Gå til innhold

"Moderatorene er så dumme"


Anbefalte innlegg

Her er det mye rart.

 

Som blir sagt.

 

Jeg har ikke ment å drive ren provokasjon, og beklager at det ble oppfattet slik, - for de som husker. Men det går an å fleipe litt.

 

Men det går sannelig å moderere seg å. Og at meget må modererers her - ser jeg helt klart.

 

Men jeg gir meg ikke helt, - og dere finner nok mine skriblerier litt på kanten igjen, men det bør være et poeng ved det hele, gjerne en spøk, ikke grenseløs flåseri!

 

Så utfordr gjerne moderatorene, men utfordr deres intelligens, ikke mob og bedriv rent flåseri. Utfordr deres forståelse, - så kanskje den skjerpes i begge retninger.

 

Tusen takk.

Rølle

Som fikk låne annens brukernavn og kode igjen

og venter å slipp til igjen snart!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette er som i en barnehage, du har 3 stk onkler(moderatorer) og 150stk unger (brukere) hvor lett er det å ha kontrollen på alt dette? man må jo kjøre en streng line!

 

 

hva er det som er så vanskelig med å poste riktig?

 

Hva er det som er så vanskelig med å holde seg saklig?

 

Hva er det som gjør at man begynner å spamme, og får 14iss tendenser på ett forum? er det ikke nok med det daglige? hvorfor må man ta med seg 14issen i seg bak PC'n?

 

 

Dette er for meg ubegripelig.. det er tåplig av brukerne å holde på sånn, etter gjentatte advarsler.. Har ikke folk lært normal folkeskikk? selv om dette er internett. Selv om du er anonym. tro ikke at du kan komme her og komme her

 

 

 

_________________

nordigital.lan på Lillehammer i juni (100mbit internet)

 

Extreme pussy closeup

 

[ Denne Melding var redigert av: house på 2002-06-11 22:01 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 21:56, Tracker skrev:

Ja jeg "soner" også nå min strenge straff.

www nicket mitt er ikke mere
:cry:

nytt og bedre nick med tracker da
:grin:
tror jeg :???:


Hmm hvor lenge var "adam" i "paradiset"

eller var det slangen :???:

Eller kanksje det var trackeren på togsporet.

:lol:

uansett folkens ,, en ting kan jeg si med sikkerhet,

Høytrykkspyler med turbodyse er tingen i sommervarmen :smile:





_________________

The days of the Hammer...



<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-11 22:00 ]</font>


Så vidt jeg husker har du registrert nytt brukernavn 3 ganger før? Har du blitt utestengt 3 ganger før og? Da er det iaffal på tide å pakke sekken og dra..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 21:57, SunChaser skrev:

Hva har du tenkt og bytte til etter "Tracker" er historie osså da?



 

 

Jeg og Yummy har blitt venner etter en masse bruk av høytrykkspyler med turbodyse og det tror jeg ikke SirHartge hadde fått med seg i alle disse forskj postene,

Ja jeg går jo helt surr selv her :sad:

 

så jeg håper og tror mitt nye nick blir værende på jernbaneskinna til karasjok (on the track) :smile:

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-11 22:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 22:07, Tracker skrev:

Quote:


Den 2002-06-11 21:57, SunChaser skrev:

Hva har du tenkt og bytte til etter "Tracker" er historie osså da?



 

 

Jeg og Yummy har blitt venner etter en masse bruk av høytrykkspyler med turbodyse og det tror jeg ikke SirHartge hadde fått med seg i alle disse forskj postene,

Ja jeg går jo helt surr selv her :sad:

 

så jeg håper og tror mitt nye nick blir værende på jernbaneskinna til karasjok :smile:

 

Selv om du er kompis med en moderator betyr det da slettes ikke at du kan gjøre som du vil uten å bli utestengt? Tror neppe du blei utstengt av den ene grunnen at en moderator ble sur på deg? Heller det at du begikk noen grove regelbrudd.

Lenke til kommentar

sosohal finn frem høytrykkspyleren du også :smile:

Ja nu e du på hugget i sommervarmen igjen ..

 

Joda det var meg ,Yummy og Rølle som ikke ble helt enig PGA denne postinga om AMD v/s Intel og den nye T-bred..

 

Men vi er enig nå og jeg har fått med meg att denne posten er åpnet igjen av Yummy i ny regi...

Etter att jeg fant ut dette har jeg også tatt litt selvkritikk og moderert meg selv ...

 

 

 

 

_________________

The days of the Hammer...

 

[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-11 22:20 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 22:15, keithho skrev:

Quote:



Hvorfor bruker du ikke energien din til noe nyttigt. Har sett mye
seriøse
utspill fra din side. Jeg kommer til å savner deg håper du kommer tilbake:)



 

 

TUSEN TAKK
:grin:

 

 

Du klarer ikke å holde deg på matta. Du bare _må_ kødde med andre. Siste advarsel.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 22:20, SirHartge skrev:

Quote:


Den 2002-06-11 22:15, keithho skrev:

Quote:



Hvorfor bruker du ikke energien din til noe nyttigt. Har sett mye
seriøse
utspill fra din side. Jeg kommer til å savner deg håper du kommer tilbake:)



 

 

TUSEN TAKK
:grin:

 

 

Du klarer ikke å holde deg på matta. Du bare _må_ kødde med andre. Siste advarsel.

 

IKKE BLIR SUR DA STALIN

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 22:05, _Eirik_ skrev:

Kan dere ikke sette opp et system der hvis noen feil poster eller bruker stygg ordbruk får en advarsel/prikk og når den personen har fått X antall advarsel/prikk så blir han/hun ute stengt fra forumet.


 

 

er dette virkelig nødvendig? er det nødvendig at moderatorer skal sitte her å renske forumet for "småbrask" ? hva med å bare oppføre seg med normal folkeskikk?

 

SKJERPINGS

 

Mvh

Dan Stamnes

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...