyes med "støv på hjernen"

Ja så nøye som enkelte moderatorer er så skulle man tro de var en sånn "lady"

Nei jeg vil tilbake til når menn var menn og man tålte litt heavy armslag uten og "dåne".

Dagens unge "menn" er bare noen "vaskekoner" med støv på hjernen..,

 

PS:yummy du kan ikke banne meg fordi jeg kalte deg hestkuk , jeg er finnmarking :grin: og som du nevnte om han nordlendingen og den dommen så ble han frikjent for og ha kalt en annen en hestkuk ...

 

nei men nu skal æ slutte med "mannskittpraten" ,,,'

 

men husk det er en sannhet i akkurat dette med språkbruk, og generelt så burde dere moderatorer være mere tolerante når det gjelder freske utrykk.

Dette gjelder også såkalte "feilposter/tråder" og andre tråder alla den nye AMD v/s Intel tråden som ble stengt i går.

 

Ja hadde moderatoren bare latt den tråden være hadde vi bare diskutert den nye Athlon XP 2200+ (Thorougbred)cpuen fra AMD i fred...

(dere selv hadde den jo på forsiden (nyheter) i går)

 

men pga att det fantes en 3 mnd gammel tråd med samme navn (amd v/s intel) ble vår nye tråd stengt :sad:

Men saken er att den gamle tråden er jo ikke aktuell da det er gammelt nytt og masse gamle poster som ingen huske. DERFOR ble det startet en ny tråd for og diskutere den NYE AMD CPUEN,,,, og få med nye skriblerier om denne nye AMD cpuen V/S Intel sin største cpu...

 

Så dårlig gjort moderatorer ,, dere/du bare bryter inn i en inntresant diskusjon og ødlegger den med din stenging.

Og du ødelegge også dagen min og humøret mitt :sad:

slik att du får høre det...

nei overmoderering er det du holdt på med i går..

Det er min mening og det kommer det alltid til og være...

 

Adapt og be gone !!!!

 

 

Hilsen www fra Finnmark ,,

 

 

Konklusjon:

problemet med dette forumet er primært ikke brukerne generelt , men moderatorer med ett markeringsbehov (spesielt når de er nye)

 

Ja jeg har vært på flere forum , men makan til dette har jeg aldri opplevd , der man stenge tråder i øst og vest uten rimelig grunn.

 

Og jeg legger ikke noe mellom , jeg er en 37 år gammel mann fra finnmark som gjerne liker og diskutere hardware men kan vist ikke dette da flere av de trådene jeg var med på og skrev i ble stengt...

 

så nå gidder jeg ikke mere useriøst fra hardware.no`s

moderatorer og går over til http://www.itpro.no/ og det fine forumet der :smile:

 

http://www.itpro.no/modules.php?op=modload...orum&file=index

 

Der kan man si stort sett det man vil uten og bli bannet,...

over og ut fra WWW ...

 

 

PS: rettelse i ettertid:

ser nederst på siden att jeg er utestengt etter denne posten ..

gjør ikke meg noe ,synd for forumet da :sad: men men dere mister bare flere og flere av oss litt eldre som er ærlig og voksne og som tørr si det vi mener ...

tilslutt er det bare "smiskegjenget" igjen ,,

eller på godt nordnorsk : rævsleikeran !

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: www på 2002-06-11 10:33 ]

Lenke til kommentar

Må si jeg liker at moderatorene er litt strengere enn de har vært.

Folk lærer kunn på den harde måten,etter min erfaring.

Hvis det ikke var moderatorer her ville dette bli en chattecanal på linje med ICQ andre i samme bås.

Da er hele intensjonen med forumet borte.

 

Den holdningen som Yummy viser er helt topp, fordi han tar imot konstruktiv kritikk.

Stå på og fortsett med deres gode jobb.

 

Feil kan altids tilgis.

 

Hilsen finnmarking.

som ikke trenger å bruke sterke ord for å gjøre meg forstått,men har lært normal folkeskikk.

Lenke til kommentar

(At en kar som er 38 år, klarer å få seg til å si slike ting er helt utrolig, kanskje litt for utrolig.. Vel vel..)

 

Moderatorer: De siste dagene har dere lagt dere på en tøffere linje, det har alle merket. Flere (aktive) moderatorer har det blitt, noe som har ført til at enkelte av de nye har måttet ta mye av pisken for endringene i krav til posting som dere tydeligvis har innført. Kombinert med litt uerfarenhet som moderatorer (noe som absolutt er forståelig) har det blitt en del rare hendelser her.

Et par ting jeg har tenkt på:

Stengingen deres av tråder som er feilpostet er helt grei, og har gitt merkbare endringer i feilpostingsprosenten.

 

Stenging av spm med enkle svar, som hvor man finner cheat koder til jedi-knight kan godt stenges med henvisning til en annen tråd hvor svaret faktisk står.

 

Stengingen av tråder hvis emne har blitt diskutert før, føler vel jeg at er noe overambisiøs. Hvis man har en _aktiv_ tråd med f.eks AMD/Intel debatt, og noen starter en annen, så er det fair om en moderator stenger den nye og hyggelig henviser til den andre tråden. Men jeg tror det er veldig viktig at dere stenger den før den blir for stor! Hvis ikke kan dere likesågodt la være, da det tydeligvis er et emne som engasjerer folk. Da Telenor ville innføre en annen prisstruktur talte jeg 7 telenor tråder på "Annet om data". Da kom moderatorene på banen og stengte de nye og sa at det fantes nok tråder om dette nå og det funker bra, men å avbryte en debatt etter 15-20 poster, som involverer mer en 10 brukere, det tror jeg ikke er så fruktbart.

 

Og AMD/Intel debatter var det vel egentlig ganske mange av selv på Delphi forumet :wink: (tidenes understatement hehe)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 07:42, Cali3D skrev:

Kansje et idiotisk forslag men hva om dere rett å slett sletter heile "annet om data" forumet?


 

Det tror jeg ikke er noen god ide... da risikerer man at man får masse tråder under andre emner som ikke passer der. Hvor skal man stille spørsmål som ikke har noe med de eksisterende emnene å gjøre?

 

At tonen i "annet om data" er useriøs er så, men da kan man jo bare la være å gå inn der. Da unngår man dette. Men jeg vil rette en sterk oppfordring til alle om å være seriøse i alle emnene i dette forumet (Alle fjortissene som absolutt MÅ være useriøse kan bruke "off topic - søppel").

Lenke til kommentar

Den amd / intel - tråden skulle i ettertid vært åpnet. Jeg vurderte det, men siden så mange gikk i strupen på meg for det, fant jeg ut at da fikk det heller være. Jeg startet opp en ny tråd om AMD's nye gullunge, så skaden er rettet opp i. Lars Bjerke, redaktør på overklokking, synes også at jeg var tidlig ute med å stenge tråden, men som han sa: bedre føre var... Vi vet jo hvor slike tråder som regel ender opp. =(

 

Jeg har flere plasser sagt at jeg for ettertiden ikke vil stenge tråder så fort dersom de ikke er for useriøse eller bryter reglene. Så der var det sagt her også. =)

Kan vi si oss ferdige med den saken snart? =)

 

Det kom i hvertfall én god ting ut av den historien: vi fikk røket ut en del personer som trenger en leksjon i folkeskikk og spesielt nettikette. Et eksempel på at det ikke alltid er ungdom i aldersgruppen 13 - 18 år som har fjortiss - oppførsel ser vi jo i denne tråden. Jaja, den som roper i skogen får kjeften full av kongler. Og når kongler er nevnt:

 

Bjørnen kom en dag forbi ei gran der skogens dyslektiske elg satt godt planta høyt oppi treet.

"Hva i all verden gjør du i den grana?" spør bjørnen.

"Har du ikke lest at jeg er skogens kongle?" svarer elgen

 

Så en munnfull kongler kan bli mye til tider...

Lenke til kommentar

Heisan "ladies" det er www med nytt brukernavn :grin:

jaja hva kunne jeg gjøre :wink:

savnet dere "vaskekoner" og de "hete" diskusjonene her :grin:

 

måtte bare kommentere litt til

 

Eller vil jeg bare si til pgressum att jeg provoserer ikke og syntes det er beklagelig att mine utsagn blir definert som provokasjoner i stedet for ytringsfrihet.

Så det jeg prøver og si er att i en verden med ytringsfrihet der man har lov og si sin mening uten og måtte være redd "kommunistiske tendenser" fra moderatorene...

så jeg mener fortsatt den nye "amd v/s intel tråden til rølle var aktuell og ikke burde slettes da dere på samme dag hadde en stor repotasje på hardware.no`s forside om AMD`s nye thorougood xp 2200+ prossesor. Og vi gjerne ville diskutere denne cpuen i mot intels cpuer uten og måtte finne en gammel utdatert/uaktuell tråd om de gamle cpuene ...

sånn er DET !!!

Derfor ble jeg "sur" pga Yummy som ikke kunne la være og stenge denne intersante tråden , noe han i ettertid har funnet ut var "kanksje" ikke så lurt likevel..

men som dere ser i posten over kan han ikke la være og "skjelle" og kalle meg en som trenger folkeskikk enda han selv syntes ordet "hestkuk" på nordnorsk var okey :smile:

så yummy jeg har ikke noe mot deg personlig , det skjønne du sikkert :smile: men jeg ble mektig irritert over att du stengte den tråden hvor jeg var med og diskuerte den nye XP 2200 ...

Du var alt for snar syntes jeg , og det MÅ jeg få lov til og syntes uten og bli bannet og utestengt , ikke sant ?

Ellers ha en god sommerdag .. :smile:

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-11 16:19 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 16:05, Tracker skrev:


Heisan det er www med nytt brukernavn :smile:

jaja hva kunne jeg gjøre :wink:

savnet dere og de "hete" diskusjonene her
:grin:

måtte bare kommentere litt til


Eller vil jeg bare si til pgressum att jeg provoserer ikke og syntes det er beklagelig att mine utsagn blir definert som provokasjoner i stedet for ytringsfrihet.

Så det jeg prøver og si er att i en verden med ytringsfrihet der man har lov og si sin mening uten og måtte være redd "kommunistiske tendenser" fra moderatorene...

så jeg mener fortsatt den nye "amd v/s intel tråden til rølle var aktuell og ikke burde slettes da dere på samme dag hadde en stor repotasje om AMD`s nye thorougood xp 2200+ prossesor og vi gjerne ville diskutere denne cpuen i mot intels cpuer uten og måtte finne en gammel utdatert/uaktuell tråd om de gamle cpuene ...

sånn er DET !!!


1. Skjønner du ikke at du er uønsket når du først er utestengt?

 

2. Når ble moderatorene kommunister? Vet du egentlig hva en kommunist er?

 

3. Du har ytringsfrihet - men det går likevel visse grenser. De grensene er det opp til moderatorene å bestemme.

 

4. Den tulle-tråden til rølle var kun laget for å provosere, noe du kan se i det første innlegget og topicen.

Quote:


Dere er alt for strenge , du også yummy din "hestkuk"

pluss minst ett par stk til...

Ja dere mister en masse brukere på den måten.


Her en enda en grunn til å banne deg og slette innleggene dine - nå begynner du med skittkasting.

Tror dessuten ikke at folk her inne hadde hatt noe i mot å miste brukere som ikke kan følge retningslinjene.

Quote:


PS:yummy du kan ikke banne meg fordi jeg kalte deg hestkuk , jeg er finnmarking og som du nevnte om han nordlendingen og den dommen så ble han frikjent for og ha kalt en annen en hestkuk ...


Selvsagt kan han banne deg for det. Her på forumet følges regler, ikke loven. Tror ikke du kan komme i fengsel for å feilposte heller, men det er vel et regelbrudd.

Lenke til kommentar

sosohal hmm kansje du er en "hestkuk"

ja du virke da meget så fiendtlig :sad:

 

Vis du ser på innlegget mitt er det helt ok.

Og det att jeg flippa med ordet hestkuk var fordi yummy la opp til det da han i en post tidligere pratet om dette med att nordlendinger hadde jo ett "bredere" nedslagsfelt" for sin fanskap ... og dermed fikk lov og kalle en annen nordlending en hestkuk...

Ja han vant rettsaken ,,

 

with license too hestkuk somebody :grin:

 

(fan att jeg ikke tok nicket 007 :grin: )

 

men men anyway ord er nå bare ord ...

i bunn og grunn er vel de fleste OK :smile:

 

Anyway folks , jeg sier meg ferdig med saken ...

 

[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-11 16:36 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 16:28, Tracker skrev:

sosohal hmm kansje du er en "hestkuk"

ja du virke da meget så fiendtlig :sad:


Vis du ser på innlegget mitt er det helt ok.

Og det att jeg flippa med ordet hestkuk var fordi yummy la opp til det da han i en post tidligere pratet om dette med att nordlendinger hadde jo ett "bredere" nedslagsfelt" for sin fanskap ... og dermed fikk lov og kalle en annen nordlending en hestkuk...

Ja han vant rettsaken ,,

with license too hestkuk somebody
:grin:

men men anyway ord er nå bare ord ...

i bunn og grunn er vel de fleste OK :smile:




<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-11 16:29 ]</font>


Jeg er neppe en "hestkuk", og jeg skjønner ikke hvorfor du skal drive og kalle folk slike ting. Hva har du tenkt å oppnå ved det?

 

Og selv om han vant rettsaken betyr ikke at du kan luske rundt og kalle folk "hestkuk" ubegrunnet

Lenke til kommentar

Jeg sa jo ikke at du er en hestkuk da , jeg sa jo bare att du var så negativ mot meg :sad:

men men glemm nå alt ...

gjort er gjort .. og helt enig bli vi vist ikke ..

men men ikke noe grunne og surmule forde ,,

været er fint og sola skinne :smile:

stay cool man :

YU Too Yummy :smile:

 

Ja og tenk hvor kjedelig verden hadde vært hadde vi alle vært enig HELE tiden ..

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-11 16:43 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 16:28, Tracker skrev:


sosohal hmm kansje du er en "hestkuk"

ja du virke da meget så fiendtlig :sad:


Nå ror du. Greit, det står ikke ordrett at jeg er en "hestkuk", men det kommer tydelig fram hva du mener...

Og jeg surmuler ikke, jeg irriterer meg bare over folk som ikke tar i mot advarsler.

 

Btw, her regner og tordner det. :razz:

Lenke til kommentar

Tracker, alias www:

Du har ikke fått med deg at jeg startet en ny tråd dedikert til AMD's siste utgivelse. Du fortsetter i samme stil.

 

Hverken du, jeg eller andre nordlendinger har tillatelse til å kalle folk for hestkuk. Det jeg sa var ment som en humoristisk betrakning. Jeg skjønner ikke at du tar det som at jeg gir carte blanche til å bruke det om andre.

 

du er utestengt fra forumet av en bestemt grunn. Du respekterer ikke dette, og du gir deg ikke med saker som er utdebattert og avgjort. På grunnlag av dette kommer jeg til å be en av de andre moderatorene om å stenge nic'et ditt for godt.

 

(Denne tråden stenges fordi det ikke lenger er noen hensikt i å diskutere. Forumet er ment å være saklig, dette er det stikk motsatte.)

 

--

Etter høflig forespørsel fra sosohal åpner jeg igjen. Visse personer vil imidlertid bli _sterkt_ moderert og kastet ut nå. Tror moderatorene er enige i det nå, vaffal...

--

 

Og dette er siste ord i den saken. Jeg gjentar at AMD's siste prosessor kan diskuteres her

 

Mvh. Yummy, moderator.

 

_________________

Project SU

http://hinux.hin.no/~vidarf/

Skribent for overklokking.no

Moderator

 

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-11 17:09 ]

Lenke til kommentar

Det beste å gjøre med personer som stadig driver med drittslenging og andre usakligheter, for oss som ikke er moderatorer, er rett og slett å overse dem. Det eneste disse personene ønsker er å hisse opp stemningen. Når man svarer tilbake til dem ser de at det er nettopp det de gjør, og da kommer de til å fortsette med det. Hvis ingen svarer på det de skriver vil de fort går lei og finne andre ting å gjøre.

 

Her passer vel et sitat fra Dilbert: "Argue with and idiot and he will drag you down to his level then beat you with experience."

 

De som er moderatorer bør fortsette med en hard linje for å få slutt på alt tullet som har vært i det siste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...