Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?


Anbefalte innlegg

Som en del andre her på forumet var jeg ikke hjemme 24. des og hadde ikke mulighet til å få meg vannkjøling. Men jeg har allikevel inderlig lyst på et slikt sett.

 

Jeg sendte derfor mail til psdata andre juledag. De svarte meg med at de ikke kunne gi enkeltpersoner slike tilbud.

 

Tenkte kanskje det var flere på forumet som ønsket dette tilbudet igjen. Om vi gikk sammen en minmum 10 stykker og spurte om å få settet til redusert pris, kanskje de gav etter, eller eventuelt tok opp igjen tilbudet som "ukens tilbud" eller noe?

 

Noen som er interessert?

 

Fredrik

 

Her er lista over deltakere, den er nå CLOSED

 

Ravenlord

Rayline TWB

Onslow

The one and only (2 stk.)

aklla (3 stk.)

mr_menace (+ kompissen hans)

Hardfredd

MorePower

Analyzer

vegins

corcky (2 stk.)

Wrath of The Duck

Morpheus- (2stk.)

JediMindTriks

Glock19

BlondGod

tredex

H.kon

Pizzaman

underground

Proteuz_4

FrodeThaMan

Xpence (2stk.)

Tranquilite

frankpettersen

Revenant

melakongen

Inja

Simen1

Dj What

CB_

FosFat

Dandar

caturbo

Mongo FuRY

-FriedDude-

bidz

ToxicMan

a_sondre

simalarion

Valent

BUGS_Y (2stk.)

john_h

Unicr0n

jevel (3stk.)

kyan

ahdrage

F-r-e-d-r-i-k (jeg)

 

Tilsammen 58 vannkjølingssett (48 folk).

 

Tilbudet er lagt ut!

 

Da var det over. Utrolig at vi fikk et så bra tilbud til slutt. Takker alle webshopper som var med på dette og alle dere på forumet som sa seg villige til å bli med på lista. Sammen er vi dynatmitt :p

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

....Jahaa? Og hvorfor synes du PSData bør gi deg og dine et slikt tilbud? Var jo helt klart at dette var et tidsbegrenset tilbud, og det er vel helt likegyldig for PSData om du var borte på juleaften. Og 10 stykker? Tror nok du må i adskikklig større tall enn det. Men for all del, det er vel verdt å prøve.

 

Forøvrig så er det vel mange som fortsatt venter på vannkjølingen de bestilte juleaften så det kan vel ta sin tid å få et hvis du bestiller nå, tilbud eller ikke.

Lenke til kommentar

Tipper at juletilbudet går ut enten til kostpris eller underdekning. Dermed vil det være snodig om de var interessert i å få ut flere sett til denne prisen.

 

Edit: Etter å ha lest tester rundtomkring er nok dette settet vel verd pengene om man betaler "vanlig" pris også.

 

:)

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar

Skulle nå tro at PS Data bare ble mindre villige til å komme dere i møte i denne saken, jo flere dere blir. Dette settet ble solgt med minimal fortjeneste (muligens med tap). Sjansen for at de vil gi enda flere muligheten til å "spise av bordet deres" tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar
Skulle nå tro at PS Data bare ble mindre villige til å komme dere i møte i denne saken, jo flere dere blir. Dette settet ble solgt med minimal fortjeneste (muligens med tap). Sjansen for at de vil gi enda flere muligheten til å "spise av bordet deres" tviler jeg sterkt på.

Du har så rett så rett, men får trådstarter det til så sier ikke jeg nei :p

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...