Gå til innhold

Tråden for de som har D500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du kan bare velge mellom de 10 som ligger på telefonene fra før ;)

 

 

???????På min har jeg bare 1-en- å velge. Det ligger ingen andre der.

Eller er det noe jeg gjør galt??

gå inn på meny, innstillinger, lyd-innstillinger, meldingslyd, tekstmeldinger og så inn på tone!

 

eller trykk: Meny, 9,4,3,1 og så inn på tone!

 

Der ligger det 10 skt.. i alle fall på min!

Lenke til kommentar

Hatt mye småproblemer med telefonen min i det siste.. sliter også med å få overført bilder til og fra pc,særlig til pc. I tillegg mister den stadig dekning og i det siste har den låst seg helt og slår seg av og på av seg selv. Hvordan får man oppgradert programvaren? Alle sjappene/verkstedene jeg har vært på i tronheim sier at den må sendes inn for ett par uker, mens yatack.no der jeg kjøpte telefonen sier at det kan fikses på en dag.. ?

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med det skyvbare tastesettet? Gode? Dårlige?

Det fungerer utmerket. Kan se ut som litt "slark", men den har ikke øket noe, og er nok sikkert nødvendig for at ikke dekselet skal "herke".

 

Nå er den enda mer digg, siden jeg fikk til å laste ned spill via BT :D

spill via BT?? how?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei hei.

 

Nå er det noen mnd siden telefonen kom ut på markedet. Jeg kjøpte den første puljen og mangler dekning 10% av tiden, har ikke gjort noe med det enda, men nå orker jeg ikke mer.

 

Det kom en update likt med release dato'en i norge, er det kommet noen etter det?

 

Noen som kan fortelle meg hvor lang tid dette tar??

Lenke til kommentar

Jeg hadde telefonen inne på service for et par uker siden. Jeg fikk oppdatert s/w fra "16.jan" til "22.jul". Husker ikke hva den heter mer spesifikkt. Noen nye småting har jeg lagt merke til, men det gjenstår stadig et og annet. Kan jo aldri bli helt perfekt.. virker det som.

 

Det hadde vært gøy om jeg har kunnet programmere telefonen selv! :) Noen som vet om dette er mulig? Jeg er vel nødt til å kjøpe en basestasjon eller pc-kabel men..

Lenke til kommentar
Hatt mye småproblemer med telefonen min i det siste.. sliter også med å få overført bilder til og fra pc,særlig til pc. I tillegg mister den stadig dekning og i det siste har den låst seg helt og slår seg av og på av seg selv. Hvordan får man oppgradert programvaren? Alle sjappene/verkstedene jeg har vært på i tronheim sier at den må sendes inn for ett par uker, mens yatack.no der jeg kjøpte telefonen sier at det kan fikses på en dag.. ?

I Trondheim sendes den til Reidar Myhr service. Hadde min inne i sommer, og da tok det i overkant av 2 uker. Bør ikke ta så lang tid til vanlig.

 

Fikk ny software ja. Eneste forskjellen jeg finner, er at ukenummeret nå er korrekt. Tidligere lå det 1 uke foran det det virkelig er.

Lenke til kommentar
Jeg hadde telefonen inne på service for et par uker siden. Jeg fikk oppdatert s/w fra "16.jan" til "22.jul". Husker ikke hva den heter mer spesifikkt. Noen nye småting har jeg lagt merke til, men det gjenstår stadig et og annet. Kan jo aldri bli helt perfekt.. virker det som.

 

Det hadde vært gøy om jeg har kunnet programmere telefonen selv! :) Noen som vet om dette er mulig? Jeg er vel nødt til å kjøpe en basestasjon eller pc-kabel men..

Du kan ikke programmere din egen firmware nei... :)

Men kan du programmere i Java skal det ikke så mye til å lære deg å skrive java-programmer til den.

Lenke til kommentar
Kan man kopiere SMS til PC med bluetooth eller må man ha kabel?

Kommer bare inn der det skal være musikk lyder bilder OBEX greie med BT nå, mulig jeg mangler no software?

For å kopiere sms trenger du software fra Samsung. Det er akkurat samme programvaren du trenger for å synkronisere avtaler og kontaktliste. Allt over BT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...