Gå til innhold

Tråden for de som har D500


Anbefalte innlegg

burde jeg lade oppp 16 timer første gang selv om det står 90min i bruksanvisningen?

Spurte selv samsung om nettopp dette, og her er svaret jeg fikk:

 

"Even though the manual states that it takes 90 nimutes to charge the battery of your phone fully we recomend you to charge it for 12 hours the first time. Please also note that Samsung recomends you to discharge the battery completely before recharging it the first three times. If these guidlines are followed the battery's life time will be maximized."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lad den til ikonet viser fullt eller lyser grønt. Du tjener ingenting på å lade den ekstra lenge.

vil ikke batteriet vare lenger hvis jeg lader det opp 12timer da?

tror jeg skal la den stå i 12 timer jeg, siden samsung sa det.. hvis ingen har noen gode argumenter mot ;) stått i 4timer nå.. 8 igjen da :thumbdown:

Lenke til kommentar

jaok, på min skjerm helt øverst ved siden av der hvor batteri levetiden-ikonet og deknings-ikonet står det en stor grønn "R" det er for noe som heter roaingnett(reisenett) eller noe sånn. skulle gjrne hatt den "R'en" vekk. oss flere flere av mine venner som har både d500 å e720(som meg) er denne "r" ikke der

 

her:

post-19-1117644361_thumb.jpg

Lenke til kommentar
jaok, på min skjerm helt øverst ved siden av der hvor batteri levetiden-ikonet og deknings-ikonet står det en stor grønn "R" det er for noe som heter roaingnett(reisenett) eller noe sånn. skulle gjrne hatt den "R'en" vekk. oss flere flere av mine venner som har både d500 å e720(som meg) er denne "r" ikke der

 

her:

Har du Tele2 så vil du altid roame ved bruk i norge, da Tele2 er stasjonert i Sverige

Lenke til kommentar
Lad den til ikonet viser fullt eller lyser grønt. Du tjener ingenting på å lade den ekstra lenge.

vil ikke batteriet vare lenger hvis jeg lader det opp 12timer da?

tror jeg skal la den stå i 12 timer jeg, siden samsung sa det.. hvis ingen har noen gode argumenter mot ;) stått i 4timer nå.. 8 igjen da :thumbdown:

Nei batteriet vil ikke vare lenger hvis du lader den i så og så mange timer ekstra.

Lenke til kommentar

Har iløpet av 1 1/2 år hatt SE t610 (knust), SE t630 (mista), k700i (bada i saltvann) og nå har jeg da D500, har hatt den siden 4. mai 05.

 

Må si jeg ble ganske skuffet når jeg fikk den, og det gikk fort opp for meg at det er kun kameraet, minnet og kanskje responstiden som er bedre på D500 i forhold til SE k700.

 

Dette er noe av det jeg irriterte meg sterkt over, og som gjorde at jeg solgte den og bestilte meg en SE k750 istedet:

 

Liten bokstav etter punktum.

Ordboka er elendig, ord jeg legger til forsvinner etter hvert, og må legges til på nytt.

Kan ikke lage egne mapper for bilder og film jeg tar.

Man kan ikke bruke mp3spilleren samtidig som sende mld osv.

Er ikke mulig å få bilde til å komme fram når man får SMS, og når man får anrop kommer det bare et lite bilde.

Ikke radio (faktisk ganske kjekt på lange reiser)

Ikke støtte for minnekort.

Man kan ikke velge flere profiler, slik som lydløs, skole, møte osv.

Det er ikke mulig å ha vibrering og lyd på samtidig. Skal man ha vibrering, kan man kun velge mellom at den bare vibrerer, eller at den først vibrerer en stund, så begynner det å komme lyd..

 

Dette er da ting som etterhvert irriterer stoooort..Skal bli godt å få k750 :thumbup:

Lenke til kommentar

det er lenge siden jeg har hørt sååå syyykt mye dritt om d500 på en gang.

 

men når man tenker seg om er jo faktisk alt det du sier både sant å irriterende,..,

 

men personlig så liker jeg mobilen fordet, bryr meg ikke såå mye om det det er mest småsnusk :tease:

Lenke til kommentar
jaok, på min skjerm helt øverst ved siden av der hvor batteri levetiden-ikonet og deknings-ikonet står det en stor grønn "R" det er for noe som heter roaingnett(reisenett) eller noe sånn. skulle gjrne hatt den "R'en" vekk. oss flere flere av mine venner som har både d500 å e720(som meg) er denne "r" ikke der

 

her:

Har du Tele2 så vil du altid roame ved bruk i norge, da Tele2 er stasjonert i Sverige

jeg har tele2 og jeg roamer ikke..

Lenke til kommentar
jaok, på min skjerm helt øverst ved siden av der hvor batteri levetiden-ikonet og deknings-ikonet står det en stor grønn "R" det er for noe som heter roaingnett(reisenett) eller noe sånn. skulle gjrne hatt den "R'en" vekk. oss flere flere av mine venner som har både d500 å e720(som meg) er denne "r" ikke der

 

her:

Har du Tele2 så vil du altid roame ved bruk i norge, da Tele2 er stasjonert i Sverige

jeg har tele2 og jeg roamer ikke..

hmmm, merkelig

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har tenkt å kjøpe Samsung D500 i dag.

 

Er dette et godt kjøp? :)

 

Etter å lest gjennom 11 sider av denne tråden orket jeg ikke mer :p

 

Ser ut som mange er fornøyde med den hvertfall :D

Noen er IKKE fornøyd. TEST den før du kjøper.... Jeg likte den ikke, og byttet til en annen etter en uke. Men som du sier, mange liker den.

 

F828

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...