Gå til innhold

Hva tror du blir det neste Total War spillet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som sagt, hva tror du tittelen på¨det neste Total War spillet (Hvis det kommer et nytt ett). Jeg tipper det blir noe i tiden rundt renesansen.

`Jeg hadde håpet på et spill om første verdenskrig eller noe den duren, kansje 2 verdenskrig. Det størte problemet med å lage et slikt spill, er jo at det ikke blir strategi på samme måten da.

Lenke til kommentar

Hadde vært litt kult med "Napoleon - Total War". Se for dere store slag med røddrakter som står på rekker og avfyrer sine skudd, mens på den andre siden står blåjakkene og lader om for å sende i vei neste salve. Artelleri kanoner på små fjelltopper som er strategisk plassert mot fienden. Og ikke minst, dragoons som rir inn i mengden og slakter fotsoldatene.

Dette er selvfølgelig bare mine tanker, kom gjerne med deres. :love:

Lenke til kommentar

Borgerkrigen og napolion er nok utelukket allerede, husk at de tidsperiodene var korte og veldig få nasjoner var med i de, og 1 + 2 vk blir vel litt i største slaget, tenk deg world mapet fra japan - europa - japan og havene... blir vel litt vanskelig og litt for stort kan jeg tenke meg + at man skal klare 2 vk på 5-6 år..

Lenke til kommentar
Hadde vært litt kult med "Napoleon - Total War". Se for dere store slag med røddrakter som står på rekker og avfyrer sine skudd, mens på den andre siden står blåjakkene og lader om for å sende i vei neste salve. Artelleri kanoner på små fjelltopper som er strategisk plassert mot fienden. Og ikke minst, dragoons som rir inn i mengden og slakter fotsoldatene.

Dette er selvfølgelig bare mine tanker, kom gjerne med deres. :love:

Det lages en mod som heter Napoleon: Total War :yes: Er forresten en allerede til MTW:VI. Sjekk ut: http://www.thelordz.co.uk/forum/index.php

 

Apoc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...