Gå til innhold

Good juul alle sammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

slike ting er kjipt, men dessverre en del av livet.. vi føler med deg HuzZzla...

 

kan vel ikke klage på gevinsten i år.. fikk en støvsuger.. kanskje mine foreldre syntes jeg har det skittent hjemme? Fikk noen kroner også, og så har jeg akkurat bestillt vannkjøling.. :D Et lass med bilder ble det på oss (ja, jeg har en samboer) også..

 

Denne julen har jeg faktisk merket at det nå begynner å bli mer moro å gi ting enn å få. Jeg er i en situasjon hvor jeg kjøper alt jeg vil ha/trenger selv (i allefall som er under julegave-pris), så da er det ikke like moro å få en haug med dingsebomser man ikke trenger, men det er faktisk veldig kjekt å se at de presangene du har kjøpt faller ordntli i smak.. :)

 

God jul alle sammen.. have a good one..

Lenke til kommentar

Ah... fikk: 3750kr.. Pondus - Flat firer. en dvd-box med alle matrix-filmene.

noen ullsokker. hansker, j****** mye sjokolade. ekstrautstyr til drillen min. litt mer verktøy. snart mer.. har jo bursdag 30.12 .....

så jeg håper på en creative zen touch og litt mer penger...

 

Tror leif er med! :tease:

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar

Får vel kaste meg inn i tråden jeg og da i disse jule tider..

 

God jul alle sammen.. ser ut til at det er flere enn meg som har hatt en fin jul ja, og har fått spist nok for resten av året :!:

 

Skal så absolutt ikke klage på noe! Hele familien sammlet rundt matbordet og er det ikke noe som heter at du ikke ser skogen for bare trær?!? Vel, her så du hvertfall ikke treet for bare pakker :p Veldig fornøyd med iPod mini, LOTR ex ed, blender, penger og genser.. :yes: !!

 

Sender en tanke til alle de som ikke har det så bra i jula!

 

Ha en fortsatt god jul da folkens. Benytt nå tiden hvor allt annet er stengt til å tenkte ut nye mods og påfunn for tiden som kommer!

 

Nero

Lenke til kommentar

Er digg med deor da, noe en alltid trenger! Plutselig er man tom.

 

God Jul til dere alle. Har bestilt meg nytt hk, cpu, ram og grafikkort! Blei dyrt, men na blir det ny HW :D

 

Og et Godt Nyttaar til dere alle der ute, baade til de som har det bra, og til de som ikke har det fult sa bra,. sender tanker ned til de i asia :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...