Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?


Anbefalte innlegg

Dette er blitt en død tråd.

jeg og mine skriver oss fra ønske om disse t-skjortene. :hrm:

Mange har vist stor interesse for disse t-skjortene og bakmennene kunne ha laga en 100 stk i første omgang for å se om disse ble solgt.

med tilhørende annonsering på overklokking.no sin fremside burde ikke dette ha vært et problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjer ikke med det første vil jeg tro..!

OK mister nå uhorvelig mange potensielle kjøpere og jeg ler! :) Kunne personlig satt opp en egen-host'a poll med jeg tror den gir liten innvirkning..

Desverre er det ikke det samme med egenprodusert t-skjorte, dessuten tror jeg man må spørre om tillatelse for bruk av logoen dems!

 

Edit: Har et forslag!!

Gjør som sigen, meg og kanskje andre.. Link til tråden i signaturen deres! :) På den måten er det større sjanse at det blir mer bluss om t-skjorter, og dermed for OK-crewet et større press på seg til å få trykt opp et par hersens t-skjorter! :cool:

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Kan bekrefte det, etter ca. 1 min med "backtracking":

 

Vår logo vil ikke bli tillatt brukt i en salgssammenheng. Dog er det absolutt greit om man vil lage seg en t-skjorte til eget bruk.

Så vi kan ikke selge T-skjortene, men vi kan trykke opp så mange vi vil til oss selv, og venner.

Men bare et spørsmål: Hvordan skal en moderator finne ut at jeg har tjent noe penger på T-skjorter med deres logo? (har ikke tenkt til å gjøre det, ikke noe vits)

Lenke til kommentar

Takk da Glisevask! :realmad: Surrete? Hva mener du? :hmm:

Poll var jo planen min ja, men vi kan jo ikke bestille for alle. Kan forklare hva jeg mener her:

Sette opp ny tråd, med masse forslag til design, og så sette opp en poll hvor vi stemmer over det beste dessignet, og det som vinner, skal bruks når en bestiller. Blir best sånn, spess hvis folk herfra treffes, ser mye bedre ut med like T-skjorter da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...