Gå til innhold

this steamaccount has been disabled?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir ikke acounten min helt sletta etter noen dager\ måneder viss jeg ikke bruker den?

for accounten min har bare blitt disabla, ikke sletta, så den eksisterer fortsatt. det hadde vert fint om den kunne blitt slettet etter noen dager for jeg har lagret hl1 cd-keyen min på denne accounten også som jeg ikke får brukt, fordi det står bare at den er i bruk på en annen konto. noen som vet om accounten min blir sletta automatisk? :hmm:

Lenke til kommentar

Akkurat det samme skjedde med en venn av meg.

Han sendte inn klage til Steam, de svarte noe lignende:

 

"Your account has been disabled beacause of a tip about a falsh

Half-Life 2 CD-key in your account!"

 

Det er jo helt jævelig, tror at han har falsk HL2 CD-Key, har jo sett den selv for svarte! :p Han sendte inn CD-Key'n sin til Steam, og har ikke fått svar på 9 dager!

 

:wallbash: *Steam Suckz*

 

_____

- MadCow :cool:

Lenke til kommentar
Dette er da ikke verre enn å sende en e-mail til Valve hvor du pent ber dem om å få fingeren ut av sin velsmurte ræv før du begynner å spamme steam-forumet og hamrer løs med alle cracks du klarer å oppdrive

Valve er sløve med å svare, so what to do then?

Da oppretter du et par, tre, fem kontoer på steampowered og begynner å spre FUD :p

Lenke til kommentar
Akkurat det samme skjedde med en venn av meg.

Han sendte inn klage til Steam, de svarte noe lignende:

 

"Your account has been disabled beacause of a tip about a falsh

Half-Life 2 CD-key in your account!"

 

Det er jo helt jævelig, tror at han har falsk HL2 CD-Key, har jo sett den selv for svarte! :p Han sendte inn CD-Key'n sin til Steam, og har ikke fått svar på 9 dager!

 

:wallbash: *Steam Suckz*

 

_____

- MadCow :cool:

det samme skjedde med meg!!

jeg blir vell bare nødt til å kjøpe meg ett nytt et eller vente til det kommer ut en hackverson av counter-strike source som vi slipper å bruke steam på :thumbup:

det kommer sikkert det å en gang, hvis det ikke allerede har kommet :hmm:

Lenke til kommentar

Skal tro hvor mye penger de tjener på å stenge kontoer til personer som har kjøpt spillet, og dermed velger å kjøper det igjen?

 

Hvis man har kjøpt spillet i butikken, tar du bilde av coveret/produktnøkkelen/kvitteringa og sender til Valve. Hvis du har kjøpt spillet over nett, har du vel fått produktnøkkelen på mail, og da er det bare å legge ved mailen. Burde ikke være nødvendig å kjøpe spillet om igjen.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...