Gå til innhold

Tråden for de som har D500


Anbefalte innlegg

Du er utrolig barnslig og usaklig, F828. Kan gjette på at det ikke er lenge siden du var nykomfirmert.

Hei

At du synes jeg er barnslig kan jeg skjønne. Det har jeg nok vært ja..... :blush:

At du antar at jeg er nokså¨nykomfirmert er feil desverre....

At du mener jeg er usaklig skjønner jeg ikke... dette handler jo om subjektive opplevelser av et produkt, og da blir det vel feil å si at en oppfatning er mer usaklig enn en annens...

Men jeg tar poenget. Jeg skal ikke dytte mer møkk over på forumet, men teste telefonen skikkelig. Kommer tilbake med endelig dom når det har gått noen uker :)

 

PS Om din tilbakemelding skulle vært 100% elegant, skulle du kun skrevet; "Du er barnslig og usaklig, F828"

 

F828

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bit i det sure eple og innrøm ovenfor deg selv at du gjorde et dårlig kjøp, så gjør du heller noe med det istedet for å sutre over det.

he he... takk for den :)

OK, jeg ble vel skuffa, men jeg lover at jeg skal gi den en sjangse. Noen uker før jeg gjør meg opp den endelige meningen. Jeg skal IKKE tømme min galle her på forumet hvor det er mange som gleder seg til denne telefonen.... Var ikke meningen å ødelegge for glede hos andre, men ville bare få ut min egen "dritt". Men nå har jeg hørt så mye positivt om den, at jeg bare må prøve den. Tror kanskje mye kan bunne i at jeg er vant til kun Nokia og SE....

POSITIVT; Den er sinnsykt stilig!!!!

 

F828

Se her ja, dette var mye bedre :thumbup:

 

Hadde selv heller aldri hatt Samsung før denne telefonen og var veldig godt vant med Nokia fra 3310 og 3510 og deretter SE med T610 x 2 og så T630.

 

Jobber med mobiler til daglig og har vurdert alle tilgjengelige modeller seriøst.

Eneste som var aktuelle var (tidlig februar):

 

D500 og K700

 

Litt klasseforskjell mellom de og valget ble enkelt.

 

noen minus er det ved D500, men jeg bryr meg ikke så mye om stor bokstav etter punktum og alarmen har jeg vent meg til. Bare hygge etter det :w00t:

 

Blir uansett en K750i på meg snart da dette er en forbedret D500 i et nydelig t630-design. i like

Lenke til kommentar
Og den knappen i midten... utrolig irriterende at den setter i gang WAP-leseren.

Det er riktignok bare når telefonen er i standby eller hva det nå heter, men skjønner problemet, ja.

 

Angående batteri så er det vanlig at det varer lite de første gangene. Merka det selv senest i forrige uke.

Edit: når jeg trykte på tråden kom jeg til dette innlegget, ante ikke at det var svart masse etter det. :blush:

Endret av Redline_
Lenke til kommentar
Hei Hei!!!

 

Ivrig venter på D500 her... bare lurer på et par ting!

Kan man ha sin egen tone for meldinger?

Hvordan laste ned mp3 uten datakabel?

Kan man bruke neckstrap på den.. Totalt fjortis men  :whistle:

Annet kult man kan få til den?

Hva er soundmate?? og kan man få det i norge??

 

So long  :D

MP3 kan overføres via Bluetooth eller Ir.

Neckstrap er ikke noe problem

Soundmate er en liten sak du kan plugge inn i handsfreekontakten på siden for å forbedre lyden på musikk. Altså en liten ekstern (ubrukelig) høyttaler. :yes:

Hei! Jeg bare lurer på om man kan bruke USB kabel til denne mobilen? Har en kabel som jeg bruker til å overføre sanger til mp3-spilleren min.. Hadde vært kjekt å vite :p

Lenke til kommentar
Hei Hei!!!

 

Ivrig venter på D500 her... bare lurer på et par ting!

Kan man ha sin egen tone for meldinger?

Hvordan laste ned mp3 uten datakabel?

Kan man bruke neckstrap på den.. Totalt fjortis men  :whistle:

Annet kult man kan få til den?

Hva er soundmate?? og kan man få det i norge??

 

So long  :D

MP3 kan overføres via Bluetooth eller Ir.

Neckstrap er ikke noe problem

Soundmate er en liten sak du kan plugge inn i handsfreekontakten på siden for å forbedre lyden på musikk. Altså en liten ekstern (ubrukelig) høyttaler. :yes:

Hei! Jeg bare lurer på om man kan bruke USB kabel til denne mobilen? Har en kabel som jeg bruker til å overføre sanger til mp3-spilleren min.. Hadde vært kjekt å vite :p

Du kan nok ikke bruke samme kabelen som til mp3-spilleren din. Men du kan kjøpe et Samsung Data Kit eller en usb bluetooth dongle.. Det enkleste er nok bluetooth..

Lenke til kommentar
Noen som har satt opp d500 mot palm, må fylle ut noe som kalles initiation string på palm'em min for å få bluetooth kommunikasjon mellom den og mobilen?? Noen som ahr dette oppsettet?? Pål

Det er ikke bare det samme som kode da?

 

Altså taste en kode og så taste samme koden på den andre enheten?

 

Aldri hatt behov for Palm, så jeg har heller ikke satt meg inn i oppsett mellom dem og mobil, dessverre.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg kan skjønne hvorfor F828 ikke var storfornøyd med den i begynnelsen. Det samme var jeg, men dag etter dag dukket det opp nye ting som bare gjorde bruken av den bedre og bedre. Jeg har brukt nokia i mange år før jeg nå i januar gikk over til d500. Angrer ikke et eneste sekund på valget. Litt uvant med noen knapper i starten, men nå er det bare en drøm og bruke dem.

 

Til de som klager på menyene; det aller meste kan stilles på og jeg har ikke sett en telefon som man kan navigere hurtigere igjennom menyene enn på denne. Jeg skjønner ikke hva dere sutrer for..

 

Ikke virker det som om jeg gikk i fellen som enkelte andre gjorde også: "Hmm.. terningkast 6. Den MÅ jo være helt perfekt!". Den perfekte mobiltelefon er ikke laget og det kommer den ikke til å bli heller ;)

Lenke til kommentar
Jeg har brukt nokia i mange år før jeg nå i januar gikk over til d500. Angrer ikke et eneste sekund på valget. Litt uvant med noen knapper i starten, men nå er det bare en drøm og bruke dem.

 

Til de som klager på menyene; det aller meste kan stilles på og jeg har ikke sett en telefon som man kan navigere hurtigere igjennom menyene enn på denne. Jeg skjønner ikke hva dere sutrer for..

 

Jeg har også hatt Nokia de siste årene, og trodde det ble vanskelig å gå over til Sasmsung, men det gikk jo helt knirkefritt :D Syns menyen er fin og oversiktlig, veldig lett å bruke! :thumbup: Hurra for Samsung.

Lenke til kommentar

Fant ut en artig liten ting med D500 i helga.

 

Var i Tyskland og oppdaget at halvparten av meldingene jeg hadde i innboksen (inkludert de jeg mottok her hjemme før jeg dro) stod med tlfnr som avsender og ikke navnet. Idet jeg slo på telefonen i Norge igjen stod alle med navn. Rare greier.

Lenke til kommentar
Hos enhver forhandler av samsung, dvs de fleste, men er sikkert ikke lagervare hos mange, så den må bestilles...

ja, men problemet mitt er at jeg ikke kan finne batteriet på en enseste norsk webshop... må man sende mail til en eller annen webshop for å høre om de kan skaffe batteriet?

Lenke til kommentar
Hos enhver forhandler av samsung, dvs de fleste, men er sikkert ikke lagervare hos mange, så den må bestilles...

ja, men problemet mitt er at jeg ikke kan finne batteriet på en enseste norsk webshop... må man sende mail til en eller annen webshop for å høre om de kan skaffe batteriet?

Prøv.

 

Eller ta turen innom din lokale forhandler. Ikke noe problem å få tak i disse batteriene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...