Gå til innhold

Fragmovie'er er teite!


Anbefalte innlegg

Hele opplegget går for det meste ut ved gulling. Første gangen var det kanskje spennende, men etter noen filmer begynner alle frag'ene å bli så forferdelig oppbrukt og kjedelige. Samme gjelder vel også rullebrett/snøbretttriksvideoer.

 

Hvem er det som bryr seg om du har drept 3 stykker med kniv på 100 meters avstand? :thumbdown:

Endret av HoLy_CoW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er den eneste som er teit. Fragmovies er ren underholdning.

Enig med du!

Egentlig både ja og nei, faktisk. Ok, da, det er fantastisk underholdene når filmen er bra laget, med bra redigering og sånn. Men det er jo også litt teit å se på noen som sitter og spiller CS. :p Men for all del, har mange fragmovies på PC'en, digger å se på filmer fra CPL, men hjemmelagede filmer er bare jalla egentlig. De må være "pro" for at det skal bli noe gøy å se på! :thumbup:

 

EDIT: and leif was med!

Endret av fragmaster Jay
Lenke til kommentar
Hele opplegget går for det meste ut ved gulling. Første gangen var det kanskje spennende, men etter noen filmer begynner alle frag'ene å bli så forferdelig oppbrukt og kjedelige. Samme gjelder vel også rullebrett/snøbretttriksvideoer.

 

Hvem er det som bryr seg om du har drept 3 stykker med kniv på 100 meters avstand? :thumbdown:

Jeg,

Lenke til kommentar
Dere må huske at CS er et teambasert deathmatch spill.

 

Hvis dere vil spille noe med taktikker, foreslår jeg Hostile Intent, selv er jeg med i SAS clanen, og der kan man ikke vinne ved å bruke run-and-gun taktikk, man må bruke skikkelige taktikker, og jobbe som et lag for å komme seg noen vei.

Er det en HLmod eller et eget spill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...