Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-06-10 23:27, ExEc skrev:

Får vel lage dem litt ekstra stramme rundt armene, sånn at det ser ut som om dere har litt større armer enn det som egentlig er er når dere skal ut og sjekke damer i sommer :wink:

Hjelper med litt biceps da ja, og blir dårlig med det foran dataskjermen...

Hehe


(Føler dette var et meget konstruktivt forslag)


 

Enig, men sikkert vanskelig og få til, så jeg tror ikke vi må sette dette som noe krav...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt forslag å ha HW-logoen på skjorta, men det blir ikke vår skjorte :wink: Overklokking.no er som alltid først, men Gamer.no, Hardware.no og de andre vil sannsynligvis komme etter.

 

Det virker som to ting er avgjort allerede - svart t-skjorte, og eksisterende Overklokking.no-logo på brystet. Problemet blir bare å lage en passende bakgrunn til den så den syns på svart skjorte. Etter hva jeg har forstått vil dere også ha en enkel design på ryggen, f.eks. klokka med http://www.overklokking.no under, gjerne med plass for eget navn/nick over. Det vil jo være det enkleste og raskeste også. Ikke vil det bli veldig dyrt heller, fordi det ikke inneholder mange farger.

 

Send gjerne noen kjappe deignforslag til meg på [email protected], subject=skjortedesign, så kan jeg se gjennom dem og lage en poll på det.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 00:17, CannoliBoy skrev:

Godt forslag å ha HW-logoen på skjorta, men det blir ikke vår skjorte :wink: Overklokking.no er som alltid først, men Gamer.no, Hardware.no og de andre vil sannsynligvis komme etter.


Det virker som to ting er avgjort allerede - svart t-skjorte, og eksisterende Overklokking.no-logo på brystet. Problemet blir bare å lage en passende bakgrunn til den så den syns på svart skjorte. Etter hva jeg har forstått vil dere også ha en enkel design på ryggen, f.eks. klokka med
under, gjerne med plass for eget navn/nick over. Det vil jo være det enkleste og raskeste også. Ikke vil det bli veldig dyrt heller, fordi det ikke inneholder mange farger.


Send gjerne noen kjappe deignforslag til meg på [email protected], subject=skjortedesign, så kan jeg se gjennom dem og lage en poll på det.




 

Klokka på ryggen må være stor.

Lenke til kommentar

At vi skal betale dere for å reklamere for dere synes jeg virker feil. Har selvsagt forståelse for at dere må ta penger for eventulle t-skjorter for det. :smile:

 

Edit: Huff, nå følte jeg meg negativ - eg er den eneste med negativ tilbakemelding! :mad:

 

Men etter å ha lest gjennom virker det mer som en jeg liker ok.no-skjorte, enn en kom-og-besøk-ok.no-skjorte. :wink: En med motiv istedenfor reklame. Og da stiller jeg meg mer positiv ja!

_________________

I need help! :mad:

Vil du være kul? Join oss på #hw.no@undernet :grin:

 

Fanta er bedre enn cola.

 

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-06-23 01:42 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-23 01:24, sosohal skrev:

At vi skal betale dere for å reklamere for dere synes jeg virker feil. Har selvsagt forståelse for at dere må ta penger for eventulle t-skjorter for det. :smile:


Skjønner at det kan oppfattes sånn, men vi reklamerer ikke - det lille vi tjener av penger kommer fra andres reklame... Grunnen til at vi lager t-skjorter er at vi trenger noen ekstra kroner så vi kan fortsette å forsyne dere med gode artikler, samtidig som dere får noen kule plagg.

 

Angående prisen har jeg snakket med en av våre eminente forumbrukere, og kommet fram til at prisen _vil_ ligge under 200,-. Hvor mye under den vil ligge kommer både an på hvor mange vi bestiller og hvordan vi velger å distribuere skjortene. Det billigste er selvfølgelig om jeg sender dem ut sjøl, men dere har smertelig fått erfare at jeg ikke har tid til overs til det...

 

Designkonkurranse er ingen dum ting, men det krever en del forberedelse og tilrettelegging, ergo forsinkelser. Mitt designforslag er å ha logoen (Overklokking.no) på brystet og klokka på ryggen, med

http://www.overklokking.no (i logo-font) over skuldrene. Da har dere også plass til å skrive nick bak. Det kan vi begynne å jobbe med på mandag. Høres dette greit ut, eller skal vi utlyse en designkonkurranse?

 

 

_________________

Lars Bjerke

Ansvarlig leder og redaktør,

Overklokking.no

 

 

[ Denne Melding var redigert av: CannoliBoy på 2002-06-23 04:24 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 16:42, andgob skrev:


håper det blir noen vanlige t-sjorter, ikke sånna trange.


 

Synes det er tøft med litt trange t-skjorter, framhever muskler. :smile:

Men kanskje det er mange nerder her som har sittet litt for mye inne og skaffet seg noen kilo for mye? Ikke vet jeg :wink:

Lenke til kommentar

 

Synes det er tøft med litt trange t-skjorter, framhever muskler. :smile:

Men kanskje det er mange nerder her som har sittet litt for mye inne og skaffet seg noen kilo for mye? Ikke vet jeg :wink:

 

Det syns ikke jeg. Har jeg på meg trang t-skjorte så syns knokklene mine :grin: . Jeg er ingen stor kar (Vis jeg kan kalle meg det). Er 18 år og veier 50 KG :lol:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-25 19:33, spoonhau skrev:

Quote:


Den 2002-06-17 16:42, andgob skrev:


håper det blir noen vanlige t-sjorter, ikke sånna trange.


 

Synes det er tøft med litt trange t-skjorter, framhever muskler. :smile:

Men kanskje det er mange nerder her som har sittet litt for mye inne og skaffet seg noen kilo for mye? Ikke vet jeg :wink:

 

Du gutten! Ikke alle som løfter sponplater hele dagen og ser ut som Hulken vettu!

 

DrErling

(100kg/190cm/bøs nerd)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...