akarno Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Selges vel overallt.. Kjenner en som så 5 stykker i forgårs på musikkverket i Bergen Å herre, er jo nesten 70 folk her mer enn det! se på gjester! Endret 8. januar 2005 av Icluz Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Wow-Europe.com er nede nå. Enten så har siden crasha ... ELLERS SÅ LUKTER DET UPDATE!!!!!!!! Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Som nevnt i en annen tråd så har jeg et preorder kit til overs Å herre, er jo nesten 70 folk her Vær klar til å bli bombardert med PM-er Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) huh? siden er jo nede! ( http://en.wow-europe.com/ ) er det no' signup på gang, eller? Jeg så det stod noe om at de skulle slippe til beta testere i nær fremtid.. Endret 8. januar 2005 av bobjan Lenke til kommentar
bjornmagnus Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 <----- Vil game WoW inatt Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Ikke ha for høye forhåpninger nå da, skjedde i går, kan skje på nytt i dag Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg så det stod noe om at de skulle slippe til beta testere i nær fremtid.. Det var flere beta testere, altså de som ikke har FB kit.. men det er nok en stund etter at FB er begynt Lenke til kommentar
riversen Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 <----- Vil game WoW inatt Tror vi alle vil det ja!!! Lenke til kommentar
Naits Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 <----- Vil game WoW inatt Tror ikke du er den eneste for å si det slik Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Ikke ha for høye forhåpninger nå da, skjedde i går, kan skje på nytt i dag Tror jeg også... Er nok mange som kommer til å bli skuffet..... Men håper seff. at det kommer i kveld. Da blir vel store deler av forumet sittende oppe til imåren Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 oh snart snart snart håpe på det beste ! Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Noen som vet hvorfor #WoW.no, #WoW.se etc etc på quakenet er (mode +r)? Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Hvor lenge tror dere beta'en vil vare og hvor lang tid etter at betaen er stoppet vil det ta før selve spillet kommer ut? GO WORLDOFWARCRAFT! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Noen som vet hvorfor #WoW.no, #WoW.se etc etc på quakenet er (mode +r)? http://www.wownorge.net/index.php der er svaret ditt ... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Har lastet ned reloadevery. Hvordan bruker jeg det? Edit: sry for off-topic Endret 8. januar 2005 av Icluz Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Håper det er en oppdatering, men jeg er mer redd for at mange som meg prøver å lage en konto og sprenger kapasiteten..... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Hvor lenge tror dere beta'en vil vare og hvor lang tid etter at betaen er stoppet vil det ta før selve spillet kommer ut? GO WORLDOFWARCRAFT! Ingen som vet, men betaen vil nok slutte rett før final release av spillet slippes... Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Får inderlig håpe det blir WoW på meg i natt. Får ikke sove før kl. 4 uansett, og da er det greit med noe å gjøre på. Tipper dog det ikke blir WoW på oss idag. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Vis jeg bestiller fra usa, kan jeg da få den norske billigere ? og spille på EU servere ? Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Tipper at det skjer noe mellom 20.00-21.00, noen som vedder imot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå