Gå til innhold

innlegg teller stiger ikke etter innlegg


Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til at innlegg telleren under brukernavnet mitt har stått på 33 i en god stund nå, selv etter at jeg har lagt nye innlegg, er vel egentlig oppi 45-46 nå.

hva kommer det av? er det mulig å fikse?

 

 

På forhånd takk...

 

------edit-----

 

hmm, den gikk opp til 34 nå.....teller ikke replies der?

Endret av Zed-smeltelim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (jh_ @ 04/01/2005 : 13:19)
QUOTE (enden @ 03/01/2005 : 08:57)
Et mer naturlig spørsmål er vel hvorfor så mange bryr seg...

Kan vel ikke være noe annet enn at folk tror de har høyere kunnskaps-nivå etter hvor mange poster de har :wee:

Helt feil og en arrogant uttalelse .

Det har ingenting med at folk føler seg bedre fordi de har mange poster ,men dette er en funksjon som er på forumet og all den tid den er der bør den fungere for alle , i begynnelsen kan det være "morro" å se antall poster en har , men tro meg jo flere du får jo mindre betyr det for deg .

Men poenget er at når denne funksjonen eksisterer så bør den fungere .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Ved overgangen til IPB2 som skjer etter hvert vil trolig alle innlegg telle, og da vil sannsynligvis alle brukeres innlegg justeres etter hvor mange de faktisk har liggende i forumet på det nåværende tidspunkt.

 

Fartstid sammen med antall innlegg kan si ganske mye om en person, så det er viktigere enn bare antall innlegg.

 

Noen er kanskje redd for at folk vil begynne å spamme for å få opp postcounten, men spamming ser vi ikke med blide øyne på, og vil i så fall bli slått ned på.

Lenke til kommentar

QUOTE (Snekker`n @ 04/01/2005 : 13:57)
QUOTE (jh_ @ 04/01/2005 : 13:19)
QUOTE (enden @ 03/01/2005 : 08:57)
Et mer naturlig spørsmål er vel hvorfor så mange bryr seg...

Kan vel ikke være noe annet enn at folk tror de har høyere kunnskaps-nivå etter hvor mange poster de har :wee:

Helt feil og en arrogant uttalelse .

Det har ingenting med at folk føler seg bedre fordi de har mange poster ,men dette er en funksjon som er på forumet og all den tid den er der bør den fungere for alle , i begynnelsen kan det være "morro" å se antall poster en har , men tro meg jo flere du får jo mindre betyr det for deg .

Men poenget er at når denne funksjonen eksisterer så bør den fungere .

Mulig det var litt arrogant, mente det ikke sånn ordrett at det ikke finnes noen annen grunn enn det. Med det er jo strengt tatt ikke noe mindre arrogant å si at det jeg sa er helt feil.

Hva vet du egentlig om at det er feil eller ikke? At folk synes det er morro? Kanskje noen..? Sikkert flere grunner til at folk teller poster..

Men jeg tror ikke det er det flesteparten teller postene sine for, at de synes det er morro.. Jo flere poster man har, jo mer seriøst blir man tatt (av mange).

Lenke til kommentar

Klart en lærer mer og får mer erfaring ettersom man poster og engasjerer seg på et forum , det er det ikke tvil om , men det jeg reagerte på var at det virket slik i din kommentar at folk "spammet" for å få flere poster og dermed virke mer seriøse , om noen gjør det så er det nok svært få og andre brukere vil fort merke dette .

De fleste med mange poster her på forumet har det vel fordi de er engasjert og liker å engasjere seg og dele erfaringer/synspunkt med andre , menst andre med lang fartstid har få poster fordi de ikke har samme intresse av forumet ,men benytter det i hovedsak til å "hente" erfaringer fra andre .

Sånn vil det være over alt , uten at en kan si at den med lang fartstid og mange poster er mere kunnskapsrik enn en med samme fartstid og få poster .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

På enkelte av de andre forumene jeg har vært på som har hatt postcount har ikke problemet først og fremst vært at folk har forsøkt å spamme opp postcounten sin, men at de har beskyldt andre for å gjøre det. Som DesertGlow påpeker blir spam som regel slått ned på, så da tenker enkelte at "kan jeg ikke trekke meg selv opp, får jeg prøve å trekke de andre ned."

 

Det har resultert i en del vondt blod...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Er det nå nødvendig å telle innlegg i offtopic delen da?

Det har jo ingenting med resten av forumet. I hvertfall ikke

"testposter", "søppel", "annet", "feilposter" og "gledesutbrudd"

For dette har jo forsovet ingenting med forumet å gjøre!

Hvis noen absolutt vil ha offtopicen med på telleren kan vi heller løse det på denne måten at under der det står antall innlegg er det en offtopicteller,

da ville det sett sånn omtrent slik ut:

 

*Navn*

*Avatar*

Bruker

 

innlegg: 467 [eller man kan gjøre dette: innlegg: 467 (+235) ]

(+offtopic: 235) [men da ville nye brukere lure på hva man mente med det]

 

Eller det kunne være plassert lett tilgjengelig inne på

profilen vår. Men dette er bare min ide ;) Sikkert bedre ideer ute på "markedet"

 

Edit: La til litt

 

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Ja jeg har lest posten og slik jeg forstår det har denne posten utviklet seg til åbli en post om dette! Hvis jeg er helt ute på jordet nå får dere bare si fra.

 

edit: Det om at man kan se dette vet jeg og, faktisk fant jeg ut av det tredje dagen her på forumet, men som jeg har forstått er det mange som vil ha det å telleren sin også!

 

TST :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...