Solid Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Dette er ikke morsomt, det er sånn det er i japan, trangt på kollektivtraffikken. Ikke noe i humor å gjøre !!
simes Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Jeg skal i alle fall ikke klage på at jeg ikke får sitteplass på t-banen igjen..
Den Polse Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Slik er det i Japan, det er så fullt at en stor del av arbeidsoppgaven er akkurat å stue folk inn i vognene på den måten.
Jon@s Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Ja, dette er daglig kost i Tokyo. Folk stues sammen som kveg.
akarno Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Er det rart? 80 millioner mennesker i et land like lite som Norge.. Og Tokyo er jo helt villt!
pretensiøselns Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Hvis jeg drar til Tokyo, klarer jeg meg fint uten en visitt til undergrunnsbanen.
JuZt3r Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 hehe, var morsomt. Men alikvel fikk det meg til å innse hvor heldige vi faktisk er i å bo i ett land som dette.
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Hvis jeg drar til Tokyo, klarer jeg meg fint uten en visitt til undergrunnsbanen. Det er jo bare å skanne etter pene japanske jenter og bli presset mot de!
pretensiøselns Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 (endret) Det er jo bare å skanne etter pene japanske jenter og bli presset mot de! BTW: Tror jeg må dra til japan og sitte under rulletrappene på kjøpesentrene når skolen er over. Tenk på alle de jentene med skoleuniform med skjørt som drar opp de rulletrappene? Endret 2. januar 2005 av eMPea
MrLee Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 tror du virkelig at de er like kjernekar som her i landet og står i rulletrappa?
.V. Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 tror du virkelig at de er like kjernekar som her i landet og står i rulletrappa? Nei, sikkert bare idioter der nede....
Polarbastard Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Dette er jo bare morro Har selv opplevd det samme da jeg bodde 1 mnd i Shanghai. Akkurat når man trodde t-banevognen var full, så presset det seg inn 50stk på neste holdeplass.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå