Gå til innhold

Moderatorene graver dette forumets grav


Anbefalte innlegg

Mye temperatur her ja.......

En ting er sikkert, ordet "kvalitet" defineres svært ulikt av de ulike brukerne av forumet, og det er vel liten tvil om at det ofte har med alder å gjøre. Enkelte 14-15 åringer har et annet språk og kanskje en noe "annen" måte å diskutere dataspørsmål på enn de som er 25-30 år.

 

Jeg tolker moderatorene dithen at de ønsker en mer seriøs profil på forumet, slik at diskusjonene kan bli mer spesifikt matnyttige og kunskapsgivende.

 

Til alle dere som ikke liker forumet, og at man nå prøver å legge vekt på en mer "seriøs" linje, så trenger dere jo ikke delta her. Det er nåvel en gang slik at de fleste forum, selv om de er like har ulike spilleregler og kanskje har ulike målgrupper. Det er jo ikke noe galt i det. Hvis man ikke liker spillereglene da kan man jo bare holde seg unna, enkelt og greit. Men spilleregler MÅ man ha. En liten del av de som poster her eier ikke oppførsel. De tåler heller ikke å bli grensesatt. Det handler enten om tåpelighet, umodenhet eller begge deler. Men en ting er sikkert, det ødelegger mye for mange andre. Det fører til at mange ikke orker å lese eller delta i diskusjonene. Andre igjen lar seg lett rive med..... henger seg på "jeipen" å så går hele "greia" av skaftet og ender i kiss my ass, homo, etc. etc.

Selv de fleste 14-15 åringinger er såpass voksne at de forstår at dette ikke har noe i et seriøst dataforum å gjøre. Men det er de få som ikke gjør det som ødelegger, er min påstand. De bør finne seg ei anna "lekegrind".

 

Forumets fremtid avhenger av hvem som er de mest utholdelige, de som vil ha frie tøyler og ingen grenser, eller de som vil holde en definert standard. Uansett, dere som prøver å lage dette til et seriøst forum, dere har min fulle støtte. Stå på.

Så vil jeg også si at innimellom det er mange bra innlegg her, fra både "gammel" og "ung".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å forhindre ytterligere tulliball, stenger jeg tråden. Det fører lite frukter med seg dersom dette får fortsette.

 

Avslutningsvis vil jeg informere om at min strikte moderering vil fortsette. Jeg skal imidlertid "vente han a'" litt før jeg evt. stenger tråder.

Jeg har støtte fra flere seriøse brukere og personer innad i HW - nettverket i min strategi, så det er bare å innstille seg på at dette forumet skal løftes på et mye mer seriøst plan.

Men jeg kommer til å utestenge samtlige brukere om dere ikke kommer med litt hverdagshumor i ny og ne. Jeg sa _seriøst_ forum, ikke kjedelig! :razz:

 

Postinger som rakker ned på andre, er rasistiske, unødvendige eller viser en total mangel på respekt vil uten videre fjernes, også inni tråder. Brukere som utmerker seg negativt eller begår grove overtramp vil bli foreslått utestengt.

 

Brukeren "viva" kom med en særdeles grov tråd. Tråden ble slettet, og en av administratorene stengte "viva" ute i 2 uker, med mulighet for forlengelse. La dette være til skrekk og advarsel - vi tolererer ikke den minste form for rasisme på dette forumet. Humor er én ting, direkte uttalelser av rasistisk art er ikke akseptabelt.

 

Siste ord er sagt i denne saken. Ytterligere trafikk på dette emnet vil bli sensurert: usaklige innlegg fjernes eller endres, saklige vil bli vurdert seriøst.

 

Til slutt håper jeg at det vises respekt for de andre moderatorene og meg, samt andre brukere. Ikke gjør slik at vi må kaste ut brukere fordi de oppfører seg idiotisk. Vi vil ha alle med her, og vi vil at alle skal trives. Gjør ditt, så gjør jeg mitt.

 

Ha en kjempefin dag, alle sammen!

Med vennlig sommerhilsen fra moderator Vidar Fagerjord, aka. yummy. :wink:

 

_________________

Project SU

http://hinux.hin.no/~vidarf/

Skribent for overklokking.no

Moderator

 

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-11 05:44 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...