Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jeg kommer meg ikke innpå sidene deres jeg eller. Men angående at man ikke kan bruke opp patcha US OB klient. Gi oss et bevis som f.eks: en link, før dere begynne å hive ut påstander i hytt og pine. Jeg har ikke sett det har stått noen steder. Kanskje har jeg gått glipp av noe, men som sagt gi oss f.eks: en link!

Jeg kan ikke linke deg til de forum postene blizzard gjorde på det offisielle forumet siden det er nede. Men kan bare si at dette var ett smutthull som ble stengt da lokaliserings arbeidet ble fullført i desember for de som spillte closed beta. Thundgot, som er community manager for EU english, skrev bekreftende flere ganger i desember at det er kun 1.1.2 klienten som fungerer nå. Dette var på direkte spørsmål om US OB klienten fortsatt fungerte.

 

Ergo, så er det ufullstendig informasjon fra min side. Jeg får bare gjenta at du kan slette wtf og wdb mappene slik de har gjordt før lokaliseringsarbeidet, men at jeg tror du blir grundig skuffet når de engang åpner serveren og du prøver å logge på.

 

Du kan jo alltids prøve den ene muligheten du har for å kontakte Blizzard med spørsmål om dette via webform kontakt med support teamet deres. http://en.wow-europe.com/support/webform/ eller pr mail mailto:[email protected].

Lenke til kommentar
Thundgot, som er community manager for EU english,

 

Også kjent som Cz, community manager for Anarchy Online, Thomas Johnsen(tror jeg) :-)

 

Også verdt å nevne: etter siste store patch, måtte ALLE laste ned klienten på nytt, også de som var i EU Closed Beta.

Endret av Balderac
Lenke til kommentar

Mer info om hvorvidt 1.1.2 er eneste clienten som fungerer kan du lese i denne tråden: http://forums.rpgforums.net/showthread.php?t=301056

 

Er en som skriver at du kan få den til å virke med en mpq ekstraktor. Vet ikke om dette er tilfelle dog. Har kun Blizzards info å forholde meg til, så velg selv om du vil stole på han i den tråden + få fatt i en mpq ekstraktor. Eller om du vil stole på Blizzard... :)

Endret av Singularity
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette har blitt sagt før, og jeg gidder ikke lese gjennom alle innleggene for å finne det ut heller... ;)

 

For de som har lastet ned World of Warcraft 1.1.2 Installer-enGB, er det mulig å oppdatere spillet til 1.2.1 slik at dere slipper det senere. Det dere gjør, er å satre spillet etter installasjonen. Så logge dere på med følgende info:

 

Brukernavn: pct

Passord: pct

 

Da vil spillet automatisk oppdatere seg. Først en gang til 1.2.0, så en gang til til 1.2.1 som er siste update som er kommet. Denne kontoen dere bruker til oppdatering fungerer kun til det, og ikke til spilling etterpå. Da får dere bare melding om at det ikke er korrekt informajon.

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette har blitt sagt før, og jeg gidder ikke lese gjennom alle innleggene for å finne det ut heller... ;)

 

For de som har lastet ned World of Warcraft 1.1.2 Installer-enGB, er det mulig å oppdatere spillet til 1.2.1 slik at dere slipper det senere. Det dere gjør, er å satre spillet etter installasjonen. Så logge dere på med følgende info:

 

Brukernavn: pct

Passord: pct

 

Da vil spillet automatisk oppdatere seg. Først en gang til 1.2.0, så en gang til til 1.2.1 som er siste update som er kommet. Denne kontoen dere bruker til oppdatering fungerer kun til det, og ikke til spilling etterpå. Da får dere bare melding om at det ikke er korrekt informajon.

navn/pass kan være hva det vil, den vill uansett oppdatere seg

Lenke til kommentar

Har hørt at det skulle være 4 tyske, 4 franske og mange engelske(?)

 

Må som noen andre si at en.wow-europe.com (faktisk hele domenet) er utilgjengelig fra min pc, men på jobben, der fungerte det som bare det.

 

Hvorfor?

Hmm.. rart.. funker fett her.. WoW var jo nede for ikke så lenge siden, kanskje du prøvde på jobben når den var nede og hjemme når den var oppe?

 

Edit: eller omvendt :p

Endret av Icluz
Lenke til kommentar
Balderac, hvor lenge kommer det til å være mulig å laste ned fra deg?

Jeg laster ned akkurat nå, men ferdig om 17 timer...

Det er uansett mye raskere enn det jeg får ut av Blizzard Downloaderen

 

Skal holde FTP'en oppe til i morra tidlig iallefall.. Hvis behovet er der. Sikkert lengre også hvis ikke noe uforutsett skjer.

Lenke til kommentar

Hvis hastigheten går ned av og til, er det bare fordi jeg bruker linja til andre ting her og der.. Dont despare ! Hastigheten vil gå opp igjen !

 

Det ser forresten ut til at jeg har en liten "issue" med FTP serveren.. Noen ganger blir usere disconnecta når de starter på en ny fil.. Men når de logger seg på igjen, og starter download av samme fila, funker det.. Noen som vet hvorfor?

Endret av Balderac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...