Zlash Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Tipper at det skjer noe mellom 20.00-21.00, noen som vedder imot? Hvor mye vedder du? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Siden er opp. Ikke noe nytt. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Og ingenting skjedde på siden Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 der kom siden opp igjen for meg iallefall... ikke noe nytt Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 http://en.wow-europe.com/ er oppe igjen! intet nytt Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Tja, kommer ann på oddsen.... /cyrus Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 http://en.wow-europe.com/ er oppe igjen! intet nytt Som forventet Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Tipper en del folk rundt om i Europa hamrer på F5 nå Har satt firefox til å refreshe kvart 10 sekund OT: Hvilken plugin gir deg den muligheten? Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 4 poster klokken 20.00 :!: Tydligvis flere en meg som venter... /Cyrus Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 gleder meg. Da var denne kommet i mine innlegg. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Tipper en del folk rundt om i Europa hamrer på F5 nå Har satt firefox til å refreshe kvart 10 sekund OT: Hvilken plugin gir deg den muligheten? Vert oppe tidligere i tråden. Det er reloadevery. Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Har lastet ned reloadevery. Hvordan bruker jeg det? Edit: sry for off-topic Høyreklikk hvorsomhelst på siden (ikke på en link) du skal se en submeny som heter Reload Every gå inn der og velg hvor ofte det skal reloade og klikk enable. Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 wow-europe funker ikke for meg enda? Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Er det noen som har klart å lage en konto? Kommer ikke inn på siden.... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 wow-europe funker ikke for meg enda? Du må bruke http://en.wow-europe.com Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Å hallo!! 67 brukere leser i dette øyeblikk denne posten! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 NEEEEII!!! Siden er oppe og ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 ok.. kan noen forklare meg 2 ting? 1: Er det ikke noe vits i å laste ned WoW final beta hvis jeg ikke har kjøpt pre-order saken, eller var closed beta tester? 2: Jeg åpnet alle portene på routeren, som det stod jeg skulle åpne (jeg åpnet de i TCP, som det stod jeg skulle åpne dem i med vanlig bittorent). Men da kom det en melding der det stod "Error - failed to connect to tracker" Er det XP sp2 firewallen som har skylden i dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) ok.. kan noen forklare meg 2 ting? 1: Er det ikke noe vits i å laste ned WoW final beta hvis jeg ikke har kjøpt pre-order saken, eller var closed beta tester? 2: Jeg åpnet alle portene på routeren, som det stod jeg skulle åpne (jeg åpnet de i TCP, som det stod jeg skulle åpne dem i med vanlig bittorent). Men da kom det en melding der det stod "Error - failed to connect to tracker" Er det XP sp2 firewallen som har skylden i dette? 1. Du må ha vært Closed Beta tester eller ha Pre Order Kit ja. 2. Det funker vel for det? Tror den erroren kommer bare for den som la t filen ikke er der lengre, altså serveren til Blizzard. Eller tar jeg helt feil nå? Endret 8. januar 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 comeon ! la oss spille wow ! lei av å vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå