Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Wee!! Nettopp ferdig med 118 jeg og.. Den var jo dødsbra liker den typen episoder mye bedre en bare fighter pga her blir storien pushet fremover og man får en bedre forståelse over hele greia! Og etter den slutten som var nå kan jeg nesten ikke vente på neste episode!

 

Tror nok det er naruto som er nødt til å banke han nye karen med litt kage bunshin, rasengan og en evnt. toad summon!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahhhh :D som manga leser er det så fristende og fortelle det som skal skje...

 

Hvorfor er det egentlig slik ? altså...at folk som har sett en film føler behov for og dele hva som skal skje med andre, enda de har begynnt eller skal se på filmen straks... :hmm::hmm:

 

For dere som ikke har lest mangaen som får dere en stor overraskelse, tviler på at dere klarer og gjette i nærheten hva som skjer i 119-ca 123 :)

Lenke til kommentar

K, fint at du ikke avslører noe...og til folk som lurer på hvorfor jeg sa at det er en dum ting å lese mangan så er det fordi man mister spenninga!!

I tillegg så er det så j**** irriterende at folk jeg som leser mangan ofte kommer å sier hva som skjer, når du ikke vil vite det i det hele tatt... :p

Lenke til kommentar
Har lest noe manga selv,men greide å slutte...Nesten det samme som å røyke!HAHAHA

Neida, men jeg har hørte kule rykter om at det kommer en 3 år senere episode i mangan o nr 245?!? Bare lurer, noen som vet??

Det blir hoppet 3 år framover i tif snart ja! Men jeg hvet dessverre ikke når det skjer, leser ikke mangaen! I 118 fikk bare nok et bevis på at kabuto er Orochimaru's "sexslave" hehe! :tease:

Gleder meg til 119! Kimimaro powwah!

Lenke til kommentar
Kakashi snakker norsk! I episode 101 på sån ca 12min og 35 sek!

Gå å sætt dæ ne! :!:  :!:

Ca. 17min ut i samme episode, når han sier "Dismissed", høres det ut som han sier "Heisann!"

Hørte det nå nettopp! Litt kult da!!

Tøft :!:

Har ikke sett så mange episoder enda. Er ikke så lenge siden jeg begynte å se på Naruto. Har sett...22 episoder om jeg ikke husker feil. Er hekta nå ;)

Lenke til kommentar

Litt hekta ja...

Skulle ønske jeg kunne glemme alt jeg har sett av Naruto, da kunne jeg bare sett det en gang til :)

Tror den helgen her er i fare for og bli asosial for deg hvis du bare er på episode 22 og har tilgang på resten :)

 

Det føles ut som jeg har ventet på epi120 en evighet nå :/

Lenke til kommentar
Litt hekta ja...

Skulle ønske jeg kunne glemme alt jeg har sett av Naruto, da kunne jeg bare sett det en gang til :)

Tror den helgen her er i fare for og bli asosial for deg hvis du bare er på episode 22 og har tilgang på resten :)

 

Det føles ut som jeg har ventet på epi120 en evighet nå :/

Har sett 29 episoder nå. Har 10 til. Har ikke lastet ned flere, men skal nok gjøre det ;)

Forresten, hvor ofte er det det kommer nye episoder?

Lenke til kommentar

naruto er bare helt genialt! :)

elsker naruto..

 

synd de ikke har releaset en dvd med engelsk sub.. Da hadde jeg kjøpt en med engang! :)

 

 

Men, altså.. dere laster ned mangaen? den er ikke å få kjøpt?

Manga er jo ikke så spennende som anime da.. Leser selv Dragonball som kommer ut i norge.. Har også alle episodene av animen på pcen..

Lenke til kommentar

*humre* skal få lastet ned 110-120 (eller var det bare kommet opp til 119?) idag.. har hatt laptop på service og når jeg er på skole så har jeg ikke så mange alternativer enn å vente....

 

Leste nettopp nyeste manga chapter... har ventet på den siden nyttår, mmm... var verdt det...

 

Så blir det naruto-mania kveld for meg =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...