Gå til innhold

Fragmovie'er er teite!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=28/12/2004 : 02:25]
Hvor mange her tror fotball hadde blitt vist på TV, hvis det var TV på den tiden, i løpet av de 10 første årene?

Ikke mange..

 

Men hvor mange hadde sett på CS hvis det hadde gått på tv fra dets fødsel?

Men det fantes jo ignen TV'er, så da kan du ikke si det.

Fordi det er logisk?

Lenke til kommentar
Ok.

 

Å kalle en film for fragmovie uten frags, blir ikke det litt dumt?

Har jeg gjort det da?

Jeg surrer litt, beklager.

 

Det jeg sier er, om man lager en film med bare frags fra de største turneringene, blir fragsene automatisk gode pga nivået de spillerne spiller på, skjønner?

Jeg er uenig.

 

1. This is a Frag movie (det vil si at en med etternavnet Frag står bak filmen, elns.)

2. The movie about Frag (en film som omhandler en person kjent som Frag.)

3. The movie about the word Frag (en film som omhandler ordet "frag".)

Du setter meg på spissen...

 

Hvilken klovn var det som sa at fagmovies bare innholdt frags??

Ingen.

 

Det er folk som vil vise at de har skills, og andre vil se på filmene som kommer ut av skillene.

Jeg synes at det er rett og slett tåpelig at du kommer her og prøver å drite dem ut med en sånn en meningsløstråd. Det blir som å si "Jeg liker ikke blomkålsuppe og alle som liker det er tapere".

Det ville ha vært mye bedre å si hva du synes kunne vært bedre, som "Jeg synes at fragmovies er litt kjedelige, de bare gjentar seg selv. Derfor synes jeg at dere bør prøve å gjøre ... for å gjøre dem mer underholdene"

Som sagt; jo mere skills, jo mindre moro å se. F.eks: Du kniver en(noe som aldri har skjedd før), dette er helt utrolig, folk mister pusten. Også gjør du det igjen fordi du er skillsa til å knive, men da blir det litt kjedelig, folk har jo sett det før...

 

Var da ikke meningen å prøve å drite ut noen med denne tråden her.

 

Jeg synes at fragmovies er litt kjedelige, de bare gjentar seg selv. Derfor synes jeg at dere bør prøve å gjøre... slutte med dette tullet. :)

 

 

EDIT: *Min mening*

Endret av HoLy_CoW
Lenke til kommentar

Fragmovies er underholdende hvis fragsene er imponerende.

 

Fotball kan ikke sammenliknes med dette.

Fotball er ofte underholdende fordi det er følelser i sving. Man heier gjerne på det ene laget. Jeg ser sjelden på en førstedivisjonskamp i engelsk fotball. Dette fordi jeg ikke heier på noen av lagene. Dersom en av mine 3 favorittlag spiller, derimot, er det følelser i sving. Jeg blir oppriktig glad dersom laget mitt vinner. Det er en grunn til at det er få nøytrale tilskuere på fotballkamper. Kan dette sammenliknes med fragmovier?

 

I tillegg kan det være storkamper som eksempelvis Arsenal-Barcelona, der verdens beste spillere spiller. Her kan det skje mye imponerende, uten at jeg vil se det altfor mange ganger i reprise fordet.

 

Man må være litt mer nyanserte i sammenlikningene her.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Her ligger det en film fra AA:O som jeg mener er betraktelig mer underholdene enn typiske fragmovies. Jeg mener du skal være rimelig dyktig for å imponere med en fragmovie nå til dags. Det er kjempekjekt å lage og å vise fram, men de fleste blir bare ensformige.

 

OBS! Det er ikke den jeg snakket om tidligere i tråden.

 

Edit: Leif Juster

Endret av Shio
Lenke til kommentar

Jeg sier absolutt ikke det, jeg kritiserte sammenligninga jeg.

 

Selv er jeg ikke altfor glad i fotball, ser på Norge seff, men ellers ikke noe stor interresse.

Og for the record, jeg hadde hatt MYE mer lyst til å se en fragmovie eller å se høydepunktene fra en fotballkamp.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Eg skjønner godt at det blir fort kjedeleg med CS frag movies, sidan det er eit einsformig spel der ein fort har sett alt. Då vil eg anbefala deg å sjå nokre Quake 3 eller UT frag movies.

 

Annihilation, the Badge 2 og 3, powah 2 og Retaliation er nokre gode eksempler. CS frag movies blir som paralympics for svimle bestemødre i forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...