Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den styggeste bilen du vet om?

Pixi

Anbefalte innlegg

Jeg kom over en bil jeg bare måtte vise frem til dere:

suv-1.gif

Edit: Ja, det er en del biler her som er så stygge/parodi på seg selv at de blir "pene". Det hadde egentlig vært kult å hatt en av disse så hadde man i hvertfall vekket oppsikt og gitt folk en god latter. :!:

Edit2: Klikk på bildet og les historien. Det er helt Texas..

Attorney Gen. Ashcroft Fights Terrorist SUV Menace

(Washington, DC) In an unexpected response to widespread left wing propaganda that SUV's and their owners sponsor terrorism, Attorney General John Ashcroft announced Monday that orders were going out to all FBI agents and Federal Marshals to detain and interrogate all “Islamic” SUVs and their drivers without the need of warrants or due process.

Terrorist cels will use any and all means to attack the American dream. ABOVE: A common SUV stands ready to wreak havoc on innocent picnicers.

“When I was told the SUV threat existed, I looked out my window and saw one on my own street," said Ashcroft. "I immediately called the police. They came, and I ordered them to shoot the driver. Fred Wilkins was a pretty good neighbor, and I have no idea how he got mixed up in terrorism. Too bad for the kids...hopefully, they've learned that America is serious about fighting terrorism." <...>

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...