Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?


Anbefalte innlegg

Men et godt rykte på forumet er vel ikke så galt, og det vil ihvertfall ikke bli noe dårligere hvis de imøtekommer disse brukerene.

Får håpe de tenker slik, jeg har alltid handlet hos komplett og netshop pga suveren service, men går psdata med på dette vill jeg nokk se på dem med litt andre øyne :D

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men et godt rykte på forumet er vel ikke så galt, og det vil ihvertfall ikke bli noe dårligere hvis de imøtekommer disse brukerene.

Får håpe de tenker slik, jeg har alltid handlet hos komplett og netshop pga suveren service, men går psdata med på dette vill jeg nokk se på dem med litt andre øyne :D

har handlet der før. Fikk en defekt vare og returnerte den. Jeg fikk pengene tilbake men det tok over en måned

Endret av mr_menace
Lenke til kommentar

Toppers med så mange svar, er vel snart en ti stykker.

 

Har noen en ide om hva slags taktikk vi skal legge opp?

Tenkte meg å sende en mail til de, og si at jeg har forhørt meg på hw.no forumet og vi er flere interresserte i å kjøpe dette settet. Da kan de ikke lenger si at tilbudet gjelder for enkeltpersoner.

 

Jeg tenkte også å forhøre meg om de solgte disse settene med tap, eller hvilken fortjeneste de hadde. Også om hvor mange sett de evt. må bestille for å få fortjeneste ved salg til en pris på 499,-.

 

Sender en mail i morgen tenkte jeg, har litt nettverkstrøbbel her...

 

Fredrik

Lenke til kommentar

Nord, den passer på de fleste SOCKETene, men problemet er om det er nok hull rundt CPU plassen (skal være 4stk.)

 

Hvis ikke er det bare å kjøpe ny vannblokk..

 

Jeg bestilte også dette settet den 24.12.04, men jeg skal kjøpe meg SOCKET 939 PC den 6. februar.

Hvis jeg har uflaks så må jeg nok kjøpe ei ny vannblokk :cry:

Lenke til kommentar
hadde den bare passet 939 :(

som den gjør.. 939 har 2 monteringshull, så det skal passe der. sjekk bigwater threaden i sig.

 

når det gjelder hvor mange sett o.l de må kjøpe inn for å unngå tap, så tviler jeg på at de vil komme med noen tall..

 

har selv sendt mail til de på "vegne av julekalendertilbudet", hvor jeg spurte hvor mange det var som hadde benyttet seg at dette tilbudet. fikk som svar, at de hadde som policy og ikke kommentere slike ting :)

Lenke til kommentar
Toppers med så mange svar, er vel snart en ti stykker.

 

Har noen en ide om hva slags taktikk vi skal legge opp?

Tenkte meg å sende en mail til de, og si at jeg har forhørt meg på hw.no forumet og vi er flere interresserte i å kjøpe dette settet. Da kan de ikke lenger si at tilbudet gjelder for enkeltpersoner.

 

Jeg tenkte også å forhøre meg om de solgte disse settene med tap, eller hvilken fortjeneste de hadde. Også om hvor mange sett de evt. må bestille for å få fortjeneste ved salg til en pris på 499,-.

 

Sender en mail i morgen tenkte jeg, har litt nettverkstrøbbel her...

 

Fredrik

Bare si at du er interessert i å kjøpe x antall sett for den prisen, hvis du ikke får den prisen blir det ikke noe handel. Enkelt og greit. Kan også prøve andre butikker som har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...