Gå til innhold

Tråden for de som har D500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JIPPI .. fekk min D500 idag.. 3600,- for Djuice på Expert..

første jeg merket når jeg slo den på, at fargene bare hopper ut av skjermen :p

herlig telefon.. venta leeeenge på den.. som folk har skreve før .. noen meny skrivefeil osv.. men d har ingenting å si.. mp3-spilleren var ikke av det beste slaget, men går fint an å bruke.. enn kjøper ikke mobil telefon for å høre på mp3.. (hvertfall ikke jeg) uanz.. jeg er VELDIG fornøgd!! :thumbup::thumbup:

 

Terningkast:5

Lenke til kommentar
Da var min d500 i boks hjemme, ferdig ladet og i bruk.

Har dere andre som har den sett på Instillinger - Telefoninstillinger - INSILLINGER

Er det bare meg, eller er det en skrivefeil der? Mulig noen andre har nevnt det før.

PHET mobil er det iallefall :D

Bla opp på manualen, og dere finner ut at Innsillinger faktisk er noe, ikke det at jeg noen gang har hørt om det ordet :D

Lenke til kommentar

Er det noen som kan anbefale sider med gode gratis- eller betalingsspill til d500? Jeg har fått inntrykk av at det ikke går ann å overføre spill fra PC eller andre mobiler, selv om hackere jobber med saken. Men intill videre må man jo bruke wap. Forresten skulle man jo jo tro at man bør velge spill som utnytter skjermen fullt ut. Hittill har jeg funnet en side med en del gratis spill, http://wap.samsungchallenge.com . Det er enkelt å laste ned, men spillene er ganske dårlige og grafikken er helt forferdelig. Først når man betaler får man vel ok spill..

 

For alle telenorbrukere er det jo slik at wap via gprs koster maks 5 kroner om dagen i januar. Det er jo ideelt for meg, da jeg sannsynligvis bare vil bruke wap den første måneden med mobilen.

Endret av hungry hippo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...