Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper nok en jeg å, hvis den ser bra ut.

 

Kan vi ikke bare sende inn bilder på forumet, noen eller meg, tar og løfter ræva si, tussler ned til det lokale trykkeriet og lager noen skjorter?

 

Den som gjør det velger jo selv hva han vil ta for skjorta......

 

Så lenge Overklokking.no tillater at vi bruker logoen kan jeg godt gjøre det....

 

Håvard

 

Edit: legger ut bilde for morro skyld, trur jeg kommer til og lage en til meg selv. Kostet ca 80.- bare

post-89-1113167947_thumb.jpg

Endret av Howard_
Lenke til kommentar

Så bra ut de to forrige forslagene, men er enig: Den må være svart:yes:, ikke hvit!:no:

EC: Hvorfor kan dere ikke lage nye T-skjorter, dere har lagd det før, og har sagt at det kanskje blir noe av igjen. Eller? :hmm:

Vil ha overklokking.no T-skjorte! :yes::yes::yes:

Endret av sigen
Lenke til kommentar
Så bra ut de to forrige forslagene, men er enig: Den må være svart:yes:, ikke hvit!:no:

EC: Hvorfor kan dere ikke lage nye T-skjorter, dere har lagd det før, og har sagt at det kanskje blir noe av igjen. Eller? :hmm:

Vil ha overklokking.no T-skjorte! :yes::yes::yes:

Vi undersøker priser etc nå, men vi kan ikke love noen ting enda. Vi har sett på et par forslag, men de har ikke helt vært den kvaliteten vi vil ha :)

Lenke til kommentar
Så bra ut de to forrige forslagene, men er enig: Den må være svart:yes:, ikke hvit!:no:

EC: Hvorfor kan dere ikke lage nye T-skjorter, dere har lagd det før, og har sagt at det kanskje blir noe av igjen. Eller?  :hmm:

Vil ha overklokking.no T-skjorte! :yes::yes::yes:

Vi undersøker priser etc nå, men vi kan ikke love noen ting enda. Vi har sett på et par forslag, men de har ikke helt vært den kvaliteten vi vil ha :)

Yes! Endelig noe litt mer konkret som skjer her! :w00t: Håper dere finner skikkelig kvalitet snart, men kan du si noe om hva prisene kan komme på? (sånn ca.?)

Lenke til kommentar

Enig med demogorgon her ja. Den må se fet ut. Et enslig merke på framsiden holder ikke. Merke på ermene er kult :woot:

 

Uansett pris så bør dere vurdere lav frakt. Jeg gidder ikke å kjøpe en t-skjorte til 100kr når frakten er like dyr eller dyrere. En god frakt på t-skjorter bør være på ca. 40-50kr.

Men så har vi jo det j***a oppkravsgebyret da :thumbdown:

Lenke til kommentar

La meg si det sånn.. Om det er fett design og en small-størrelse (nei, vil ikke ha noe diskrimering her! ;)) og den ikke koster mer enn 200 spenn med frakta, kan det hende jeg kjøper en for å ha en original skjorte. Om ikke lager jeg vel en til meg selv! Koster jo ikke allverden uansett.. Også ER det jo som sagt et must at den må finnes i svart! :p Og er litt usikker på hvor tøft det er med logoer på ermene.. Uansett kjøper jeg ikke skjorte om de ter et liiiite merke på hjertesiden som Howard_ hadde manipulert til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...