Aasgaard Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Tror nok ikke folk trenger å ligge søvnløse. Er vel mest naturlig at de i alle fall venter til mandag med å starte betaen. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Vi skulle ikke alle blitt enige om en server å spille på da? Gøy med kjentfolk Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Tror nok ikke folk trenger å ligge søvnløse. Er vel mest naturlig at de i alle fall venter til mandag med å starte betaen. Håper du tar alvorlig feil! Sitter å refresher hvert 5 min nå... Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 hvordan åpner jeg porter i windows firewall? Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Tror nok ikke folk trenger å ligge søvnløse. Er vel mest naturlig at de i alle fall venter til mandag med å starte betaen. Da er det nok en del som skulker skole/jobb. Dårlig strategisk plassering av betastart. Lenke til kommentar
Abuser1 Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 gjør som de sa tidligere, sammler alle på serveren som starter på "N" eller den første etter "N" skulle det være tall. som det var i us beta så kan man ta den første pvp\pve serveren som er fra 20 f.eks.. men ikke veit jeg da.. Blizzard! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Tenk om det starter mandag morgen/søndag kveld! Kommer til å bli helt gal når jeg sitter på skolen! Kommer ikke til å klare å tenke på noe annet en WoW og når du skal komme deg hjem å prøve det for FØRSTE GANG! (skal ikke skulke ) Eh..nuvel.... Kommer vel ikke til å klare å konse meg på skolen neste uke uansett om den kommer nå eller søndag/mandag Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Vi er en del fra IRC-serveren vår (#Gamer.no på quakenet) som skal spille. Vi går nok for PvE Alliance. Skal sørge for å sette servernavn i topic på kanalen så fort det skjer noe, som om noen føler for å henge seg på der er det jo bare å ta en tur innom. Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 hvordan åpner jeg porter i windows firewallen?? det går så jævla tregt! please help me!! Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Vi skulle ikke alle blitt enige om en server å spille på da? Gøy med kjentfolk hmm, kan man ikke møte folk på tvers av serverne? Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 ingen i Gjøvik omerådet som har lastet ned final beta ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 er det _KUN_ de som har kjøpt preorder kit som får bli med? og hvordan kan jeg cappe uploaden på denne ? har kun 128k adsl så det funker ikke så fett å surfe samtidig. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 er det _KUN_ de som har kjøpt preorder kit som får bli med? I første omgang, men de vil fylle opp med flere etterhvert. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Hei. Endelig Synd jeg ikke har ADSL enda Den tiden den sorg! Mvh Birger Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 er det _KUN_ de som har kjøpt preorder kit som får bli med? I første omgang, men de vil fylle opp med flere etterhvert. åhh, bra jeg vil bli med Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Tror nok ikke folk trenger å ligge søvnløse. Er vel mest naturlig at de i alle fall venter til mandag med å starte betaen. Slutt å være fornuftig. Slå deg sammen med resten av oss som sikler på tastaturet og har problemer med å helle colaen i glasset på grunn av kraftige rykninger Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 og hvordan kan jeg cappe uploaden på denne ? har kun 128k adsl så det funker ikke så fett å surfe samtidig. Med netlimiter kan du velge max hastighet for upload Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Weeeeeeeeee!!! Lenke til kommentar
arlion Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 hei hvordan kan jeg få det til å gå fortere har vanlig 1024kb adsl i fra telenor, bruker kun windows firewallen som jeg har disabla nå. men får fortsatt ikke mer en 20kb's. hva kan jeg gjøre? har azureus men er ikke helt sikker på hvordan jeg åpner denne torrent filen i azureus, noen hjelp årker ikke vente i 24-40 timer på at dette spillet skal bli ferdig. hadde jo håpet på at fileplanet skulle få filen men virker jo ikke sånn. HJELP!!!!!! gleder meg så sinnsykt har ikke spillt det siden us open beta, og må si jeg var frista til å kjøpe den amerikanske utgivelsen av spillet da jeg var en tur i oslo i går, de hadde noen ytterst få kopier på spiderman. uansett håper noen kan gi meg noen tips. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Noen som husker admin passordet til Netopia ruteren? Har forsøkt med admin/noway og ngt/Tshml55. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå