Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den styggeste bilen du vet om?


Pixi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den fiat multipla er stygg! Hvorfor bruke penger paa aa utvikle en saa stygg bil? De maa jo ha sett at den er stygg allerede paa tegnebordet? Og saa bruker de penger paa aa reklamere for den? Hadde jeg vaert sjefen i fiat, saa ville jeg gjort alt i min makt for aa skjule et saant feiltrinn istedet for aa vise den fram :!:

De av dere som synes Fiat Multipla er stygg utenpå, bør også se dashbordet! :cry: :!: :thumbdown:

 

EDIT: Jeg har ikke noe i mot Fiat, og de skal ha kreditt for å tørre å lage en annerledesbil. Men... Multipla er en smule for mye.

post-150-1107538415_thumb.jpg

Endret av Lada2103
Lenke til kommentar

Viktig Informasjon: Kutt ut å sitere unødvendig. Har vi sett et bilde så har vi sett det. Ingen grunn til å gjenta sånt. Om du må kommentere et tidligere bilde så lag link til det.

 

Jeg orker ikke å rydde opp i ørten innlegg her, men fortsett tråden uten unødvendig sitering. (Hvis ikke det funker så må jeg kanskje ty til stenging eller advarsler)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er i Murmansk fra tid til annen, og der er det mye -- ehh, lekkert å se.. Legg merke til hevingen, den er mild ift hva man kan se fra tid til annen... For å ikke snakke om tilsvarende biler utstyrt med store mengder antenner, spoilere, laksetrapper og alt til faget henhørende...

 

M.

post-150-1110361487_thumb.jpg

Endret av mysjkin
Lenke til kommentar
Er i Murmansk fra tid til annen, og der er det mye -- ehh, lekkert å se.. Legg merke til hevingen, den er mild ift hva man kan se fra tid til annen... For å ikke snakke om tilsvarende biler utstyrt med store mengder antenner, spoilere, laksetrapper og alt til faget henhørende...

 

M.

Innramminga av dørhåndtakene er litt lekker,da :p

Her i Norge (og i vesten ellers) gjør vi alt for å skjule/fjerne dørhåndtakene når vi styler - i Russland ser det ut til å være motsatt :roll:

Lenke til kommentar

Peugeot 407

peugeot_407_sw_2003_02_s.jpg

Frontlysene, "ansiktsutrykket". For stor grill. Baklysene.

 

Nissan Primera

mihori_primera.jpg

Merkelig og stygg form på hele bilen, Frontlysene, "ansiktsutrykket". For stor grill. "Gliser" alt for mye

 

Nissan Micra

20030904%20-%20Nissan%20Micra%20lavtopl.jpg

Merkelig og stygg form på hele bilen, Frontlysene, "ansiktsutrykket". Frontlysene er plassert over forhjulene... stygt. "Gliser" alt for mye

 

Toyota Celica

toyota-celica.jpg

Merkelig og stygg form på hele bilen, Frontlysene, "ansiktsutrykket". Grillen. "Gliser" alt for mye

 

BMW 7-Serie

02.bmw.7series.f34.500.jpg

Frontlysene, griller for store/rar form, hele fronten og hekken er kvalm..

 

BMW 5-serie

BMW%205%20Series.jpg

Frontlysene, griller for store/rar form, hele fronten og hekken er kvalm..

 

Renault Avantime

j4.jpg

Mislykket "kunstverk"...

 

Citroen C4

Citroen%20C4.JPG

Vinklene, emblemet, frontlysene, rar form på hele bilen.

 

 

 

Dette er en pen bil:

 

e39.JPG

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
Fiat Multipla.

Dirigenten min fra korpstiden importerte en slik fra Italia og ble en av de få i landet som hadde den på den tiden. Vi baksnakket den hver øving :D

 

edit: fant forresten en liten snaxxy en her:

 

171409.jpg

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...