Gå til innhold

Tråden for de som har D500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så sant, så sant. er veldig fornøyd med alt annet, uvant å skrive meldinger med.

er sikkert nye softwarer å få tak i, også.

nå har jeg kjøpt sånn blåtann usb sak til pc'en, også.

så er det vel mulig å styre mediaplayer og winamp, ettersom jeg har skjønt. hvor får jeg tak i sånne programmer? :cool:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
så sant, så sant. er veldig fornøyd med alt annet, uvant å skrive meldinger med.

er sikkert nye softwarer å få tak i, også.

nå har jeg kjøpt sånn blåtann usb sak til pc'en, også.

så er det vel mulig å styre mediaplayer og winamp, ettersom jeg har skjønt. hvor får jeg tak i sånne programmer? :cool:

Funker ikke det bare med Symbian telefoner a?? Rett meg hvis jeg tar feil.... D500 har ikke symbian nei

Lenke til kommentar
- Har en tendens tiltider å miste kontakten med nettverket selv om signalstyrken er max. Vises da med symbol av et telefonrør med rød strek over. Det som skjer er at folk ikke kan ringe meg, men om jeg ringer ut så opprettes kontakten igjen med en gang?? Virker å ha blitt bedre etter jeg skrudde av Triband i menyene. Kanskje bare min telefon som ikke er helt god..

Jeg har også dette problemet, er det noe alle har?

Og har du fått fikset det Sprite99?

Hjalp ikke så veldig å skru av triband hos meg, kanskje jeg må dra inn og klage en dag... :/

Lenke til kommentar

Jeg tok over noen .jpg bilder, og det viste seg at av rare grunner hadde telefonen min store problemer med å vise en blå himmel! Det ble skikkelig skarpe skiller og en elendig "gradient". Samme med veldig mørke farger...de blir litt "feil" og kornete. Noen som har samme problemet? Ellers kan man rapportere om "begrenset tjeneste" her og.

Lenke til kommentar
Samme problem her! Utrolig irriterende!!

 

Har imidlertid funnet en "løsning". Skru på manuelt valg av nett, da får du spørsmål om å søke på nytt automatisk når dette skjer og slipper å rote i menyene hele tiden. Men det er overhodet ikke bra nok!

Jeg var innom elkjøp der jeg kjøpte min D500, og presenterte problemet for en selger der. Han sa at Samsung og noen andre telefonmerker har problemer når sim-kortet er laget av telenor for en leverandør som bruker telenors nett. Jeg har Chess med telenordekning, og berøres derfor av denne problemstillingen.

 

Hvilken operatør bruker dere?

 

Han sa også at en mulig løsning var å stille inn manuell søkning på nett som tidligere nevnt i denne tråden.

 

Jeg har opplevd at folk har ringt meg når det står "begrenset dekning" i displayet, men de har alikevel kommet gjennom.

 

Uansett har jeg kjøpt telefonen for 2.495,- med netcom-sponsing og slipper derfor unna dette problemet snart når mitt nye sim-kort blir aktivert.

Lenke til kommentar
Flere enn meg som syntes MP3 spilleren er crap? Jeg har solgt min nettopp derfor. Metallisk tynn lyd uten bass og uten mulighet for å stille bassen. Er bortimot den dårligste jeg har testet :thumbdown:

Jeg ser på MP3 spilleren som en raritet og morsom sak, ikke en make or brake for denne mobilen. Så det har jeg overhode ikke vurdert som en faktor.

 

MP3 spillere som har under 4 GB minne er i mine øyne uten poeng å vurdere. Det gjør at samtlige mobiler blir vurdert for sine telemobile løsninger og ikke tilfeldig tilleggs tjenester.

 

Min D500 blir hos meg en stund til.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Flere enn meg som syntes MP3 spilleren er crap? Jeg har solgt min nettopp derfor. Metallisk tynn lyd uten bass og uten mulighet for å stille bassen. Er bortimot den dårligste jeg har testet :thumbdown:

"Det jeg kan si så langt er at D500 er meget bra!

 

Den er kjapp i menyene, kameralyden kan slåes av, MP3 spilleren har meget bra lyd og den virker solid. Dette er det mange har sendt meg PM på."

 

Dette skrev du i din review av samsung d500..

 

Motsier du deg ikke selv her?

Lenke til kommentar
Flere enn meg som syntes MP3 spilleren er crap? Jeg har solgt min nettopp derfor. Metallisk tynn lyd uten bass og uten mulighet for å stille bassen. Er bortimot den dårligste jeg har testet  :thumbdown:

"Det jeg kan si så langt er at D500 er meget bra!

 

Den er kjapp i menyene, kameralyden kan slåes av, MP3 spilleren har meget bra lyd og den virker solid. Dette er det mange har sendt meg PM på."

 

Dette skrev du i din review av samsung d500..

 

Motsier du deg ikke selv her?

Jo, det er sant. Dette var ett førsteinntrykk ( preview ). Det ble meg fortalt at dette var mulig å stille inn i menyen på telefonen. Det er det imidlertidig ikke. Da man ikke kan øke bass eller endre på andre innstillinger en kun to varianter av equilizere, er litt av MP3 spiller funksjonen borte. Jeg stolte på andre, det var en feilvurdering. Som utgangspunkt virket det bra, men når mulighetene ikke var dert....ja, det står jeg for det jeg nå mener

Lenke til kommentar

synes d500 har vært upåklagelig den "lille" tiden jeg har hatt den.. Har problemet med begrenset tilgang på nettet,men det er jo bare å sette den på manuell søkingen av nett :ermm: .. Bildene er suverene i forhold til alt jeg har sett her på amobil bla.. inkludert 700s.. Mp3 spilleren spiller det jeg ber den om.. litt skrivefeil på menyen men men.. oppdatering etter hvert. kanskje.. Batteriet er bra.. menyene er meget bra.. skjermen er helt max. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...