Gå til innhold

"Moderatorene er så dumme"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-11 22:25, borre skrev:

Quote:


Den 2002-06-11 22:23, yummy skrev:

Tror jeg leder de siste dagene når det gjelder stengning. :/ Synd, men sikkert sant.


 

Det er langt ifra synd - du er en frisk bris ifra nord!

(huff, det hørtes femi ut :smile: )

 

 

Femigutten borre :razz:

 

hehe

 

Stenging er bra det.. men ikke all stenging.. Det jeg liker er når moderatorene stenger tråder som bare er kødd.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 22:26, yummy skrev:

Quote:


Den 2002-06-11 22:25, SunChaser skrev:

<- Slutt nå. Skal frivillig trekke meg tilbake.


 

Frivillig eller ikke - du trekker deg nok tilbake, ja...

 

 

Hmm, blir vist ikke tilbake trekking alikavell, Blir nytt brukernavn. Kom en spydings fra deg, forandret alt. Blir ikke kvitt meg så lett

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 22:25, borre skrev:

Quote:


Den 2002-06-11 22:23, yummy skrev:

Tror jeg leder de siste dagene når det gjelder stengning. :/ Synd, men sikkert sant.


 

Det er langt ifra synd - du er en frisk bris ifra nord!

(huff, det hørtes femi ut :smile: )

 

 

 

Ikke bare en frisk bris nei ,, den karen har MEGA svær høytrykkspyler med turbodyse og greier :smile:

 

Mere maskulint det da borre :smile:

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-11 22:33 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 21:57, Ronnie skrev:

Jeg har sjøl diskutert med det dere kaller som "fjortisser" på dette forumet, og selv om jeg ikke har samme direkte språkbruk som disse må jeg bare si til meg selv at dette er den måten denne gruppen argumenterer på.


...


"Jeg vil aldri være enig med deg, men jeg vil kjempe sammen til døden med deg for at du skal få si hva du mener"

Ronnie


 

øverste del av sitatet: det er likegyldig for meg hvordan forskjellige aldersgrupper bruker å argumentere. Det _skal_ gjelde visse regler og skikker på forumet, og dersom man kaller noen et ""#¤#"%¤#% rasshøl", da sier det seg selv at det må reageres. Samme sak når noen kaller andre for idiot (unntatt når dette er en innlysende spøk). Kritikk på rettskrivning er heller ikke godtatt - det handler om netikette og empati.

Jeg for min del prøver å bidra til at forumet ikke oversvømmes av fjollete, umodne eller direkte ufine innlegg - eller andre former for feilpostinger. De som ikke klarer å holde en noenlunde folkelig tone _vil_ før eller siden bli kastet ut. Dette er dessverre nødvendig for å opprettholde en viss kvalitet på forumet. Uten at det skal bli kjedelig for det.

 

Det sitatet du skriver er utrolig bra. Jeg har samme innstilling, men som du skjønner - med visse forbehold. Det er bevist gang på gang at fora som ikke modereres før eller siden oversvømmes av tull. Og siden vi ikke har killfilter som på NEWS / usenet...

 

Jeg likte innlegget ditt, selv om jeg må innrømme at jeg føler det var litt naivt - erfaringene fra dette forumet tatt i betraktning.

 

Ha en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen Vidar Fagerjord, aka. yummy, moderator.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...