Gå til innhold

Hvorfor valgte/velger du den klassen ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KJører pally selv. Kul klasse og en spillestil som jeg bare elsker. Kraftig melee, ingen spells som blir avbrutt når jeg får slag på meg, healing (Ingen sitte-ned-og-spise-mat-og-vente-10min), flere andre fete spells (Divine protection for eksempel) og enda mye mer. Har bare spilt opp til lvl 19 så jeg har jo enda ikke funnet ut hvor kul den blir på virkeligt høye levels :)

Lenke til kommentar

jeg merka ikke noe problem med worriors i US beta, var en Tauren Worrior, og jeg banka både shamaner og warlocks på samme level, og det med at de ikke gjør noe skade er helt FEIL, jeg hadde det problemet at jeg bomma en del, men når jeg traff så slo jeg RIMELIG hardt, mot shaman på samme level, da 23, så tok det meg kun 4 treff så var han "død" duell tenker jeg på.

 

så han som pratet om at worriors er en underlegen klasse vil jeg si er litt n00b, satt points på feil skills osv, for om man spiller den riktig, som jeg følte at jeg gjorde så eier de, men nå er tauren den rasen som er sterkest og har mest hp da.

 

de jeg sleit med å ta i duell var rough, grunn: de er så J**** raske, og bare spretter rundt meg hele tiden, greide ikke treffe han med muse pekeren ( dette kan også ha noe med at US beta ga oss som spillte fra norge en ping på 200 til 600)

 

men uansett, jeg har testa worrior, å i den guilden jeg og noen venner skal mekke så trenger vi noen heavy healere, så jeg går nok tauren druid.

 

de er også bra og solo med, de kan roots, som lar deg flykte om det skulle trenges. og mange andre tøffe spells :w00t:

 

 

Skrive feil :p

er sikkert flere her et sted

Endret av Abuser1
Lenke til kommentar
jeg merka ikke noe problem med worriors i US beta, var en Tauren Worrior, og jeg banka både shamaner og warlocks på samme level, og det med at de ikke gjør noe skade er helt FEIL, jeg hadde det problemet at jeg bomma en del, men når jeg traff så slo jeg RIMELIG hardt, mot shaman på samme level, da 23, så tok det meg kun 4 treff så var han "død" duell tenker jeg på.

 

så han som pratet om at worriors er en underlegen klasse vil jeg si er litt n00b, satt points på feil skills osv, for om man spiller den riktig, som jeg følte at jeg gjorde så eier de, men nå er tauren den rasen som er sterkest og har mest hp da.

 

de jeg sleit med å ta i duell var rough, grunn: de er så J**** raske, og bare spretter rundt meg hele tiden, greide ikke treffe han med muse pekeren ( dette kan også ha noe med at US beta ga oss som spillte fra norge en ping på 200 til 600)

 

men uansett, jeg har testa worrior, å i den guilden jeg og noen venner skal mekke så trenger vi noen heavy healere, så jeg går nok tauren druid.

 

de er også bra og solo med, de kan roots, som lar deg flykte om det skulle trenges. og mange andre tøffe spells :w00t:

 

 

Skrive feil :p

er sikkert flere her et sted

Tror det er du som er litt n00b hvis du tror du trenger å trykke på folka med musa i duel....

 

Selv har jeg ikke spilt warrior noe særlig, men velger å stole på en som har spilt den til 51 og kan stave warrior riktig fremfor en som har spilt til 23 og staver det feil.

Lenke til kommentar

Undead Warlock - Horde fordi de er "underdogs" (det er generelt færre av dem, og jeg mener de har det tøffere, dog er ikke alle enig i det :) ) og undead grunnet looks, Undercity og anti-fear/stun/charm racial special (veldig kjekt i pvp)

 

Warlock av mange årsaker, først og fremst grunnet variasjonen. Det er mange måter å spille warlock på. Noen velger å være "Mage light" og fokuserer mye på nukes, andre velger å fokusere på damage over time, drains, curses etc. Atter andre booster pet'en med det de kan, selv om dette alternativet foreløpig er regnet som svakere.

 

Positive ting warlocks har:

-4 forskjellige pets som hver duger til forskjellige ting. Imp for skade/teams, Voidwalker som tank, Succubus som crowd control, Felhunter som anti-caster.

-Muligheten til å charme demoner (dette er foreløpig risky, men artig likevel)

-Fear, en av de beste crowd control spells i spillet, på tross av nerf i siste patch

-DoTs og nukes som til sammen plasserer Warlock i Top 5 i forhold til skade

-Hit points, Warlocks kan nesten komme opp på nivå med Warriors i hit points grunnet at man nesten utelukkende kan prioritere stamina uten å gimpe seg på andre områder. Hit points er alltid kjekt i PvE og PvP.

 

Negative ting med warlocks:

-Lite armor (kun cloth)

-Små muligheter i melee

-En viss fare for fremtidig nerfing (typisk videre nerfing av fear)

-Små muligheter til forbedringer. Dette fordi MMORPG-spill typisk legger til nye våpen/rustninger etter hvert, men er langt mer trege med nye spells.

Lenke til kommentar
jeg merka ikke noe problem med worriors i US beta, var en Tauren Worrior, og jeg banka både shamaner og warlocks på samme level, og det med at de ikke gjør noe skade er helt FEIL, jeg hadde det problemet at jeg bomma en del, men når jeg traff så slo jeg RIMELIG hardt, mot shaman på samme level, da 23, så tok det meg kun 4 treff så var han "død" duell tenker jeg på.

 

så han som pratet om at worriors er en underlegen klasse vil jeg si er litt n00b, satt points på feil skills osv, for om man spiller den riktig, som jeg følte at jeg gjorde så eier de, men nå er tauren den rasen som er sterkest og har mest hp da.

 

de jeg sleit med å ta i duell var rough, grunn: de er så J**** raske, og bare spretter rundt meg hele tiden, greide ikke treffe han med muse pekeren ( dette kan også ha noe med at US beta ga oss som spillte fra norge en ping på 200 til 600)

 

men uansett, jeg har testa worrior, å i den guilden jeg og noen venner skal mekke så trenger vi noen heavy healere, så jeg går nok tauren druid.

 

de er også bra og solo med, de kan roots, som lar deg flykte om det skulle trenges. og mange andre tøffe spells :w00t:

 

 

Skrive feil  :p

er sikkert flere her et sted

Tror det er du som er litt n00b hvis du tror du trenger å trykke på folka med musa i duel....

 

Selv har jeg ikke spilt warrior noe særlig, men velger å stole på en som har spilt den til 51 og kan stave warrior riktig fremfor en som har spilt til 23 og staver det feil.

lol

 

det eneste jeg sa var at jeg ikke merke noen ubalanser, lol jeg nabb hahaa...

 

spillte det siden første beta i usa så tror nok jeg er litt mere pr0 enn deg :!:

 

men uansett, jeg går for druid, men worrior (a) var ikke noe ubalansert som det jeg har merket. men så er tauren den sterkeste rasen med mest liv da :thumbup:

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg skrev at jeg trodde du var "n00b" var fordi du skrev det om han som hadde spilt til 51 ellerno... syns det var litt artig :)

 

Selvom jeg ikke har spilt warrior noe særlig selv så leser jeg en god del WoW forums etc og jeg har oppfattet det som at de fleste er enige om at warrior er en ganske svak klasse for øyeblikket. Anbefaler forumet til guilden nurfed, spesielt når det gjelder warrior. Spesielt denne tråden. Indalamar er han som lagde videoen som satt igang hele warrior nerfinga.

Lenke til kommentar

Vil ha priest:

VELDIG lett å komme inn i gruppe, prester er elsket for deres buffs og healing :-)

Ikke så god å solo med i low-level, men er syk på høyere level!

Liker å hjelpe tilfeldig forbipasserende, eller hjelpe en stakkars level 19 som uvitende prøver seg på level 25 mob. Eller bare buffe folk mens du vandrer.

Masse fete DOT-magier

Kule våpen (kanskje ikke så effektive men) og armor (enda mindre effektiv :p )

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg skrev at jeg trodde du var "n00b" var fordi du skrev det om han som hadde spilt til 51 ellerno... syns det var litt artig :)

 

Selvom jeg ikke har spilt warrior noe særlig selv så leser jeg en god del WoW forums etc og jeg har oppfattet det som at de fleste er enige om at warrior er en ganske svak klasse for øyeblikket. Anbefaler forumet til guilden nurfed, spesielt når det gjelder warrior. Spesielt denne tråden. Indalamar er han som lagde videoen som satt igang hele warrior nerfinga.

;) har ikke spillt worrior så masse jeg heller, liker ikke være sånn melee kar :thumbdown: , så gadd bare spille den til level 23, men har spillt druid og hunter til 60 :w00t:

 

wooohooo

 

så om de ble ubalanserte etter level 23 det skal jeg ikke si no på, men de banker det meste i starten :)

 

dette kommer til å bli topp

Lenke til kommentar

Tror nok det blir en mage, men har ikke helt bestemt meg for rase... noen tips om rase.. og er det slik at man kan få folka til å se ut slik man vil? har sett på den ene traileren at en human mage har langt hår og oppreven kappe osv.. går det ann å fikse slikt på selve spillet eller er det bare for å trekke til seg folk ved at de ser stilige ut? :p

Lenke til kommentar

Skulle egentlig være warrior i beta, men nå har vi minst 2 tanker i gruppa, kanskje 3.. Så da blir det kanskje hunter på meg :hmm:

Vil prøve hunter også da jeg bare har prøvd pally som er en hybrid melee class (og ligner mer på warrior enn det hunter gjør).

 

Hunter ser og høres forøvrig veldig kule ut :) I retail blir det Human Pally uansett :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...