Gå til innhold

Fragmovie'er er teite!


Anbefalte innlegg

Eg skjønner godt at det blir fort kjedeleg med CS frag movies, sidan det er eit einsformig spel der ein fort har sett alt. Då vil eg anbefala deg å sjå nokre Quake 3 eller UT frag movies.

 

Annihilation, the Badge 2 og 3, powah 2 og Retaliation er nokre gode eksempler. CS frag movies blir som paralympics for svimle bestemødre i forskjell.

Siden når ble UT og Q3 så spennende?

Løp - hopp - skytt - gjennta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Variert, eh come again?

Jepp, mange ulike våpen. Altså, ikkje berre våpen som skyt kuler. Hoppinga gjer det òg meir variert sidan det ikkje berre er springing/gåing.

 

Du fikk ikke med deg hoppe - skyt - gjennta delen?

 

Omtrent som CS altså, berre med fleire "moves". =P

 

Bottom line er at ein UT eller Quake film er langt meir varierte å sjå på. Meir som skjer og ulike ting som skjer. Har ein sett ein CS frag scene har ein sett alle.

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar

Dessuten krever det en del mer skills for å spille q3/ut, tatt i bettraktning av at kulene/rakkettene osv. treffer der du sikter. Hvis du ikke sikter på motstanderen treffer du ikke motstanderen. Klarer du ikke å lese motstanderens hoppe/bevegelses mønster har du ingen mulighete til å treffe med rakketter osv. Dessuten går det mye fortere en cs.

Lenke til kommentar
Dessuten krever det en del mer skills for å spille q3/ut, tatt i bettraktning av at kulene/rakkettene osv. treffer der du sikter. Hvis du ikke sikter på motstanderen treffer du ikke motstanderen. Klarer du ikke å lese motstanderens hoppe/bevegelses mønster har du ingen mulighete til å treffe med rakketter osv. Dessuten går det mye fortere en cs.

Ja, man må være ved sinne fulle fem for å kunne henge med. Om man tar det med ro er man død.

Lenke til kommentar
UT og gjengen er nok mye mer komplisert enn CS ja. Men neppe om fragmovie'ene dems er noe mer underholdnende.

Du kan jo sjå ein og gjera opp ei meining etter det. Det klassiske eksempelet er Annihilation. Viss du ikkje har sett den før då. Er den interessant kan du sjekka ut dei andre filmane eg nemnte tidlegare i tråden.

Hvordan kan du si at det er mere underholdende å se på enn f.eks en fragmovie?

Det er jo akkurat samme greia.

Lenke til kommentar

Jeg syns CS-FILM er bedre enn CS-FRAGMOVIE.

 

Beste er slike halvproffe / proffe csfilmer.

 

Med CS-Film mener jeg slik at det ikke bare er skyting, men en måte å "presentere" spillet på, og å ha pene og ikke overdrevne effekter osv.

 

Med Cs Fragmovie mener jeg folk som viser i 1st person mode at de dreper fiender osv.

 

Liker også slike Cs filmer/fragmovies i ett hvor folk viser det fra annet enn 1st person, og kanskje har med slike morsomme "samtalegreier" som det er i noen Cs filmer. (Slik som i "packet loss" filmen for de som har sett den)

Lenke til kommentar
Dette blir får teit.

 

Får det første: NEI! det er ikke kun cs 14tisser som lager fragmovies, folk får faktisk betalt.

 

Får det andre: Trur dere at det public det er snakk om? Nei, her er det faktisk snakk om prestisje fulte turneringer det folk vinner 1000vis av dollar og lag som tjener av å spille cs , dermed blir det vanskelig å få de random fragsan dere kun har opplevd på public.

 

Får det tredje:Er fragmovie og HLTV kamper noe annet enn fotball? Nei det synes jeg ikke, men jeg går ikke rundt å sier: "ÅÅÅH det er så teit når folk ser på Beckham skru han i gjørne MAX RANDOM!!"

 

Trur folk her skal skaffe litt kunnskap om temaer før man sier usanne og usaklie ting om dem.

 

Herregud...

:love:

Lenke til kommentar
UT og gjengen er nok mye mer komplisert enn CS ja. Men neppe om fragmovie'ene dems er noe mer underholdnende.

Du kan jo sjå ein og gjera opp ei meining etter det. Det klassiske eksempelet er Annihilation. Viss du ikkje har sett den før då. Er den interessant kan du sjekka ut dei andre filmane eg nemnte tidlegare i tråden.

Lastet ned filmen... Jeg vil bare si at Cs-fragmovies inneholder MYE mer enn hva den filmen gjorde. (Ihvertfall de gode.) Den filmen du viser til inneholder jo _bare_ frags, og det i et rasende tempo. Den var imponerende og underholdende, ikke misforstå meg, men jeg setter fortsatt en knapp på Cs fragmovies.

Lenke til kommentar
Jeg vil bare si at Cs-fragmovies inneholder MYE mer enn hva den filmen gjorde. (Ihvertfall de gode.)

No samanlikna eg CS frag movies med ein Quake 3 frag movie (altså kun frags). Eg veit ikkje kva du meiner, men viss det er slike "spelefilmar" eller element av det i frag movies du tenkjer på, så finnest det jo ulike eksempel på det i CS, Quake eller UT. Slike filmar/scener bryr eg meg null og niks om då. Det er kun pene frags eller runs som er verdt min oppmerksomheit.

Lenke til kommentar

Fragmovies er jo ikke teit... Smak & behag selvsagt, men om du vet å laste ned de gode, så er det helt grei underholdning om du er interessert i CS da, eller hvilket spil det nå gjelder. For min del, har jeg bare filmer med veldig gode effekter og bra redigering (om du kan kalle det det) F. eks. SuperPlayers New World Order Special Edition, eller Turtle Band of Brothers. Spillerne er sikkert gode nok, men det interesserer meg lite...

 

Så fikk jeg sagt det. Anbefaler å laste ned de to nevnte filmene (finnes sikkert på Catch-gamer.no)

 

 

 

 

EDIT: Skriveleif

Endret av FunkyMama
Lenke til kommentar
De som er interresert i CS ser fragmovies på samme måten som fotballinterreserte ser "Best of" filmer av pene scoringer.

 

Etter min mening er fragmovies noe av det mest underholdene med CS.

 

Mener du noe annet kan du gå å drukne i din egne, flytende avføring

For det første så er det ikke vanlig med flytende avføring. Det er nok desverre bare du som har det på fast basis. Kanskje du burde oppsøke fastlegen din :D

 

Når du sier at fragmovies er noe av det mest underholdene med CS.... :no: Lenge siden jeg har kalt noen evneveige her på forumet. Og det har jeg tenkt å fortsette med. Du må få synest det så mye du vil. Enjoy frag (eller fag) movies til den dagen du dauer. Viss det gjør deg lykkelig så go for it.

 

Men jeg skal ægligt inrømme at du har et poeng med fotballen. Men på en annen side så er ikke de listet på topp 10 av god underholdning de heller :hmm:

 

Har du sett en CS film har du nesten sett alle. Det er en litt kul intro. Så er det på et et hælvetes dance trance bråk og nogen hodeskudd. Der de forskjellige peronene i klanen dreper noen andre....om igjen og om igjen.... Ærligt talt. Com'on!!! fins bedre ting der ute.

 

Vil du ha gjentagelse gå på et gamlehjem og be de fortelle deg en historie hver dag i et år

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i at fragmovier er teite, cs fragmovier vel å merke. Jeg så min første cs fragmovie i stad, og det var utroolig kjedelig, akkurat som forventa. Spiller stort sett bare Quake 3, men har begynt å spille litt cs:s i det siste, derfor fikk jeg litt lyst til å se en cs fragmovie. Ettersom det stort sett er helfrelste cs-folk her kommer jeg neppe langt med argumentasjonen min, men la gå.

 

Det eneste jeg kan sammenligne er Q3 og CS framovier. Og Q3 fragmovies er omtrent 100 ganger mer underholdende og spektakulære. Grunnen er enkel, det går mye, myyye raskere, og det kreves dermed litt mer for å få til en fet frag.

 

Det var alt jeg skulle si, så da er det bare å flame i vei.

Endret av sunh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...