Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem tror dere er "The Half-Blood Prince"?

 

Det kan nesten være hvem som helst, men jeg har tenkt litt på om det kan være Nilius Langballe. Jeg er bare litt usikker på om han er halvblods.

 

Vi vet at det ikke er Harry eller Voldemort.

 

Hvordan vet du det?

 

Jeg tror det kan være Hagrid, siden han er halvt troll/kjempe.

 

Tror det kan være han. Han er halv jøtul ikke troll/kjmpe. :tease: *pirke pirke* :tease:

Lenke til kommentar
Vi vet at det ikke er Harry eller Voldemort.

 

Hvordan vet du det?

Det har JKR sagt, jeg husker ikke hvor men det står et eller annet sted og jeg prøver å finne det ut! Har ihvertfall bevis på det med Voldemort: http://www.jkrowling.com/textonly/faq_view.cfm?id=57

 

Nilus er fullblods, men han tror selv at han er nesten futt. (Les i Føniksorderen/Mysteriekammeret!)

 

Jeg lurer på hvem den nye magiministeren blir jeg!

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvem den nye magiministeren blir jeg!

Håper det blir Humlesnurr !

Ville ikke han heller vært på Galtvort for å passe på Harry? Han kan vel ikke være magiminister OG rektor?

Tja, jeg tviler på at Voldemort vil angripe Galtvort. Det vil han ikke ta sjangsen på.

 

Jeg syntes det er viktigere med en god magiminister enn en god rektor i kampen mot Voldemort og tilhengerne hans.

Bare tenk alt han kan gjøre som magiminister og leder av føniksordenen.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvem den nye magiministeren blir jeg!

Håper det blir Humlesnurr !

Ville ikke han heller vært på Galtvort for å passe på Harry? Han kan vel ikke være magiminister OG rektor?

Tja, jeg tviler på at Voldemort vil angripe Galtvort. Det vil han ikke ta sjangsen på.

 

Jeg syntes det er viktigere med en god magiminister enn en god rektor i kampen mot Voldemort og tilhengerne hans.

Bare tenk alt han kan gjøre som magiminister og leder av føniksordenen.

Men hvis Dumbledore forlater Hogwarts, så vil kanskje Voldmort angripe!?

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvem den nye magiministeren blir jeg!

Håper det blir Humlesnurr !

Ville ikke han heller vært på Galtvort for å passe på Harry? Han kan vel ikke være magiminister OG rektor?

Tja, jeg tviler på at Voldemort vil angripe Galtvort. Det vil han ikke ta sjangsen på.

 

Jeg syntes det er viktigere med en god magiminister enn en god rektor i kampen mot Voldemort og tilhengerne hans.

Bare tenk alt han kan gjøre som magiminister og leder av føniksordenen.

Men hvis Dumbledore forlater Hogwarts, så vil kanskje Voldmort angripe!?

Han risikerer mye ved å angripe Galtvort, blandt annet sin egen posisjon osv. Mye står på spill, og hva får han igjen ved et vellyket angrep ? Harry død ? Voldemort er ikke dum.

Lenke til kommentar

Jeg for min del håper bare HP skal komme seg forbi trassalderen og slutte å gå rundt å være så grinete for hver minste ting hele tiden. Det blir litt irriterende i lengden.

 

Edit: Eller så kan jeg jo kjøre en HP drikkelek: Hver gang HP blir sur, så tar jeg meg en øl. Da blir det trivelig å lese HP.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Er Humlesnurr halv- eller fullblods ?

Vi vet det ikke, men personelig tror jeg han er fullblods. Hadde han ikke vært det hadde vel Malfangene klaget på det og?

 

Det å angripe skolen skjer ikke fordi Humlesnurr er der, fjernes han blir nok skolen angrepet. Humlesnurr bryr seg uansett for mye om Harry til å dra sin vei.

 

Jeg for min del håper bare HP skal komme seg forbi trassalderen og slutte å gå rundt å være så grinete for hver minste ting hele tiden. Det blir litt irriterende i lengden.

Men nå kan jo ihvertfall ikke folk komme lengre og si at han er et barn hele tiden, deilig at forskere ikke kan kalle ting for Harrysyndromet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...