Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Quote:

yummy skrev (2002-09-26 03:36):

Det blir altfor dyrt å spesialbestille t-skjorter til hver og en.

Det blir ikke altfor dyrt for dere (ok), men det blir nok litt dyrt for oss brukere, men alt er mulig. Kan dere ikke sjekke opp i hva vi måtte ha punget ut med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om noen skulle ønske feks. navn på skjortene så kan dette som oftest ordnes hos en lokal rekalmeprodusent/tekstil trykkeri i etterkant.

Det er rimeligst å gjøre dette ved bruk av transfer trykk, men dette er av mindre holdbarhet en silketrykk.

Til orientering.

Skrevet

Quote:

Den 2002-09-26 03:36, skrev yummy:

Jeg skal sjekke opp status og si fra hvordan det går.

*mase mase* *purre purre*

Altså, dere nevnte før skolestart først. Skolen begynte så vidt jeg vet i August. Nå er det oktober. Om dere fortsatt ikke får svar fra det ene trykkeriet er det vel bare å glemme dem å bestille fra de som har levert tilbud?

Er ikke lenge til så finner jeg meg et Apple tre og henger meg. Jeg vil helst ha t-skjortene *før* The Gathering 2003...

Skrevet

kunne overklokking.no få ut fingern snart?

har et visst nerde-rykte å opprettholde i klassen, og trenger derfor snart en slik t-skjorte. (jeg kødder ikke for dem som tror det). :smile:

Skrevet

Anders maser og maser og det gjør sannelig vi også.

Det var vell for 2mnd siden at dere sa noe sånt:

Ja vi har funnet en billigere levrandør og venter at trykkingen begynner snarlig.

Det har gått en tid siden dengang...

Skrevet

Fælt å utålmodige dere er! De gjør det på frivillig basis, dere er klar over det. Men siden dem har snakket så mye om det, synes jeg selv at de bør få rævva i gir:razz::)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, helt enig... Nå synes jeg vi har ventet lenge nok på disse t-skjortene..

Har til og med rukket å spare sammen masse openger til mange t-skjorter.. :wink:

Kan de som lager propp i prosessen se å få ut fingen?

Mvh.

Dings

Skrevet

Genialt genialt og atter genialt :grin:

Ville selvfølgelig kjøpt to av disse t-skjortene, en til å ha på meg, og en til å ha på veggen :smile:

Go Ok.no sier jeg bare

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå synes jeg ærlig talt de tskjortene burde komme snart. Vi har jo snart ventet i evigheter.. Jeg går snart til det stadiet og lager mine egne "pirat_overklokking.no_t-skjorter" hvis det ikke snart skjer noe.. :wink:

Kan dere ikke være så venlig å få opp farten? Jeg vet det ikke bare er meg som venter med lengsel etter disse t-skjortene...

Mvh.

Dings

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-13 19:10, skrev Dings:

Nå synes jeg ærlig talt de tskjortene burde komme snart. Vi har jo snart ventet i evigheter.. Jeg går snart til det stadiet og lager mine egne "pirat_overklokking.no_t-skjorter" hvis det ikke snart skjer noe.. :wink:

Kan dere ikke være så venlig å få opp farten? Jeg vet det ikke bare er meg som venter med lengsel etter disse t-skjortene...

Mvh.

Dings

Godt Design trenger sin tid vettu!

Skrevet

I'm on it. Dere skal få beskjed så snart jeg vet noe mer. Har gitt beskjed om at tingene skal gå litt fortere nå, for dette har tatt alt for lang tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...