Gå til innhold

Age of Empire III

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Grafikken var deilig dere.. :dribble: Håper bare på at gameplayet blir bra og at vi får litt age of empire følelse også :yes:

btw : AOE 2 må være etter 1500 tallet engang fordi man fant ikke opp kruttet før i 15** :p

Endret av Kurt P
Skrevet

Trenger vi virkelig et nytt age of empire spill? JA!!

De første hadde en litt laber kvalitet, men dette så faktisk lovende ut ;)

Skrevet

Vel Kurt P ikke for å være plagsom men Kineserne fant vel opp kruttet for 2000 år siden eller noe, men d tok vel litt tid før det kom til europa, slik som de fleste nye asiatiske artikler, hovedkort osv :D . Jeg gleder meg også til 3ern kommer spillet så nydelig ut på screenshots, krever vel nokså up-to-date pc også, kanskje jeg på knuse sparegrisen da fordi jeg vil ha age of empires 3. Hvorfor i allverden har ensemble drøyet tiden så mye, leeeenge siden toern kom ut!

Skrevet

Kineserne fant opp kruttet, men europeerne fant ut hvordan de kunne bruke de til kanoner :woot:

Jeg gleder meg sykt til spillet kommer! Har jeg misforstått når jeg tror at det kommer om et halvt år? Vær så snill å si at det ikke kommer om et halvt år!

Herr Brun

Skrevet
Vel Kurt P ikke for å være plagsom men Kineserne fant vel opp kruttet for 2000 år siden eller noe, men d tok vel litt tid før det kom til europa, slik som de fleste nye asiatiske artikler, hovedkort osv :D . Jeg gleder meg også til 3ern kommer spillet så nydelig ut på screenshots, krever vel nokså up-to-date pc også, kanskje jeg på knuse sparegrisen da fordi jeg vil ha age of empires 3. Hvorfor i allverden har ensemble drøyet tiden så mye, leeeenge siden toern kom ut!

"pirke, pirke" :hrm:

:p

Skrevet

det kommer ikke til å bli like populært som aoe2 og aom t.

de sa i intervjuet at de har forandret mye på spillet :(

jeg hadde håpet på at det skulle være samme tids epoke som 2ern(hehe 2ern :p).

Skrevet

Jeg synes spillet ser konge ut jeg.. Grafikken ser utrolig ut. De har brutk lang tid også, så min mening er at spillet kommer til å bli number 1.

Det eneste som er negativt, er at svergie er med :dontgetit:

Skrevet

OMG! svensker! :!: får håpe vi kan "slå dem gule og blå" da :roll: men... jeg tror det blir bra. Mange nasjoner å velge mellom, det er digg... Enspillerkampanjen blir sikkert pwn!

Skrevet
Jeg synes spillet ser konge ut jeg.. Grafikken ser utrolig ut. De har brutk lang tid også, så min mening er at spillet kommer til å bli number 1.

Det eneste som er negativt, er at svergie er med :dontgetit:

Sverige :yucky:

Skrevet (endret)

:no: Det eneste vi vet er at det kommer om 6 måneder+ :(:cry:

edit mitt 275 innlegg :fun:

Endret av The Strategy-player
Skrevet
:no: Det eneste vi vet er at det kommer om 6 måneder+ :(:cry:

edit mitt 275 innlegg :fun:

hæ ?? hvorfor i all verden så lenge ? Hvor har du fått den infoen fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...