Gå til innhold

programvare til å åpne .bin filer!


ahumoe

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurte på om noen viste om et bra program man kan åpne .bin filer. Og går det ann å spille av .bin filer på en virtuell cd-rom(som med .imgfiler), og i så fall hvordan gjør man dette???

 

Har et spill som er i .bin format av en cd, lurte på hvordan jeg kan bruke den som en vanlig cd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med Deamontools kan du lage ein virtuell cd-rom av ei bin fil. Installer Deamontools, start det. Høgreklikk på D-tools ikonet i systray, Virtual CD\DVD-Rom, Mount Image og velg bin-fila.

Kanskje litt U.T. men jeg spør likevel: Hvorfor er ikke deamon tools laget sånn at man bare høyreklikker på iso-filer og velger "monter" for å montere fila? Det er jo så knotete at man må klikke på ikonet nede i hjørnet og lete seg gjennom hele katalogstrukturen for å finne iso-fila man vil montere.

Lenke til kommentar
Med Deamontools kan du lage ein virtuell cd-rom av ei bin fil. Installer Deamontools, start det. Høgreklikk på D-tools ikonet i systray, Virtual CD\DVD-Rom, Mount Image og velg bin-fila.

Kanskje litt U.T. men jeg spør likevel: Hvorfor er ikke deamon tools laget sånn at man bare høyreklikker på iso-filer og velger "monter" for å montere fila? Det er jo så knotete at man må klikke på ikonet nede i hjørnet og lete seg gjennom hele katalogstrukturen for å finne iso-fila man vil montere.

Jeg er ganske sikker på at det finnes en add-on for det. Tror den ligger på sida til Daemon-tools.

Lenke til kommentar
Med Deamontools kan du lage ein virtuell cd-rom av ei bin fil. Installer Deamontools, start det. Høgreklikk på D-tools ikonet i systray, Virtual CD\DVD-Rom, Mount Image og velg bin-fila.

Kanskje litt U.T. men jeg spør likevel: Hvorfor er ikke deamon tools laget sånn at man bare høyreklikker på iso-filer og velger "monter" for å montere fila? Det er jo så knotete at man må klikke på ikonet nede i hjørnet og lete seg gjennom hele katalogstrukturen for å finne iso-fila man vil montere.

Jeg er ganske sikker på at det finnes en add-on for det. Tror den ligger på sida til Daemon-tools.

Tusen takk! Ahh... (Jeg visste ikke at man fikk plugins til det programmet).

 

Dersom det er flere som ønsker dette så er direktelinken her:

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/dow...ategory&catid=7

Plugin'en heter MountDeamon2 og er den øverste på lista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...