Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær så snill folkens. Ja, dette har tatt litt tid, men slike ting tar tid. Det er fakitsk en del ting som skal taes hennsyn til i en slik sak. som blandt annet pris vs. kvalitet. Det hjelper jo heller ikke at folk her begynte å mase lenge før den nye logoen var på plass og dermed synes nok dere at denne prosessen har pågått mye lenger enn den fakstisk har gjort. Man må også tenke på at dette her gjøres av privatpersoner, på deres egen fritid. Selvom det finnes folk som er på forumet her 24/7 bettyr det ikke at folkene bak Overkloking.no ikke har et liv ved siden av.

 

Jeg var personlig igjennom en slik t-skjorte prosess før TG så jeg vet at dette tar tid. Og jo grundigere til verks man går i stede for å bare kaste seg over det føste alternativet jo bedre blir resultatet. Trust me ;) For dere vil vel ha en tskjorte som kan brukes og vaskes litt mer enn 5 ganger?

Lenke til kommentar

Har fått trykket opp t-skjorter før med designforslag, og det tok ikke lange tida!

Etter i uke etter at vinnerforslaget var kåret sto t-skjortene i webbutikken.

 

Edit: Men jeg forstår godt at folka på OK har et eget liv på siden! Derfor jeg mener de trenger fler folk med god nok fritid til å kunne ta ansvar for mer tyngre og krevende oppgaver!

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Ligger noe mer arbeid rundt ting for oss, distrubsjon, beregning av antall etc. Vi kan ikke bare lage en haug med skjorter fordi to stk maser desverre. Men har dere litt tålmodighet så kommer dem nok :)

Hvorfor ikke lage en poll der dere kan få et lite innbilkk i etterspørsel, form, dekor o.l??

Lenke til kommentar
Tviler faktisk på at det kommer flere T-skjorter samme hvor mye vi maser, ser jo bare hvor lenge det er siden noen svarte her eller noe sånn

Jepp, vi må slutte å mase.

Men, de kunne jo kanskje mekket en poll snart?

 

Uansett så hjelper det ikke å stresse dem.

T-skjortene kommer forhåpentligvis en eller annen gang, da må det vel bli et bra resultat :yes:

Lenke til kommentar

ja, håper på at det kommer noe, men hadde jeg vært i posisjon til å avgjøre noe her, eller noe sånn, så hadde det kommet T-skjorter så kjapt som overhodet mulig, hvertfall en poll i nærmeste fremtid. Kan mekke en poll på et annet forum, men tviler på at det gjør noe til eller fra, spess siden det er en lokal bilklubb som har siden, og jeg tror nok ikke Ante (eller hvem det nå er som har ansvaret for siden) blir så gla for den poll`en :hmm:

Noen som har en bedre side hvor vi kan mekke en poll?

*sjekke med Glisevask*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...