Gå til innhold

Tråden for de som har D500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehh.. usikker på om jeg forstår problemet ditt her nå så beklager om det jeg sier er helt på jordet: Sikker på at han ikke ringer ut med skjult nummer? "Skjul id" eller hva det nå heter?

det er hele kontaktlista hans.. har jeg forstått det rett.. skal vel noe til at alle har skjult nummer :hmm:

Lenke til kommentar
Ehh.. usikker på om jeg forstår problemet ditt her nå så beklager om det jeg sier er helt på jordet: Sikker på at han ikke ringer ut med skjult nummer? "Skjul id" eller hva det nå heter?

det er hele kontaktlista hans.. har jeg forstått det rett.. skal vel noe til at alle har skjult nummer :hmm:

Jeg tipper det er ID-tjenesten som mangler.

Lenke til kommentar
Så i klartekst, hva gjør jeg for å få fikset dette problemet? Takk for hjelpen så langt forresten, ble jævlig deprimert her.

Jeg sa det vel rimelig klart rett oppi her:

 

Skjer det med alle må du kontakte operatørene og be dem legge inn en id-tjeneste på abonnementet ditt.

 

Ikke noe du kan gjøre selv.

 

hos netcom heter denne tjenesten Netcom ID. Skal være der automatisk, men det hender at den faller ut.

Lenke til kommentar
Så i klartekst, hva gjør jeg for å få fikset dette problemet? Takk for hjelpen så langt forresten, ble jævlig deprimert her.

Jeg sa det vel rimelig klart rett oppi her:

 

Skjer det med alle må du kontakte operatørene og be dem legge inn en id-tjeneste på abonnementet ditt.

 

Ikke noe du kan gjøre selv.

 

hos netcom heter denne tjenesten Netcom ID. Skal være der automatisk, men det hender at den faller ut.

Jeg overså det sikkert. Uansett, takk for hjelpen. Burde ikke være noe problem å få fikset vel? Jeg har med andre ord ingen ting å bekymre meg for?

Lenke til kommentar
Så i klartekst, hva gjør jeg for å få fikset dette problemet? Takk for hjelpen så langt forresten, ble jævlig deprimert her.

Jeg sa det vel rimelig klart rett oppi her:

 

Skjer det med alle må du kontakte operatørene og be dem legge inn en id-tjeneste på abonnementet ditt.

 

Ikke noe du kan gjøre selv.

 

hos netcom heter denne tjenesten Netcom ID. Skal være der automatisk, men det hender at den faller ut.

Jeg overså det sikkert. Uansett, takk for hjelpen. Burde ikke være noe problem å få fikset vel? Jeg har med andre ord ingen ting å bekymre meg for?

Ingenting

Lenke til kommentar
Skulle her en dag overføre ett bilde tatt med D500, på høyeste kvalitet til K700 med bluetooth. Dette gikk helt fint, men K700 kunne ikke åpne/vise bildet, men når vi sendte over bilder i vga kvalitet gikk det bra. Hva er det som gjør dette?

K700 kan ikke nedskalere bildene tilstrekkelig for å vise dem.

 

Samme med 4 megapiksel bilde fra PC til D500. kan ikke vises.

Lenke til kommentar
ser at komplett.no har den for 2716 kroner nå..

er det fakta? blitt satt ned fra 3350kr eller noe til 2716kr i løpet av ikke akkurat veldig lang tid..

Er det D500 du snakker om? Er inne på komplett.no nå og prisen på D500 er 3395,-.

det er vel D500 denna tråden er om da så.. :roll:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304527&cks=PRL

 

edit: så nå at det var bare i Opera det sto 2716.. :ermm: ikke i IE eller Firefox.. :angry:

 

edit2: hjalp med en restart av opera, skjønner ikke hva det var forno :ermm: sletta jo cachen og greier.. :hmm:

Endret av erlendru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...