Gå til innhold

5 Filmer du må se før du dør


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Hmm, skjønner ikke hvorfor folk hele tiden reagerer på logiske brister og mangel på troverdighet i underholdningsfilmer som The Core og The day after tomorrow? Det er enkel underholdning for helvete! (dårlig sådan, men det har ingenting med logiske brister å gjøre, The Matrix; hello!!!)

 

;p

det finnes da ingen logiske brster i matrix (seriøst) da allt har en meget god forklaring, og for allt du vet så kan det jo faktisk stemme (noe jeg selfølgeli tviler på :D ) men når ting blir urealistisk uten en orntli forklarin, da vert eg arg... :realmad: the core og day after tomorrow er jo makkverk...

 

Med all respekt for George Lucas og Star Wars filmene er jeg litt redd for at den kommende filmen: Revenge of the Sith kan bli en liten flopp. Om du tar 2'ern til betraktning.

 

Alle er enige i at SW 4-6 er geniale. A new hope er best av dem

Mange mener 1'ern var bra/ok

Mange mener 2'ern var en flopp.

 

Ser dere den dalendee kurven her?

 

Men for all del, Revenge of the Sith kan bli en suksess, noe jeg håper. men så si at det er en film man nå se før man dør er litt drøyt ennå... Skriv heller at man må se alle 6 og ta det som en film....

 

Hvordan går det ann å mene at 1ern er bedre enn 2ern (misforstå meg rett; ingen er serlig gode, men 1ern og jar jar bings må jo være produktet av george lucas' onde tvillingbror)

 

1. Dune

Dune?

Er ikke det en serie? Eller er det kanskje en film-serie? Eller er det en film som senere er blitt til en serie, som jeg har sett? ;)

Film -> Serie -> Dataspill.

 

Fantastisk film laget av David Lynch. Absolutt verdt å få med seg!

 

er jo orginalt en bok skrevet av Frank Herbert (som jeg ikke har problemer med å geni erklære :) )kansje tidenes beste bøker.... Meget intelligent skrevet...

 

 

 

Min liste: (ingen rekkefølge egentli)

 

Fight Club

The Rules of Attraction (kongefilm, også er jeg litt småforelska i Shannyn Sossamon :blush: )

Pulp Fiction

Das Boot

Matrix

 

også må jeg ha med Animatrix som er den filmen som har forandret livet mitt mest av alle...

Endret av un0kai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

unnskyld at jeg avbryter, men noen må få sjekket hodet sitt (Royal battle!!!). Må si jeg gjerne kunne dødd uten å ha sett mange av de filmene her. Men selvfølgelig smaken er som baken, todelt og mye dritt imellom.

 

kan jo komme med en kjapp liste over filmer jeg synes er bra.

 

ondskapen (ja den svenske hvis dere lurer)

The green mile

Chocolate (jentefilm men jeg likte den jeg)

the shawshank redemption (ble det stavet riktig?)

Forrest Gump

 

Des, out (Nei, pokker det var en annen det)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ikke min personlige topp fem, da jeg ikke er i stand til å vurdere hva min topp 5 egentlig er. Alt for mye bra å velge mellom. Men her er iaf. noen filmer man burde se en eller annen gang.

 

1. Bin-jip (3-iron, Tomme Hus)

2. Brotherhood of War

3. Goodfellas

4.Spring, Summer, Fall, Winter and Spring (Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom)

5. The Shawshank Redemption

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...