Gå til innhold

Tråden for de som har D500


Anbefalte innlegg

Det har etterhvert blitt mange tråder om D500, men ingen av dem inneholder stort om hvordan denne telefonen er i praksis.

 

Nå som de første telefonene er på vei ut på markedet syns jeg de som har vært så heldige å få tak i en slik vidundermaskin (?) om å dele med oss andre.

 

Hvordan er den?

hvordan ser den ut? (bilder)

 

Positivt og negativt.

 

Hadde vært flott!

 

De som lurer på når denne telefonen kommer ut osv kan være så snille og spørre om det i en av de mange andre trådene. Denne er ment for de som allerede har telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eier den ikke selv enda, men hatt den i hånda.

 

Var på Lefdal på Alnabru. De hadde en utsending fra Samsung som viste frem D500. Hatt den i hånden min.

 

Det første som slår deg er at skjermen er.....SINNSYKT RÅ!! Fargene praktiskttalt hopper ut mot deg.

 

Som en langvarig Nokia eier så minner menyene meg om det jeg så først på SonyEricsson T610. Men den er MEGET responsiv. Ingen ventetid når du blar i menyer.

 

Den føles fysisk veldig solid, om men slide "action" var ikke like snappy som på feks E800.

 

Vel, det har avgjort det for meg..så nå er det bare å bestille det fra en nettbutikk. Lefdal skulle ha den for 4600 kr uten abo. 500 kr billigere på nette er verdt å vente på.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Eier den ikke selv enda, men hatt den i hånda.

 

Var på Lefdal på Alnabru. De hadde en utsending fra Samsung som viste frem D500. Hatt den i hånden min.

 

Det første som slår deg er at skjermen er.....SINNSYKT RÅ!! Fargene praktiskttalt hopper ut mot deg.

 

Som en langvarig Nokia eier så minner menyene meg om det jeg så først på SonyEricsson T610. Men den er MEGET responsiv. Ingen ventetid når du blar i menyer.

 

Den føles fysisk veldig solid, om men slide "action" var ikke like snappy som på feks E800.

 

Vel, det har avgjort det for meg..så nå er det bare å bestille det fra en nettbutikk. Lefdal skulle ha den for 4600 kr uten abo. 500 kr billigere på nette er verdt å vente på.

 

AKIRA

det er vel ikke noe å vente på egentlig? prisgaranti er tingen:-)

Lenke til kommentar
På Elkjøp sine nettsider er den priset til kr. 4.149,- uten abonnement. Ganske mye billigere enn på Lefdal. Dessverre så har så vidt jeg vet ikke Elkjøp ikke fått inn telefonen ennå . :(

Dette skal være en tråd OM selve telefonen, for de som har den. Ikke synsing om når den kommer og prisgarantier. Det kan man diskutere i andre tråder.

Lenke til kommentar

Da er 1 stk D500 i mitt eierskap!! OH HAPPY DAYS!!

 

Nå må jeg bare få satt opp jævln.

 

Kjøpt på elkjøp på skøyen for den nette sum av 4199 kr uten abo. Hun sa først litt over 5000 kr, men så så hun at elkjøp nettbutikken solgte den for 4199, så da måtte hun også.

 

Den billigste på nette havner over denne prisen når man tar med frakt og forsikring.

 

Nå håper jeg bare den syncer bra med outlook, men jeg så ikke noe software som fulgte med, regner med jeg må laste ned fra samsung.

 

Og ikke så happy for den lille plastikk dingsen som beskytter strømlader hullet...den tror jeg kommer til å forsvinne fort. Særlig med tanke på hvor fin skyvedekselet beskytter pluggen for handsfree og høytaler.

 

Ellers så er den jæskelig sexy da!! *S*

 

AKIRA

Lenke til kommentar
*Dragon* det du sier er feil.

 

Nettbutikker gjelder i prisgarantien. Brukte den senest idag på min nyinnkjøpte 6630. Lefdal solgte den for 5495,- uten abb., mShop.no for 4873 uten abb.

 

Fikk 820,- av Lefdal pga. prisgaranti :) Ikke verst.

nei...men:

 

Kjøpt på elkjøp på skøyen for den nette sum av 4199 kr uten abo. Hun sa først litt over 5000 kr, men så så hun at elkjøp nettbutikken solgte den for 4199, så da måtte hun også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...