Gå til innhold

Hva er den rareste filmen dere har sett?


Anbefalte innlegg

Napoleon Dynamite er noe med det teiteste/rareste jeg har sett! Utrolig meningsløs! Ganske kjedelig egentlig, men noen små gullkorn her og der må jeg innrømme...

Fremdeles...På lista over 10 dårligste filmene jeg har sett :D

8861651[/snapback]

 

Napoleon Dynamite er jo genial.

utrolig morsom og orginal. ligner ikke på noe annen komedie.

kan være rar til tider, men genial :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dei eg kommer på i farta:

 

Fear and Loathing in Las Vegas: sov igjennom halve filme,den var skikkelig slitsom og med Jhonny Deppsom masa og tyte heile vegen, dei 10 første minutta var greie, men så...

 

Den Brysomme Mannen: egentlig ganska bra og morsom på en måte, men veldig rar handling.

 

Edward Saksehand: var nokså spesiell, ganske bra og

 

Evil dead 2 og Army of Darkness: geniale

 

From Dusk Till Dawn: en av dei merkligste vendingane eg har sett i film

 

Japanske skrekkfilmar som: One Missed Call og the The Ring 1-2: merkelige og rotete

 

 

Casshern: en av dei merkligste filmane eg har sett, men likte den faktisk, nåkken andre her som har sett den?

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Kan vel ta noen av mine før denne nektrobumpen stenges. Seriøst, vekke en syv år gammel tråd uten å poste noe? :p

 

Death Bed: The bed that eats. Handler om en seng i en gammel, forlatt herregård. Ungdommer morer seg med å bryte seg inn i herregården, og prøver å ha sex i sengen. Bare synd sengen har en tendens til å spise dem.

 

The Mangler: Her snakker vi en drapsvaskemaskin (!) basert på en novelle av Stephen King. Har foreløpig fått to (!) oppfølgere. Så langt. Dafuq... :p

 

The Elevator: Jepp, heiser er farlige saker. Med mindre man tar trappen, da.

 

Teeth: Ung tenåringsjente er som vanlig i kamp med hormonene og svært så sexfrustrert. Men det er jo klart det ikke er helt enkelt å få seg et ligg når man har skarpe tenner i fitta. :p

 

Poultrygeist: Night of the chicken dead. Strengt tatt en parodi på Night of the living dead, men tar den med likevel. Vi snakker folk innesperret på en KFC-restaurant og zombiekyllinger. Syk film.

 

Ellers har vi jo de typiske "naturen slår tilbake"-filmene med drapsdyr. Her har det vært mye rart. Hunder, katter, frosker, snegler, fugler, bavianer, selv kaniner. (se Night of the lepus for litt kaninmoro.)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...