Gå til innhold

Hva er den rareste filmen dere har sett?


Anbefalte innlegg

Hva er den rareste filmen dere har sett...

 

 

Mine to er:

 

"Dødens highway"("Quicksilver Highway") Av Steven king...

Handler om besatte gebiss, hender og neser :!: :!: :!:

De kutter seg selv løs fra kroppen og går rundt og dreper folk...

 

"Ondskapens musikk"

Handler om onde ånder og besatt musikk...

PÅ slutten kommer "gud" og "djevelen" opp på himmern og slåss med sverd :!:

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønte aldri Mullholland Drive.

Hu der dama var allerede dau :yes:

Nei, nei, nei. Den første delen av filmen er en fantasi. Sammenlign de to "delene" av filmen. I første del (fantasien) får hun jenta, i andre del (virkeligheten..det som faktisk har skjedd) mister hun henne. I første del gjør hun det bra som skuespiller pga. av talentet sitt, i andre del får hun bare roller fordi dama hennes skaffer henne dem ut av sympati etc. Der hun mislykkes i virkeligheten, lykkes hun i fantasien. Legg spesielt merke til hva du ser under selskapet mot slutten.

 

Før filmen begynner får vi se et lite klipp i førsteperson av noen som legger seg ned i en seng..og der filmen "snur" så stikker cowboyen fra selskapet hodet inn døra og sier "time to wake up" eller noe sånt.

 

Knakende god film btw :thumbup: Jeg syns dette var en ganske "enkel" David Lynch film. Lost Highway derimot...

Endret av Zyklon
Lenke til kommentar

City of the lost children rager høyt på lista over bisarre filmer.

 

 

The evil Krank and his henchmen have been made by a mad scientist. Krank's problem is that he is tormented by his inability to dream. He finds it necessary to try to steal the dreams of children, but since they fear him, he only gets their nightmares. When a circus strongman's little brother is kidnapped, the strongman (One) tracks him down and, with the help of some other eccentric characters, tries to put an end to the evil reign of Krank and his Cyclops army.

 

Det er så mange sære karakterer (ikke minst Krank selv, som har onkelen sin, en hjerne på sprit som eneste samtalepartner)..to lærere som er siamesiske tvillinger som hele tida snakker i kor, og lager mat med 4 hender på en gang f.eks.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Ingen anelse, det er den sikkert..jeg bestilte fra DVDSoon for evigheter siden.

En annen bisarr fransk film er Dobermann. Om en gangster som får sin første pistol oppi krybba i barndåpen (noen andre gangstere begynner å slåss og kaster pistolen), skikkelig Tarantino-kul, men med fransk tvist. Noen helt syke karakterer der også. Handler om før/ettermælet av et feilslått bankran.

 

Edit: Heino is da man!

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jeg skjønte aldri Mullholland Drive.

Hu der dama var allerede dau :yes:

Nei, nei, nei. Den første delen av filmen er en fantasi. Sammenlign de to "delene" av filmen. I første del (fantasien) får hun jenta, i andre del (virkeligheten..det som faktisk har skjedd) mister hun henne. I første del gjør hun det bra som skuespiller pga. av talentet sitt, i andre del får hun bare roller fordi dama hennes skaffer henne dem ut av sympati etc. Der hun mislykkes i virkeligheten, lykkes hun i fantasien. Legg spesielt merke til hva du ser under selskapet mot slutten.

 

Før filmen begynner får vi se et lite klipp i førsteperson av noen som legger seg ned i en seng..og der filmen "snur" så stikker cowboyen fra selskapet hodet inn døra og sier "time to wake up" eller noe sånt.

 

Knakende god film btw :thumbup: Jeg syns dette var en ganske "enkel" David Lynch film. Lost Highway derimot...

Finnes faktisk andre teorier som er vel så bra som den. Og det er det som egentlig litt skummelt, for jeg hellet også mot den teorien du har ca først. :cry:

 

Lost Highway tror jeg kan ha noe med midtlivskrise å gjøre. Ønsket om å være ung igjen. Selv om jeg er langt fra sikker dessverre... :(

 

S,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...