Gå til innhold

Hvorfor valgte/velger du den klassen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann, kunne vært morsomt og vite hvorfor dere velger den klassen dere velger.

Vis dere ikke har bestemt dere ennå så fortell gjerne om hva du tenker på.

Jeg valgte shaman fordi :

-Liker litt melee kombinert med spells

-Kraftig klasse, litt mystisk er den og

-Passer bra til min spille stil

-Har endel healing og resserection som kan være til hjelp

-og de er über feete LIZZÅM

Så hva sier dere ?

Endret av lanez-nor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:p Warlock

1. Masse rå spells

2. Mystisk.

3. Stadig nye overaskelser.

4. Hauger med negative spells, noe som jeg liker^^

5. Har pet, noe som er kos.

6. Gratis mount

Skrevet

Jeg kommer nok til å velge Hunter (som første karakter), hovedsaklig fordi jeg har lest at det skal være en av de bedre klassene og soloe med, spessielt når man har fått seg et søtt lite kjeledyr ;)

Ellers vurderer jeg Rogue og Warlock. Warlock for grunnene nevt noen poster opp og Rogue fordi jeg synes den virker som en morsom klasse.

Skrevet

Foreløpig er jeg ikke helt sikker må teste alle klassene jeg vurderer først i final beta.

men heller mest mot warrior (night elf eller dwarf) og mot shaman og warlock.

likte veldig godt hunter men spillte den til level 30 på us open beta så jeg har lyst til å teste noe nytt først før jeg vurderer å spille den klassen igjen.

har også veldig lyst til å spille som druid grunnet shape shiftinga, det virker litt underholdende.

Skrevet

Jeg tror jeg skal være Tauren Druid. Grunnen til det er at jeg lkte hva jeg så, med å skifte til dyreformer når det passer seg. Pluss ha muligheten til en masse spells, både offensive, defensive og nøytralt. Så det skal bli fun det der. Mulig jeg ombestemmer med og blir Elven Hunter isteden, for den er som nevnt over fin til Solo gaming.

Skrevet

Spiller Unded mage nå og tror nok jeg kommer til å fortsette med den en liten stund i hvertfall.. Har sett en kompis av meg spille rogue og likte ikke den siden jeg er fan av magi noe mage er avhengig av :)

Druid er også som nevnt ovenfor en ganske stilig klasse som jeg har lyst til å teste ut :)

Skrevet

Vil ikke anbefale noen å ta warrior før Blizzard har gjort noen seriøse forandringer på klassen. Den er helt underlegen alle andre, direkte sjanseløs 1 mot 1 mot alt annet enn rogues (som man med flaks kan slå en gang i mellom). Warriors i WoW skader lite, har ikke mer liv enn en warlock, ikke mer armor enn en paladin, og har ekstremt dårlige muligheter til å regenerere helse (en skarve health potion per kamp). Den største fordelen med warrior fremfor paladin er taunt, som er hendig i PvE (helt ubrukelig i PvP dog), men dessverre er denne også i svakeste laget. Anbefaler folk å sjekke ut de respektive forumene for "sin" klasse på det offisielle wow-forumet før dere velger. Har en lvl 51 warrior nå. Greit nok i PvE, men det er ingen tvil om at klassen er underlegen det meste annet. Synd. Veldig synd.

Skrevet
@ Aasegaard: har du spilt det? I så tilfelle, hvem anbefaler du?

vel en paladin kan slå en warrior 1vs1 med bare hånden! Har sett en video der det faktsik skjer, er en skam. Og når paladinen tok opp et våpen, så var det hele over på noen sek.

Paladin er vel en av di krafigere klassene i spillet!

Men husk, kan du ikke klassen din, så hjelper det ikke at den er powerful!

Skrevet

Tragisk at World of Warcraft har gjort slik at paladin er "den sterkest" og kan heale seg selv hele tiden.. Har duellert mot en paladin, og jeg tapte nesten pga han healert ham selv... åssen klarte jeg å vinne? Joo jeg var hunter, løpte stadig og brukte stun og bow ;)

Skrevet

Hver sin klasse har sin styrke og svakhet mot andre klasser..

Men Ontopic, jeg går for Rogue.

-Ikke fordi den har minimalt med magi, men fordi den er utrolig rask og gir sykt med skade.

-Den er knallgod i pvp, kan gjøre seg usynlig (nesten) og snike seg bak fienden og bruke backstab osv. Drepe fienden før han klarer å reagere!

-Sprint abilitie :p, Ja vet, tragisk grunn - men konge i pvp når man må ha en quick getaway.

-God før pvp raids etc, snike deg inn og se hvordan det står til med fienden for så å rapportere dette til raid medlemmene.

-Dual wield ^^

Skrevet

Hunter. Digger å la petten min ta seg av alt mens jeg står å skyter med bue...+ at min pet har sykt med defense....

Anbefalt

Min pet:

post-172-1103919962_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Warrior

1. Fordi jeg digger meleeunits som tåler en støyt. så slipper jeg å bekymre meg så mye for hitpointsa.

2. for jeg er møkkalei av å være en rase som må ha spesielle items. hver gang jeg spiller et spilt spill og er f.eks mage så finner jeg ALLTID UUUBRE items til warrior som jeg ikkek na bruke. og dette irriterer meg.

3. pga imaget: WARRIOR!

4. Utseende :p

5. liker å tanke

blizz BØR patche slik at warrior blir den overlegne melle uniten. en paladin skal ikke være bedre en en warrior i melee og i tilleg ha healskills osv.... er man warrior er man best nerkamp melee. er man pala er men dritbra nærkamp melee men må ofre litt meleestrenght for de ekstra skillsene.

Endret av Henrik2k
Skrevet

Warlock! :love:

Fordi:

Doom Guard :dribble:

Inferno :dribble:

Nightmare :dribble:

Og vennligst ingen whining om hvor vanskelig det er å kontrollere Doom Guards og Infernos. Jeg vet :yes:

Skrevet (endret)

Priest- fordi jeg føler meg snill...(egentlige årsaken er at priest blir så råtøffe på høy level, med barske spells og kule items)

Endret av Proidiv
Skrevet

Jeg spiller for tida en human rogue.

Eneste grunnen til at jeg valgte den var at jeg ville spille en som jeg er ganske sikker på at jeg ikke skal spille i retail, slik at jeg slipper å gjøre de samma questene osv.

I retail tror jeg det blir Night Elf Druid. Syns den klassen ser spennende ut, veldig variert. Hvis ikke jeg tar den blir det nok priest eller mage.

Liker magi veldig godt, men kan være veldig vanskelig og gå solo med mage og priest. Derfor tror jeg valget ender på driud i og med at den ikke er helt ubrukelig i melee.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...