Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor ville det vært fint om man kunne ha navn på dem så man kunne kjenne folk som man har snakket med igjen når man er på så store LAN eller andre ting.

Skrevet

Hva skjer egentlig ang. disse t-skjortene? Har alle glemt dem eller? Vet ikke hvordan det er rundt om i lendet ellers, men her i Bergen er det snart slutt med å gå i T-skjorte.. Den blir snart / er byttet ut med genser og regnjakke (evt. snorkel...)

Synes liksom at det snart burde komme noe informsajon om de eterlengtede t-skjortene...

Mvh.

Dings

Skrevet

Jeg har snakket med Microplex, og nå begynner vi å se en løsning. Vi venter bare på et tilbud til, så vil vi antagelig bestille dem snart.

Så som dere skjønner er det ikke lenge igjen! Men det er jo bedre å bruke litt tid på prosjektet slik at vi kan få best mulig pris ut til dere.

Med vennlig hilsen:

Vidar Fagerjord,

siteadmin / webredaktør ved http://www.overklokking.no

Skrevet

Hva skjer med t-skjorte prosjektet?

Kan vi få en cirka-dato for når vi kan kjøpe disse produktene i ubeskjedene kvantum??

:wink:

Skrevet
Quote:

|_Cisco_| skrev (2002-09-12 00:23):

Hva skjer med t-skjorte prosjektet?

Kan vi få en cirka-dato for når vi kan kjøpe disse produktene i ubeskjedene kvantum??

:wink:

Må vel vere rett runt gjørne nå, Er en stund siden denne tråden ble startet
Skrevet

Vi har ikke hørt så mye mer i saken, annet enn at kontakten vi har ikke har svart på mail ennå. Jeg kommer tilbake til saken så snart jeg vet noe mer.

Skrevet

Nick får dere ordne med selv - det fins jo sånne strykepapir man kan printe på. Det blir altfor dyrt å spesialbestille t-skjorter til hver og en.

Jeg skal sjekke opp status og si fra hvordan det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...